• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Cipso’nun ikinci reklam filmi ‘Bahane arama, Cipsse Cipso!’ sloganıyla ses getirdi

Cipso’nun ikinci reklam filmi ‘Bahane arama, Cipsse Cipso!’ sloganıyla ses getirdi

fdturkey by fdturkey
20/05/2025
in Haberler
Reading Time: 2 mins read
A A

Türkiye’de cips sektörünün en sevilen markalarından, yüzde 100 yerli üretilen Cipso, ünlü oyuncu Giray Altınok’un rol aldığı ikinci reklam filmiyle yeniden dikkatleri çekti. Altınok, bu kez hem Amerika kıtasını keşfeden denizci Kristof Kolomb hem de onun hikayesini oğluna değiştirerek anlatan esprili bir baba rolünü üstleniyor. ‘Bahane arama, Cipsse Cipso!’ sloganıyla yayınlanan reklam filmi; Cipso Ketçaplı’nın lezzeti, kalitesi ve çıtırtısı ile her ortamda karşı konulmaz bir deneyim sunduğunu mizahi bir dille vurguluyor.

Cips sektörünün en sevilen markalarından Cipso’nun ünlü oyuncu ve senarist Giray Altınok’un rol aldığı yeni reklam serisi, beğeni toplamaya devam ediyor. Markanın ‘Truva’ adlı ilk reklam filminin ardından yayınlanan ikinci reklam filmi de Altınok’un esprili, sıcak ve hareketli enerjisinin yansımasıyla dikkatleri çekti. ’Bahane arama, Cipsse Cipso’ sloganıyla yayınlanan reklam filminin yapımcılığını 25 Film, yönetmenliğini ise Ali Taner Baltacı üstlendi.

Kristof Kolomb, Cipso Ketçaplı yemeye dalarsa…   

Cipso reklam serisinin ilk bölümünde Truva’yı fetheden Odyseus’un hikayesini olduğundan farklı bir biçimde anlatan komik bir rehber rolüyle izleyicilerin karşısına çıkan Giray Altınok, ikinci reklam filminde ise bu kez Amerika kıtasını keşfeden denizci Kristof Kolomb’un hikayesini oğluna değiştirerek anlatan esprili bir baba rolünü üstleniyor. Kolomb’u da kendisi canlandıran Altınok, hikayesinde Kristof Kolomb’un keşfettiği halde kıtaya kendi ismini vermemesinin asıl nedeninin ‘kralın keşif için gönderdiği özel hediye olan ‘Cipso Ketçaplı’nın lezzetine dayanamayıp cipsi yemeye dalması’ olduğunu anlatıyor.

Cipso; lezzeti, çıtırtısı ve aromasıyla her ortamda karşı konulmaz bir deneyim sunuyor

Reklamda bu esprili sahnenin ardından, “Kolomb’un bahanesi olabilir ama, sen bahane arama, Cipsse Cipso!” mesajı veriliyor. Yüzde 100 yerli üretilen Cipso Ketçaplı’nın, ilk reklam filmindeki Cipso Original gibi lezzeti, kalitesi ve çıtırtısıyla keyifli ve her ortamda karşı konulmaz bir deneyim sunduğunu vurgulayan reklam filmi, genç ve dinamik bir kitleye hitap ederek mizahi bir yaklaşımla Cipso tüketiminin cezbediciliğini anlatıyor.

“3 cips fabrikasında 4 markayı üretiyoruz”

Reklam filmleriyle tüketicilere bugüne kadar hep samimi, içten ve mizahi bir dille ulaştıklarını belirten Doğuş Çay Yönetim Kurulu Üyesi Harika Karakan Batallı, “İkinci reklam filmimizde de aynı samimi ve eğlenceli profili temsil eden Giray Altınok ile iş birliği yaparak yeni bir sinerji yakaladık. Cipso’nun her ortamda keyifle tüketebilen bir atıştırmalık olduğunu vurguladığımız reklam serimizin ses getireceğine inanıyoruz” değerlendirmesini yaptı.

Cips kategorisine 2013 yılında uluslararası bir firma olan Kraft Gıda’yı satın alarak girdiklerini hatırlatan Batallı, “Hikayemiz her ne kadar çay ile başlasa da bugün Karakan Holding olarak kristal şeker, çay, salça, ice tea, limonata, mısır cipsi ve patates cipsi üretimi yapan bir tarım şirketiyiz. Cips kategorisinde ise Patos, Cipso, Çerezos ve Chips Master markalarıyla sektörde her çeşit cips üretimiyle hizmet veriyoruz. İstanbul’da Pendik, İç Anadolu’da Aksaray ve Bursa olmak üzere 3 şehirde cips fabrikamız var,” diye konuştu.

Tags: #cips#cipso#Cipsoketcapli
Previous Post

%67 artan hazır gıda harcamaları, pratik ve lezzetli ürünlere talebi arttırıyor

Next Post

BİTKİDEN: “Ambalajsız ve kontrolsüz ürünler ciddi sağlık riski taşıyor”

fdturkey

fdturkey

Related Posts

Gıda endüstrisi, F İstanbul 2025 ile büyük buluşmaya hazırlanıyor
Haberler

Gıda endüstrisi, F İstanbul 2025 ile büyük buluşmaya hazırlanıyor

by fdturkey
21/06/2025
Cola Turka ve Çamlıca ile sahalarda “Tam Gaz Heyecan”
Haberler

Cola Turka ve Çamlıca ile sahalarda “Tam Gaz Heyecan”

by fdturkey
20/06/2025
Fersan Ar-Ge Merkezi Statüsüne Sahip Oldu
Haberler

Fersan Ar-Ge Merkezi Statüsüne Sahip Oldu

by fdturkey
20/06/2025
Endüstri dünyasında üretim sektörü, yapay zekâ uygulamalarında lider konumda
Haberler

Endüstri dünyasında üretim sektörü, yapay zekâ uygulamalarında lider konumda

by fdturkey
17/06/2025
Kocaman Balıkçılık: Türkiye’nin Köklü Balıkçılık Markasından Küresel Vizyon
Haberler

Kocaman Balıkçılık: Türkiye’nin Köklü Balıkçılık Markasından Küresel Vizyon

by fdturkey
16/06/2025
Next Post
BİTKİDEN: “Ambalajsız ve kontrolsüz ürünler ciddi sağlık riski taşıyor”

BİTKİDEN: "Ambalajsız ve kontrolsüz ürünler ciddi sağlık riski taşıyor"

bizz@kampüs’te 1108 takım Ülker Caramio için yarıştı

bizz@kampüs’te 1108 takım Ülker Caramio için yarıştı

Metro Chef Acı Biber İplikleri’ne PLMA’den Mükemmellik Ödülü

Metro Chef Acı Biber İplikleri’ne PLMA’den Mükemmellik Ödülü

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved