• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Turizm sezonu açıldı,  donuk unlu ürünlere talep arttı

Turizm sezonu açıldı, donuk unlu ürünlere talep arttı

Turizm sezonunun başlamasıyla donuk unlu ürünlere talep de arttı. Hazırlık süreçlerini kısaltan, gıda güvenliğini garantileyen ve israfı önleyen porsiyonlarıyla işletmelerin maliyetinin yanı sıra ekonomiye katkı sunan donuk unlu ürünler, operasyonel yükün arttığı yaz aylarında HORECA sektörünün ilk tercihleri arasında yer alıyor

fdturkey by fdturkey
27/06/2025
in Haberler
Reading Time: 2 mins read
A A

Turizm sezonunun başlamasıyla birlikte, otel, restoran ve kafe (HORECA) işletmelerinin donuk unlu ürün talebindeki artış dikkat çekiyor. Hazırlık süreçlerini kısaltan, gıda güvenliğini garantileyen ve israfı önleyen porsiyonlarıyla işletmelerin maliyetinin yanı sıra ekonomiye katkı sunan donuk unlu ürünler, operasyonel yükün arttığı yaz aylarında HORECA sektörünün ilk tercihleri arasında yer alıyor.

Konuyla ilgili değerlendirmede bulunan sektörün önde gelen firmalarından Donuk Fırıncılık Ürünleri Genel Müdürü Ilgın Hasırcıoğlu da dondurulmuş ürün sektörünün, porsiyon kontrolü ve pratikliğiyle işletmelerin maliyetlerini düşürüp kaliteyi artırdığını, standartlarıyla müşterilerine pek çok avantaj sağladığını kaydetti. Hasırcıoğlu sözlerine şöyle devam etti: “Turizm sezonunda, özellikle yaz aylarında otel, restoran ve kafelerdeki talep artışı donuk unlu mamullere olan ilgiyi olumlu yönde etkiliyor. Bu dönemde donuk gıda ürünlerinin güvenli ve zamanında müşteriye sevk edilmesi büyük önem kazanıyor. DFU olarak, g2m şirketi aracılığıyla restoran, otel ve kahve zincirleri başta olmak üzere ev dışı tüketim ve perakende kanalındaki 6 bin noktaya ürünlerimizi günlük olarak ulaştırıyoruz. Yaz döneminde ise sahil bölgelerindeki artan talebi karşılayabilmek için dağıtım araçlarımızın sayısını ve depolama kapasitemizi artırarak, ürünlerimizi soğuk zincirle, güvenli ve zamanında müşterilerimize teslim ediyoruz.”

Kruvasan otellerin, ekmek çeşitleri restoran ve kafelerin gözdesi

DFU olarak yılda ortalama 22 bin tonluk üretim kapasitemiz ve 6 kategorideki 200’ün üzerinde ürünümüzle HORECA sektöründeki işletmelere geniş bir ürün yelpazesi sunduklarını işaret eden Ilgın Hasırcıoğlu, sözlerine şöyle devam etti: “Özellikle oteller, açık büfe kahvaltı ve çay saatlerinin favorisi olan donuk kruvasan ve çöreklere yoğun ilgi gösteriyor. Tüketim öncesi pişirilerek tüketicilere sıcak servis edilebilen, porsiyon kontrollü ekmek çeşitlerimiz ise oteller kadar restoran ve kafeler tarafından da çok tercih ediliyor.”

Yaz sezonu öncesinde geliştirdiğimiz yenilikçi ürünlerle sektördeki sürdürülebilir başarımızı korumayı hedefliyoruz. Bu sezon pazara sunduğumuz yeni ürünler arasında 120 gramlık büyük kruvasan, zeytinli-kekikli ve çavdarlı bagetler ile Danish çörek çeşitlerimiz işletmelerin taleplerinde üst sıralarda yer almaya başladı. Kalite ve lezzetten ödün vermeden; otel, restoran ve kafe gibi ev dışı tüketim kanalındaki müşterilerimizin ihtiyaç duyduğu donuk unlu ürünleri zamanında ulaştırmak en büyük önceliğimiz. Yeni sezonda da yenilenen portföyümüzle HORECA sektörünün mutfaklarına “DFU’nun hamur ustalığını” taşıyarak, işletmelere pratiklik, lezzet ve maliyet avantajı sağlamaya devam edeceğiz.”

Tags: ##HazırPişirServisEt##SoğukZincirLojistiği#DFU#DFUDonukLezzetler#DFUHamurUstalığı#donukunlu#DonukUnluÜrünler#fırıncılık#gida#gidaguvenligi#GüvenliTedarik#İsrafıÖnler#kafe#KalitedenÖdünYok#LezzetVeVerimlilik#otel#OtelRestoranKafe#restoran#turizm#Turizmsezonu#unluürünler#urunHoreca
Previous Post

Ege Bölgesi’nde gıda sektöründe ihracatını en çok arttıran hububat bakliyat yağlı tohumlar sektörü oldu

Next Post

Indomie Türkiye, tarladan sofraya uzanan sürdürülebilir üretim modeliyle geleceğe yatırım yapıyor

fdturkey

fdturkey

Related Posts

Toprakla buluşan iyilik: Erikli’den binlerce fidan
Haberler

Toprakla buluşan iyilik: Erikli’den binlerce fidan

by fdturkey
15/07/2025
Ege İhracatçı Birlikleri’nden Haziran ayında 1 milyar 448 milyon dolarlık ihracat
Haberler

Ege İhracatçı Birlikleri’nden Haziran ayında 1 milyar 448 milyon dolarlık ihracat

by fdturkey
14/07/2025
EKSUN Gıda’dan Sürdürülebilir Enerji Hamlesi
Haberler

EKSUN Gıda’dan Sürdürülebilir Enerji Hamlesi

by fdturkey
13/07/2025
Berrak Turşuları, Dijital Dönüşümüyle Yeni Bir Yolculuğa Çıktı!
Haberler

Berrak Turşuları, Dijital Dönüşümüyle Yeni Bir Yolculuğa Çıktı!

by fdturkey
13/07/2025
pladis Hızlandırma Programı’na katılacak 12 yenilikçi girişim belli oldu
Haberler

pladis Hızlandırma Programı’na katılacak 12 yenilikçi girişim belli oldu

by fdturkey
12/07/2025
Next Post
Indomie Türkiye, tarladan sofraya uzanan sürdürülebilir üretim modeliyle geleceğe yatırım yapıyor

Indomie Türkiye, tarladan sofraya uzanan sürdürülebilir üretim modeliyle geleceğe yatırım yapıyor

As Plastik, tarladan sofraya uzanan güvenli ambalaj çözümleri ile tarımı destekliyor!

As Plastik, tarladan sofraya uzanan güvenli ambalaj çözümleri ile tarımı destekliyor!

Türkiye’nin çikolatalı şekercilik ürünleri ihracatı yüzde 61 arttı

Türkiye’nin çikolatalı şekercilik ürünleri ihracatı yüzde 61 arttı

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved