• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
“Sağlıklı ve başarılı bir ekonomi için fuarlar elzem”

Avrupa Parlamentosu Başkan Yardımcısı Nicola Beer ve Messe Frankfurt GmbH Başkanı ve CEO'su Wolfgang Marzin

“Sağlıklı ve başarılı bir ekonomi için fuarlar elzem”

editor by editor
26/07/2021
in Haberler
Reading Time: 2 mins read
A A

Sektörel fuarlar ekonomik yükselişin yolunu açıyor ve refahın anahtarıdır – bu ifade, Avrupa Parlamentosu Başkan Yardımcısı Nicola Beer ve Almanya’nın en büyük fuar organizasyonlarının ana olan Messe Frankfurt GmbH Başkanı ve CEO’su Wolfgang Marzin’in bir araya geldiklerinde vurguladıkları bir düşünce. üssü. Beer ayrıca güçlü, istikrarlı ve sağlıklı bir ekonomi için uluslararası fuarların ne kadar büyük bir öneme sahip olduklarını dile getirdi.

2020’nin başından beri, uluslararası fuar sektörü, koronavirüs pandemisinin oluşturduğu büyük zorluklarla karşı karşıya. Fuarlar kapatıldığında, her sektör için müşteri ilişkileri kurmak ve sürdürmek ve satış üretmek için çok önemli olan pazarlama, iletişim, sipariş ve ağ oluşturma platformları neredeyse bir gecede ortadan kayboldu. Beer, “Fuarlar, sektörleri için uluslararası vitrinler ve kalelerdir ve ekonomik refaha büyük katkı sağlarlar,” dedi. “Ticari fuarlar ve kongreler gerçekleşemezse, bunun sadece katılımcı firmalar için değil, tüm ekonomi için sonuçları vardır ve bunlar kapsam olarak önemlidir. Sağlıklı ve başarılı bir ekonomi için fuarlar şart,” dedi. Bu nedenle Avrupa fuar sektörünün, politika yapıcıların etkinliklerin devam edebileceğine dair net bir sinyal göndermesine ihtiyacı var. İspanya, Büyük Britanya ve Hollanda, fuarlar ve kongreler gibi büyük etkinliklerin yapılabilmesinin mümkün olduğunu bir kez daha gösterdi. Almanya özellikle uluslararası ticaret için önemli ve Avrupa çapında hijyen ve test konseptlerinde kazanılan deneyime dayanarak, Almanya’nın fuarların tamamen yeniden açılmasına izin vermek için gerekli siyasi cesareti göstermesi gerekiyor.

Ünlü ifo araştırma şirketi tarafından yapılan bir araştırmaya göre, Messe Frankfurt’taki etkinlikler, geçmişte ülke çapında yıllık 3,6 milyar Avro’luk muazzam bir satın alma gücü meydana getirdi ve toplam 657 milyon Avro’luk vergi gelirinden bahsetmiyorum bile. Fuarların iptali ve ertelenmesi, yalnızca oteller, restoranlar ve barlar üzerinde değil, aynı zamanda ulaşım ve hizmet sağlayıcılar ve perakendeciler üzerinde de büyük bir ikincil etkiye sahiptir. Ifo çalışmasına göre Messe Frankfurt’taki etkinlikler Almanya genelinde 33.000’den fazla işi güvence altına alıyor.

Ekonominin aynaları olarak fuarlar defalarca krizlerle karşı karşıya kaldılar – şimdi ekonominin dengeleyicileri olarak rollerini yeniden üstlenmeye hazırlanıyorlar. Çünkü fuarlar en eski ve en değerli para birimimiz olan güvenin alınıp satıldığı yerlerdir,” dedi. Dijital ve hibrit etkinlik biçimlerinin kriz sırasında ticaret fuarlarının esnekliğini ve çeşitliliğini bir kez daha göstermesine rağmen, “Kalıcı güven ancak şahsen oluşturulabilir. Yakın ortaklıklar tamamen dijital bir alanda gelişemez.”

Tags: #ekonomi#foodbusiness#fuarlar#gidadergisi#gidafuarlari#gidasektoru#MesseFrankfurt
Previous Post

WorldFood İstanbul, 9-12 Eylül’de gıda dünyasını yeni ürünlerle buluşturacak

Next Post

Türkiye istif ve iş makineleri pazarı liderlerinden HASEL üst yönetiminde iki önemli atama

editor

editor

Related Posts

Şişecam, Avrasya Ambalaj Fuarı’na Katıldı
Haberler

Şişecam, Avrasya Ambalaj Fuarı’na Katıldı

by fdturkey
30/10/2025
İspak, Avrasya Ambalaj Fuarı’nda Yenilikçi ve Sürdürülebilir Çözümleriyle Dikkat Çekti
Haberler

İspak, Avrasya Ambalaj Fuarı’nda Yenilikçi ve Sürdürülebilir Çözümleriyle Dikkat Çekti

by fdturkey
30/10/2025
Ödüllü makarna markası Pastavilla, 25 Ekim Dünya Makarna Günü’nde “Hep Aklımda” diyor
Haberler

Ödüllü makarna markası Pastavilla, 25 Ekim Dünya Makarna Günü’nde “Hep Aklımda” diyor

by fdturkey
28/10/2025
Ülker, sürdürülebilirlikte 10 yıllık hedeflerini aştı
Haberler

Ülker, sürdürülebilirlikte 10 yıllık hedeflerini aştı

by fdturkey
28/10/2025
Üretimden Markalaşmaya: Almanya’da Sürdürülebilir Büyümenin Yolu
Haberler

Üretimden Markalaşmaya: Almanya’da Sürdürülebilir Büyümenin Yolu

by fdturkey
27/10/2025
Next Post
Daha güçlü, daha seri –  Yeni nesil 1202 Serisi!

Türkiye istif ve iş makineleri pazarı liderlerinden HASEL üst yönetiminde iki önemli atama

The July issue of Food & Ingredients Turkey is up

Atıştırmalıkların COVID-19 etkisiyle değişimi

Atıştırmalıkların COVID-19 etkisiyle değişimi

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved