• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Orkide, yeni ürünlerinin dış pazar lansmanını Anuga’da yaptı

Orkide, yeni ürünlerinin dış pazar lansmanını Anuga’da yaptı

editor by editor
17/10/2021
in Haberler
Reading Time: 1 min read
A A

Orkide Yağları, bu yıl 9-13 Ekim tarihleri arasında gerçekleştirilen Anuga’da yeni ürünleriyle yer aldı.

Sektörünün en prestijli fuarı olan Anuga Uluslararası Gıda ve İçecek Fuarı’nda, ürünlerini sergileyen ve 100’e yakın ülkeye ürünlerini ihraç eden Orkide Yağları; yeni margarinlerinin, yenilenmiş ayçiçek yağı ve zeytinyağı ürünlerinin dış pazardaki ilk lansmanını Anuga’da gerçekleştirdi.

Türkiye’nin ilk vegan margarinleri Anuga’da Orkide standında 

“İyi yaşam” odaklı bitkisel beslenme trendini margarin ürünleri için yorumlayan, tüketicileri Türkiye’de bir ilk olan vegan margarinle ve yine bitkisel beslenmeye uygun Sızma Hindistan Cevizi Yağlı Bitkisel Margarin Orkide Coco ile tanıştıran Orkide, yenilikleriyle yemek kültürünün gelişmesine de katkı sunuyor. Üstün Lezzet Ödüllü (SuperionTasteAward 2021), V-Label EU sertifikalı Orkide Vegan ve Orkide Coco, Türkiye’nin ilk vegan margarini olarak bitkisel beslenen veganlar ve vejetaryenlerin yanı sıra sağlıklı beslenme trendlerini izleyen, yeniliklere açık tüm tüketiciler için yeni bir margarin deneyimi sunuyor.

Orkide Yağları, yepyeni şişeleri ile yenilenmiş ayçiçek yağı ve zeytinyağı ürünlerini ilk kez Anuga’da görücüye çıkardı.

Tags: #gidafuari#gidaihracati#gidasektoru#kucukbayoil#margarin#oliveoil#Orkide#Orkideyaglari#veganproducts#zeytinyagianugahaberler
Previous Post

Helal sektörü, 8. İslam İşbirliği Teşkilatı Helal Expo ve 7. Dünya Helal Zirvesi’nde buluşuyor

Next Post

Aromalı süt pazarı ılımlı büyüme sergiliyor

editor

editor

Related Posts

PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor
Haberler

PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor

by fdturkey
13/06/2025
Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor
Haberler

Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor

by fdturkey
13/06/2025
Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında
Haberler

Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında

by fdturkey
13/06/2025
Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı
Haberler

Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı

by fdturkey
13/06/2025
Keskinoğlu Tütsülenmiş Piliç Jumbo Sosis ile  Jumbo Lezzet Jumbo Keyif
Haberler

Keskinoğlu Tütsülenmiş Piliç Jumbo Sosis ile  Jumbo Lezzet Jumbo Keyif

by fdturkey
13/06/2025
Next Post
Aromalı süt pazarı ılımlı büyüme sergiliyor

Aromalı süt pazarı ılımlı büyüme sergiliyor

Gıda sektörü için 2022’in ilk 10 trendi

Gıda sektörü için 2022’in ilk 10 trendi

Radiance, gıda ve tütün sektörü için benzersiz aromalar üretiyor

Radiance, gıda ve tütün sektörü için benzersiz aromalar üretiyor

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved