• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Nesquik Süt’ten doğa dostu yenilik: Plastik pipetlerin yerini kağıt pipetler aldı

Nesquik Süt’ten doğa dostu yenilik: Plastik pipetlerin yerini kağıt pipetler aldı

editor by editor
22/04/2021
in Sektör Güncel
Reading Time: 2 mins read
A A

Nesquik, sürdürülebilir bir gelecek için tüm ambalajlarındaki plastik pipet kullanımına son vererek kağıt pipete geçişini tamamladı. Hem dünyada hem Türkiye’de aromalı sütler pazarında öncü bir uygulamaya imza atan Nesquik Süt’ün, doğaya saygılı kağıt pipetli ürünleri Nisan ayı itibariyle raflarda yerini almaya başladı.

Türkiye’nin en sevilen çocuk markalarından Nesquik, Nisan ayı itibariyle tüm ambalajlarındaki plastik pipetleri kağıt pipetler ile değiştirdi. Yıllık yaklaşık 40 milyon adet plastik pipetin kullanımına son veren marka, bundan böyle Nesquik süt ürünlerinin tamamını kağıt pipetle tüketicisine sunacak. Kullanılan kağıt pipetler yalnızca Orman Yönetimi Konseyi (FSC) sertifikalı üreticilerden, kimyasal işleme maruz bırakılmadan doğada çözünebilen ağaç selülozu kullanılarak tedarik edilecek. Çocukları kağıt pipetle tanıştıracak olan Nesquik, doğaya saygılı yeni uygulamasıyla, çocukların doğaya karşı sorumluluk bilinci geliştirmelerine katkı sağlayacak.

“Sürdürülebilir bir dünya için çocuklara ilham veriyoruz”

Nestlé Türkiye Sütlü İçecekler İş Birimi Genel Müdürü Buse Aksu Özgen, çocuklara daha yaşanabilir bir gelecek sunabilmek için bugünden harekete geçmek gerektiğini ifade ederek, “Nesquik markası olarak 2019 itibariyle piyasaya sürdüğümüz Laktozsuz ve Şeker İlavesiz sütlerimizin ardından şimdi de plastik pipetlerimizi kağıda çeviriyoruz. Türkiye’nin en sevilen çocuk markalarından biri olmanın sorumluluğuyla, çocuklarımıza sütü sevdirirken doğayı da sevip korumaları yönünde farkındalıklarını arttırmayı amaçlıyoruz. Kağıt pipetli ürünlerimiz ile sürdürülebilir bir dünya için çocuklara iyi tercihler yapmaları yönünde, ilham vermeyi hedefliyoruz. Onlara daha yaşanabilir bir gelecek sunabilmek için bugünden harekete geçmek gerektiğine inanıyor, Nestlé’nin küresel taahhütleri doğrultusunda, inovasyonu rehber alarak hızla ilerliyoruz,” dedi.

35 yılı aşkın süredir Türkiye’de faaliyet gösteren Nesquik, kağıt pipete geçişini, Nestlé’nin, gezegenimizi korumak amacıyla verdiği küresel taahhütler doğrultusunda hayata geçirdi. Nestlé 2025’e kadar ambalajlarının %100’ünü geri dönüştürülebilir veya yeniden kullanılabilir hale getirmeyi; yeni üretilmiş plastik kullanımını üçte bir oranında azaltılmayı; geri dönüştürülemeyen plastikleri kullanımdan çıkartmayı taahhüt etmişti. Nesquik, bu doğrultuda, çocuklara daha iyi bir gezegen bırakabilmek amacıyla aksiyonlarını arttırdı.

 

Tags: #cevredostu#dairyproducts#foodexport#gidaambalaji#gidaihracati#gidasektoru#laktozsuzsut#milk#nesquik#nesquiksut
Previous Post

Yakın geleceğin trendi: Organik gıda

Next Post

Taze, dondurulmuş ve kurutulmuş çilek ihracatında hedef, 40 milyon dolarlık ihracat

editor

editor

Related Posts

Egeli kuru meyve ihracatçıları TİM ilk 1000 ihracatçı listesine damga vurdu   
Sektör Güncel

Egeli kuru meyve ihracatçıları TİM ilk 1000 ihracatçı listesine damga vurdu  

by fdturkey
12/06/2024
Herbalife’tan DNA tabanlı botanik kimlik doğrulama programı
Sektör Güncel

Herbalife’tan DNA tabanlı botanik kimlik doğrulama programı

by fdturkey
10/06/2024
Sürdürülebilir Üretim ve Tüketim Derneği’nden Dünya Çevre Günü’nde Toprakla Barış çağrısı
Sektör Güncel

Sürdürülebilir Üretim ve Tüketim Derneği’nden Dünya Çevre Günü’nde Toprakla Barış çağrısı

by fdturkey
05/06/2024
Tetra Pak, Avrupa Birliği genelinde geri dönüşümü artırmak için yatırımlar yapıyor
Firmalardan haberler

Tetra Pak, Avrupa Birliği genelinde geri dönüşümü artırmak için yatırımlar yapıyor

by fdturkey
15/03/2024
Hindistan ihracatçılar için yükselen bir yıldız
Haberler

Hindistan ihracatçılar için yükselen bir yıldız

by fdturkey
27/12/2023
Next Post
Taze, dondurulmuş ve kurutulmuş çilek ihracatında hedef, 40 milyon dolarlık ihracat

Taze, dondurulmuş ve kurutulmuş çilek ihracatında hedef, 40 milyon dolarlık ihracat

Prodexpo 2021, pandeminin ortasında etkileyici katılımcı grubu ve yoğun bir ziyaretçi akınına sahne oldu

Prodexpo 2021, pandeminin ortasında etkileyici katılımcı grubu ve yoğun bir ziyaretçi akınına sahne oldu

Bademcioğlu, badem işleme verimliliğini TOMRA 3C ayıklama makinesi ile arttıracak

Bademcioğlu, badem işleme verimliliğini TOMRA 3C ayıklama makinesi ile arttıracak

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved