• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Gulfood 2022 F&B sektörünün devlerini bir araya getirdi

Gulfood 2022 F&B sektörünün devlerini bir araya getirdi

editor by editor
23/02/2022
in Haberler
Reading Time: 2 mins read
A A

13-17 Şubat 2022 tarihleri arasında gerçekleştirilen ve uluslararası 5.000’den fazla firmanın katıldığı Dubai Gulfood 2022 sona erdi. WAM Dubai Dünya Ticaret Merkezi Otoritesi (DWTCA) Başkanı Şeyh Ahmed bin Saeed Al Maktoum’un açtığı fuara ilgi oldukça yüksekti. Dünyanın dört bir yanından yiyecek ve içecek endüstrisinin önde gelen iş adamlarını, perakende yöneticilerini, tarımcıları ve teknoloji uzmanlarını tek bir çatı altında bir araya getiren organizasyona sektörünün lider firmaları  yeni ürünleriyle damga vurdu.

1987 senesinden beri her yıl düzenlenen Gulfood, web konferanslar ve katılımcılarla birlikte tüm dünyayı gıda konusunda tek merkezde toplamayı başardı. Üretimden dağıtıma, yiyecek ve içecek endüstrisinde yenilikler sağlayan organizasyon her yıl Dubai Dünya Ticaret Merkezi’nde gerçekleştiriliyor.

2021 yılında pandemiden sonra gerçekleştirilen ilk fuar olmayı başaran Gulfood Dubai, tüm  güvenlik önlemlerini alarak katılımcılarını 2022’de de ağırlamayı başardı. Türkiye’den toplam 182 firmanın katılım gösterdiği fuarda Türk marklara da ilgi büyüktü. Gulfood 2022’ye katılan firmaları ziyaret eden TİM Hububat Bakliyat Sektör Kurulu Başkanı Mahsum Altunkaya fuarla ilgi yaptığı açıklamada, “Markalarımıza olan ilgi ve yoğun ziyaretçi trafiği bizleri memnun etmiştir. Dubai Orta Doğu ve Afrika’ya açılan önemli bir ticaret üssüdür. Fuardaki ziyaretçi profili de bunu doğrulamakta, Afrika ve Orta Doğu’lu ziyaretçilerin yanı sıra ABD, AB ülkeleri ve Türki Cumhuriyetleri’nden gelen ziyaretçiler de dikkat çekmektedir. Sektörümüzle ilgili olarak 2022 hedefimizi Türkiye geneli için 11 milyar dolar olarak belirledik. Yılın ilk ayındaki artan ihracatımız ve bugün fuardaki izlenimlerimiz bu hedefi kolaylıkla yakalayacağımızın habercisidir,” sözlerine yer verdi.

Başta ABD, Afrika ve Avrupa Birliği ülkeleri dahil olmak üzere İrlanda, Avustralya, Brezilya, Hindistan, Pakistan, İran, Polonya, Estonya, Vietnam, Bangladeş ve Singapur gibi ülkelerin önde gelen firmalarının milli katılım gösterdiği Gulfood 2022, toplamda 120 ülkeden 90.000’den fazla ziyaretçi ve 4.000’i aşkın katılımcıya ev sahipliği yaptı. Türkiye’nin en çok firmayla katılan beş ülkeden biri olmayı başardığı ve ünlü şeflerin özel şovlarda sergilediği Gulfood fuarının, 2023 yılında 20- 24 Şubat tarihleri arasında yapılacağı açıklandı.

Tags: #AB#abd#Afrika#Avustralya#Bangladeş#Brezilya#food#foodandbeverage#fuar#fuarcılıksektörü#fuarhaberleri#gida#gidasektoru#gıdaendüstrisi#gıdaveicecek#Gulfood#gulfooddubai#hububat#icecek#iran#kördez#tarimDubaihindistan
Previous Post

Lezita yeni ürünlerini Gulfood 2022’de tanıttı

Next Post

Çikolata ve atıştırmalık kategorisinde Türkiye’den Metaverse dünyasına giren ilk marka Sagra oldu

editor

editor

Related Posts

PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor
Haberler

PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor

by fdturkey
13/06/2025
Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor
Haberler

Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor

by fdturkey
13/06/2025
Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında
Haberler

Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında

by fdturkey
13/06/2025
Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı
Haberler

Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı

by fdturkey
13/06/2025
Keskinoğlu Tütsülenmiş Piliç Jumbo Sosis ile  Jumbo Lezzet Jumbo Keyif
Haberler

Keskinoğlu Tütsülenmiş Piliç Jumbo Sosis ile  Jumbo Lezzet Jumbo Keyif

by fdturkey
13/06/2025
Next Post
Çikolata ve atıştırmalık kategorisinde Türkiye’den Metaverse dünyasına giren ilk marka Sagra oldu

Çikolata ve atıştırmalık kategorisinde Türkiye'den Metaverse dünyasına giren ilk marka Sagra oldu

Tuğrul Tarım yeni Tomra makinesi ile üretim kapasitesini arttırıyor

Tuğrul Tarım yeni Tomra makinesi ile üretim kapasitesini arttırıyor

Yeni Alman Tedarik Zinciri Yasası Türk Firmalarını derinden etkileyecek

Yeni Alman Tedarik Zinciri Yasası Türk Firmalarını derinden etkileyecek

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved