• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Balparmak ikinci kuşağa emanet: Genel Müdürlük Görevine Ulaş Altıparmak Atandı

Balparmak ikinci kuşağa emanet: Genel Müdürlük Görevine Ulaş Altıparmak Atandı

fdturkey by fdturkey
29/04/2025
in Haberler
Reading Time: 2 mins read
A A

Türkiye’nin bal ve arıcılık sektöründeki lider markası Balparmak, kurumsal tarihinde yeni bir sayfa açıyor. 1980 yılında Özen Altıparmak tarafından kurulan Altıparmak Gıda (Balparmak) Genel Müdürlüğü’ne, ailenin ikinci kuşak temsilcisi Ulaş Altıparmak atandı. 

Türkiye’nin bal ve arıcılık sektöründeki öncü markası Balparmak, kurumsal tarihinde yeni bir döneme giriyor. 1980 yılında Özen Altıparmak tarafından kurulan Altıparmak Gıda (Balparmak), Özen Altıparmak’ın Yönetim Kurulu Başkanı, Özgür Altıparmak’ın ise Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı olarak görev yaptığı yapısını, ikinci kuşak temsilcisi Ulaş Altıparmak’ın Genel Müdürlük görevine atanmasıyla daha da ileriye taşıyor.

Kuruluşundan bu yana doğal, güvenilir ve kaliteli arı ürünleriyle tüketicilerin ilk tercihi olan Balparmak, 50. yılına yaklaşırken, yeni nesil yönetim anlayışıyla yoluna devam ediyor.

Balparmak’ın temelleri, 1980 yılında Türkiye’de arı ürünleri sektörünün henüz gelişmekte olduğu bir dönemde atıldı. Kurucular, ülkenin dört bir yanından temin ettikleri balları gelişmiş laboratuvar analizlerinden geçirerek doğallığını teyit ettikten sonra tavizsiz kalite standartları çerçevesinde ambalajlayarak sofralara ulaştırdı. “Kovandan sofraya doğal lezzet” anlayışıyla yola çıkan marka, kısa sürede Türkiye’nin en çok tercih edilen güvenilir doğal bal markası haline geldi.

Bugün bu miras, ikinci kuşağın vizyonuyla geleceğe taşınıyor. Ulaş Altıparmak’ın Genel Müdürlük görevine getirilmesiyle birlikte Balparmak, kurumsal değerlerine bağlı kalırken, aynı zamanda değişen dünya dinamiklerine uyum sağlayan çevik bir yönetim anlayışını da benimsemeyi hedefliyor.

Ulaş Altıparmak kimdir?

Gıda sektöründe 12 yıllık deneyime sahip olan Ulaş Altıparmak, kariyeri boyunca Balparmak çatısı altında ticari pazarlama, tedarik zinciri, iş geliştirme, proje yönetimi ve bölge operasyonları gibi çeşitli alanlarda yatay ve dikey geçişler yaparak aktif olarak görev aldı. 1989 doğumlu Altıparmak Sabancı Üniversitesi Yönetim Bilimleri lisans programının ardından, Bilgi Üniversitesi’nde MBA yüksek lisans derecesiyle akademik altyapısını güçlendirdi.

Dijital dönüşüm, kurumsal yapılanma ve sürdürülebilir büyüme stratejileri konularında uzmanlaşan Altıparmak; analitik bakış açısını, insan odaklı liderlik anlayışıyla bütünleştirerek değişim yönetimi, inovasyon, finansal verimlilik ve paydaş ilişkileri gibi alanlarda yüksek performanslı ekiplerle önemli başarılara imza attı.  Altıparmak, markanın gelecek perspektifini ise şu sözlerle özetliyor:

“Balparmak bugün yalnızca bir bal markası değil; aynı zamanda doğaya, üreticiye ve topluma duyarlı bir değer üretim modelinin temsilcisi.  AR-GE yatırımlarımız, apiterapi ürün portföyümüz, kalite güvence laboratuvarlarımız ve sürdürülebilir tedarik zincirimizle yalnızca Türkiye’de değil, 43 ülkede yer aldığımız global pazarlarda da güçlü bir konumdayız. Bu başarıyı, ülkemizi gururla temsil edeceğimiz yeni ve stratejik pazarlarda daha da ileriye taşıyacağız.”

Tags: #balBalparmak
Previous Post

METTLER TOLEDO, Yatırım Yapmadan Önce Test Edin Programı ile Üreticilerin Maliyetleri ve Riski Azaltmasına Yardımcı Oluyor

Next Post

BEE&YOU sözleşmeli arıcılık modeliyle Türkiye’den dünyaya açılıyor

fdturkey

fdturkey

Related Posts

Ulusal Süt Konseyi yol haritası için sahada
Haberler

Ulusal Süt Konseyi yol haritası için sahada

by fdturkey
08/07/2025
Üretimde ve iç pazarda lider olan Şenpiliç, ihracat pazarlarında da en büyük ilk 3 arasında
Haberler

Üretimde ve iç pazarda lider olan Şenpiliç, ihracat pazarlarında da en büyük ilk 3 arasında

by fdturkey
08/07/2025
Kuru meyve sektöründe 12 ihracat şampiyonunun 11’i Egeli
Haberler

Kuru meyve sektöründe 12 ihracat şampiyonunun 11’i Egeli

by fdturkey
08/07/2025
Doğuş Çay 40’ıncı yılına yılda yaklaşık 2 milyon ton tarım ürününü ekonomiye kazandırarak girdi
Haberler

Doğuş Çay 40’ıncı yılına yılda yaklaşık 2 milyon ton tarım ürününü ekonomiye kazandırarak girdi

by fdturkey
07/07/2025
Türkiye’nin çikolatalı şekercilik ürünleri ihracatı yüzde 61 arttı
Haberler

Türkiye’nin çikolatalı şekercilik ürünleri ihracatı yüzde 61 arttı

by fdturkey
07/07/2025
Next Post
BEE&YOU sözleşmeli arıcılık modeliyle Türkiye’den dünyaya açılıyor

BEE&YOU sözleşmeli arıcılık modeliyle Türkiye’den dünyaya açılıyor

Aktaşlar Lezzet Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Tamer Aktaş: “Dondurmak, gıdayı uzun süre muhafaza etmenin en etkili yolu”

Aktaşlar Lezzet Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Tamer Aktaş: “Dondurmak, gıdayı uzun süre muhafaza etmenin en etkili yolu”

Indomie, Şeffaf Üretim Süreçlerini Fabrikasında Öğrencilerle Buluşturdu

Indomie, Şeffaf Üretim Süreçlerini Fabrikasında Öğrencilerle Buluşturdu

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved