• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Müşteri talepleri, Paradise Fruits Solutions’ın fındık içermeyen ürün yelpazesini genişletmesine sebep oldu

Müşteri talepleri, Paradise Fruits Solutions’ın fındık içermeyen ürün yelpazesini genişletmesine sebep oldu

Paradise Fruits by Jahncke, sağlıklı ve lezzetli gıda bileşenlerinin küresel bir tedarikçisi olup unlu mamuller, şekerleme, gevrek ve atıştırmalık üreten dünyanın lider firmalarının güvenilir partneri konumundadır.

editor by editor
19/03/2021
in Haberler
Reading Time: 2 mins read
A A

Doğal, sağlıklı ve lezzetli gıda bileşeni alanında küresel tedarikçi olan Paradise Fruits Solutions bu Jahncke, alerjen karşıtı fındık aromalı ürün gamına briks macun ekledi.

Geçen yılın sonuna doğru Paradise Fruits Solutions, gıda üreticileri arasında son derece popüler olan ve gerçek fındık bileşenlerine hoş bir alternatif sunan yenilikçi fındık aromalı, alerjen içermeyen granüllerini piyasaya sürdü. Bu son gelişmede şirket, çikolata, şekerleme, unlu mamuller, tahıllar ve atıştırmalık dahil olmak üzere çok çeşitli uygulamalar için ideal olan yüksek brixli bir macun formatını içerecek şekilde ürün yelpazesini daha da genişletti.

2020 yılında badem, fıstık ezmesi ve fındık gibi tatların birçok tüketici tarafından popüler olması, özellikle tahıl barlarında ve snack bar uygulamalarında tüketildiğinde üreticiler için ürün yelpazesine hoş bir katkı olarak geliyor. Bu özellikle alakalı olan, bugün dünyada bilinen tüm gıda alerjilerinin % 90’ını oluşturan sekiz gıdadan biri olarak listelenmesine rağmen, tüketici eğilimleri, alışveriş yapanların yine de lezzetin tadını çıkarmak istediğini, ancak bununla ilişkili alerjen riskini de istemediğini göstermektedir.

Paradise Fruits Solutions Satış Direktörü Mike Schmidt, şu yorumu yapıyor: “Piyasada, gerçek fındık alternatifleri sunan ancak yine de otantik bir fındık tadı veren bileşenler içeren ürünler için gerçek bir çekicilik var. Özellikle kabuklu yemiş aromaları yeniden ortaya çıktıkça ve tüketiciler, alerjenlerin ve tüketimleriyle ilişkili risklerin tamamen farkında olmaya devam ettikçe bu cazibe daha da artıyor. Son birkaç ayda granüllerimiz için çok sayıda sorgu gördükten sonra, araştırma ekiplerimiz müşterilerden görmek istedikleri diğer formatlar hakkında geri bildirim aldı ve sonuç olarak ürün gamını genişletti.”

Düşük Su Aktivitesi seviyesi (aW-Değeri) <0,8 aW ve 78 ° brix oluşturan özel bir üretim süreci kullanılarak geliştirilen macun, aynı zamanda bir aroma, dolgu veya bağlayıcı olarak kullanıma da uygundur.

Yeni yüksek brix macunu, Fıstık, Fıstık Karameli, Ceviz, Fındık, Pekan, Antep Fıstığı, Badem ve Fıstık-Çikolata dahil olmak üzere çeşitli standart tatlarda mevcuttur. Paradise Fruits Solutions, benzersiz uygulamalara ve teknik ekipman taleplerine uygun ısmarlama tarifler geliştirmek ve lezzet seviyelerini gerektiği gibi ayarlamak için müşterilerle birlikte de çalışabilme özelliğine sahip.

Yeni ürün gamı tamamen palm yağı içermiyor, glütensiz, koşer, helal ve vegan ve vejetaryen beslenme için uygun. Granül ve macun formunda kaplamalar, bütün veya parça fındığa oranla daha az kullanımla aynı tadı sağladığı için üreticiler için de oldukça faydalı.

Dahası, bileşenleri eksiksiz fındık ikameleri olarak kullanırken, üreticiler tamamen alerjen güvenli bir üretim hattı veya tesis işletmekten de yararlanabilir. Bu, kabuklu yemiş gibi tadı olan, ancak hem kabuklu yemiş içermeyen hem de tamamen kuruyemiş içermeyen bir ortamda üretildiğini iddia edebilen ürünler geliştirdikçe pazarı daha da genişletebilir, bu özel diyete hizmet vermeye kendini adamış perakendeciler arasında kitlesel bir çekiciliğe sahip olacaktır.

Tags: #brixmacun#gidabilesenleri#gidadergisi#gidasektorufoodsectorparadisefruits
Previous Post

HASEL: “Lityum iyon teknolojisi 1970’lerden beri hayatımızda”

Next Post

Çelikler Gıda’dan tahine yatırım: Dünyanın ilk tahin butiği “The Levant” açıldı

editor

editor

Related Posts

Kocaman Balıkçılık: Türkiye’nin Köklü Balıkçılık Markasından Küresel Vizyon
Haberler

Kocaman Balıkçılık: Türkiye’nin Köklü Balıkçılık Markasından Küresel Vizyon

by fdturkey
16/06/2025
PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor
Haberler

PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor

by fdturkey
13/06/2025
Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor
Haberler

Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor

by fdturkey
13/06/2025
Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında
Haberler

Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında

by fdturkey
13/06/2025
Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı
Haberler

Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı

by fdturkey
13/06/2025
Next Post
Çelikler Gıda’dan tahine yatırım: Dünyanın ilk tahin butiği “The Levant” açıldı

Çelikler Gıda’dan tahine yatırım: Dünyanın ilk tahin butiği “The Levant” açıldı

Küresel çapta boş konteyner sıkıntısı devam ediyor

Küresel çapta boş konteyner sıkıntısı devam ediyor

Yükselen beslenme trendi, Eker’in probiyotikli yoğurt serisini çeşitlendirdi

Yükselen beslenme trendi, Eker’in probiyotikli yoğurt serisini çeşitlendirdi

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved