• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Ankutsan, Anadolu 500’de zirveyi hedefliyor

DCIM100MEDIADJI_0117.JPG

Ankutsan, Anadolu 500’de zirveyi hedefliyor

Ankutsan, Anadolu 500’de zirveyi hedefliyor

editor by editor
22/12/2020
in Haberler
Reading Time: 2 mins read
A A

Ankutsan, Ekonomist Dergisi ve Türkiye Ekonomi Bankası ( TEB ) işbirliğinde düzenlenen “Anadolu’nun En Büyük 500 şirketi ‘’ araştırmasında en büyük 167. şirket olarak yerini aldı. Oluklu mukavva sektöründe yüzde yüz yerli sermaye ile “en fazla yatırım yapan şirket” olma konumunu koruyan Ankutsan; sektöre yön veren yapısı ile liderlik yolunda hedeflerine emin adımlarla ilerliyor.

2002 yılında kurulan ANKUTSAN; dinamik yapısı, sürdürülebilir kalite anlayışı ve yenilikçi bakış açısı doğrultusunda tüm sektörlerin kutu ihtiyaçlarına yönelik nitelikli çözümler sunarak müşterilerinin ürün gamlarına en uygun kutuları, özel baskı hizmetlerini de içeren tekniklerle üretmeye devam ediyor.

2020 yılı hedefi %45 büyümeydi

Türkiye’nin dört bir yanında Endüstri 4.0 yaklaşımında kurduğu tesisleri ve ileri teknoloji entegre üretim yöntemleri ile oluklu mukavva sektöründe en hızlı büyüyen şirket olan ANKUTSAN; Antalya, Mersin, Ankara, Adana ve Tekirdağ Çerkezköy’de bulunan 5 fabrikası ile yıllık 60.000 ton kağıt ve 357.000 ton oluklu mukavva levha ve kutu üretmekte.

2020 yılı ilk yarısında yüzde 32 büyüyen Ankutsan, 2020 yılı için toplamda yüzde 45 büyüme ile 1,1 milyar liralık ciro ve 40,5 milyon dolarlık ihracat hedefine ulaşma hedefi ile ilerliyor.

Bu büyüme ile ülkesi ve insanına duyduğu sorumluluk ile 1000’den fazla çalışanı, genç ve dinamik yapısı, alanında yetkin ve müşteri memnuniyetini ilke edinmiş uzmanlarıyla kendi markasının gücünü ve kalite anlayışını ortaya koymaktadır.

ANKUTSAN Yönetim Kurulu Başkanı Rüstem Kesgi

40,5 milyon dolarlık ihracat hedefiyle sektörünün ihracat lideri

ANKUTSAN Yönetim Kurulu Başkanı Rüstem Kesgi, “2020 yılı için 40,5 milyon dolarlık ihracat hacmine ulaşmak adına Avrupa, Amerika, Avustralya, Asya, Kuzey Afrika ve Ortadoğu bölgelerinde 60’dan fazla ülkeye ihracat yaptık. Mevcut pazarlarımızı büyütmek için çalışmalarımıza devam ediyoruz. Pizza kutuları, yaş sebze meyve kutuları, safiha, taşıma kolisi, fide ve çiçek kutuları, endüstriyel kutular; ihraç ettiğimiz genel ürün gruplarımızı oluşturuyor. Uzak Doğu’da gelişmiş, kişi başı geliri yüksek olan Malezya, Singapur vb. ülkeler de yeni hedef pazarlarımız arasında yer alıyor. İhracatımızı geliştirmek için mevcut pazarları geliştiriyor ve yeni pazarlar için araştırmalarımıza devam ediyoruz,‘’ dedi.

Tags: #ambalaj#anadolu500#ankutsan#foodpackaging#gida#gidaambalaji#mukavva#oluklumukavva#sektorPackaging
Previous Post

Türkiye’deki uzun ömürlü işletmelerin 7 sırrı

Next Post

Helal gıda katkı maddeleri ve standartları Dünya Helal Zirvesi’nin gündeminde

editor

editor

Related Posts

Kocaman Balıkçılık: Türkiye’nin Köklü Balıkçılık Markasından Küresel Vizyon
Haberler

Kocaman Balıkçılık: Türkiye’nin Köklü Balıkçılık Markasından Küresel Vizyon

by fdturkey
16/06/2025
PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor
Haberler

PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor

by fdturkey
13/06/2025
Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor
Haberler

Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor

by fdturkey
13/06/2025
Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında
Haberler

Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında

by fdturkey
13/06/2025
Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı
Haberler

Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı

by fdturkey
13/06/2025
Next Post
Helal gıda katkı maddeleri ve standartları Dünya Helal Zirvesi’nin gündeminde

Helal gıda katkı maddeleri ve standartları Dünya Helal Zirvesi’nin gündeminde

Bi’Zeytin – Zeytinde titiz, hassas ve kaliteli yaklaşım

Bi’Zeytin - Zeytinde titiz, hassas ve kaliteli yaklaşım

Bel Karper, Covid-19 Güvenli Üretim Belgesi ile üretim yapıyor

Bel Karper, Covid-19 Güvenli Üretim Belgesi ile üretim yapıyor

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved