• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Radiance, gıda ve tütün sektörü için benzersiz aromalar üretiyor

Radiance, gıda ve tütün sektörü için benzersiz aromalar üretiyor

editor by editor
14/11/2021
in Haberler
Reading Time: 1 min read
A A

Radiance, tütün ve gıda sektöründe faaliyet gösteren müşterilere dünyanın önde gelen aroma ve esans üreticilerinin ürünlerini direkt veya kendi reçeteleri ile harmanlayarak sunuyor.

Firma bunu yaparken müşterilerin global pazarda trendleri takip edebilmesi, yeni ürün geliştirmesi noktasında reçete desteği ve doğru ham madde tercihleri konusunda gerekli desteği sağlayabilmek adına var gücü ile çalışıyor.

Radiance, gıdaya yönelik tat profilleri dizayn ediyor

Radiance, müşterilerin ürettiği bitmiş ürün ve ihtiyaçlara yönelik sıvı (yağ bazlı ve su bazlı) ve toz aromalar (encapsüle ve spray dry) ile bisküvi, çikolata, şekerleme, içecek, toz içecek, unlu mamüller, dondurma ve bulyon sektörlerine yönelik benzersiz tatlar geliştirmeye çalışıyor.

Meka Kimya’nın hedefi ham madde tedarikçisi olmaktan ziyade partner firma algısı ile ürünün kimliğini oluşturan tat profillerini müşteriler ile birlikte dizayn etmektir.

Tütün portföyünde 700 farklı tat seçeneği

Meka Kimya Radiance markası ile müşterilerine geniş bir ürün çeşitliliği sunarken dünyada sürekli güncellenen tüketim alışkanlıklarını yakından takip ederek tütün sektörün dinamiklerini elinde tutuyor. Firma, müşterilerden gelebilecek hedef ürün veya aroma talebi olması halinde kısa zamanda ARGE çalışmalarını tamamlayarak birebir ürün eşleştirme (match çalışması) hizmeti sunabiliyor.

Meka Kimya bünyesinde, yaprak tütünden bitmiş ürüne kadar tüm süreçleri reçete çalışmaları da dahil olmak üzere uygulayarak yarı mamül ve denemeye hazır bitmiş ürün çalışmaları sunuyor.

Tags: #foodflavors#gidaaromalari#gidabilesenleri#MekaKimya#Radiance#tutunaromalari
Previous Post

Gıda sektörü için 2022’in ilk 10 trendi

Next Post

SIAL Paris 2022 – Geri sayım başladı

editor

editor

Related Posts

Kocaman Balıkçılık: Türkiye’nin Köklü Balıkçılık Markasından Küresel Vizyon
Haberler

Kocaman Balıkçılık: Türkiye’nin Köklü Balıkçılık Markasından Küresel Vizyon

by fdturkey
16/06/2025
PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor
Haberler

PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor

by fdturkey
13/06/2025
Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor
Haberler

Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor

by fdturkey
13/06/2025
Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında
Haberler

Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında

by fdturkey
13/06/2025
Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı
Haberler

Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı

by fdturkey
13/06/2025
Next Post
SIAL Paris 2022 – Geri sayım başladı

SIAL Paris 2022 – Geri sayım başladı

Firmenich ve MG International Fragrance Company, Türkiye’de üretim merkezi inşaatına başladı

Firmenich ve MG International Fragrance Company, Türkiye'de üretim merkezi inşaatına başladı

HD Uluslararası: “Afrika kıtasına ihracat önemini arttırıyor”

HD Uluslararası: “Afrika kıtasına ihracat önemini arttırıyor”

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved