• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Nestlé Professional, Starbucks Blonde® Espresso Roast’u tüketiciyle buluşturuyor

Nestlé Professional, Starbucks Blonde® Espresso Roast’u tüketiciyle buluşturuyor

editor by editor
21/04/2022
in Haberler
Reading Time: 1 min read
A A

Türkiye’deki We Proudly Serve Starbucks® kahve çözümlerini zenginleştiren Nestlé Professional, Starbucks Blonde® Espresso Roast’u piyasaya sundu.

Starbucks Blonde® Espresso Roast, ilk olarak seçili Opet Ultramarket lokasyonlarında tüketicisi ile buluşarak, Türkiye çapında satışa sunuldu. Latin Amerika ve Doğu Afrika çekirdeklerinin özel bir harmanı olan Starbucks Blonde® Espresso Roast; yumuşak gövdesi ve hafif karamelli bir lezzete sahip.

Nestlé Professional Genel Müdürü Ali Mansour, “Yoğun ve karamel lezzetli Starbucks® Espresso Roast’a yumuşak, narenciye notalarıyla bezeli bir alternatif sunan Starbucks Blonde® Espresso Roast’un eklenmesi sayesinde; yiyecek ve içecek hizmeti sunduğumuz satış noktalarındaki tüketicilerimiz, Starbucks’ın bildikleri ve tanıdıkları yüksek kaliteli kahvesinin tadını çıkarabilir,” dedi.

Tags: #AliMansour#beverage#coffee#DoğuAfrika#Espresso#Espressoroast#icecek#içecekdergisi#kahve#kahveçeşitleri#kahveihracati#kahveüretimi#kahvezinciri#karamel#latinamerika#Nestle#Opet#Sagra#Starbucks#StarbucksBlonde#Turkiye
Previous Post

Türkiye-Macaristan Ortak Ekonomi ve Ticaret Komisyonu Kurucu Deklarasyonu imzalandı

Next Post

Kahve Dünyası sınırlı sayıda ürettiği yeni Gold Çikolata serisini tanıttı

editor

editor

Related Posts

Kocaman Balıkçılık: Türkiye’nin Köklü Balıkçılık Markasından Küresel Vizyon
Haberler

Kocaman Balıkçılık: Türkiye’nin Köklü Balıkçılık Markasından Küresel Vizyon

by fdturkey
16/06/2025
PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor
Haberler

PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor

by fdturkey
13/06/2025
Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor
Haberler

Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor

by fdturkey
13/06/2025
Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında
Haberler

Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında

by fdturkey
13/06/2025
Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı
Haberler

Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı

by fdturkey
13/06/2025
Next Post
Kahve Dünyası sınırlı sayıda ürettiği yeni Gold Çikolata serisini tanıttı

Kahve Dünyası sınırlı sayıda ürettiği yeni Gold Çikolata serisini tanıttı

Kore menşeli marka Türkiye’den hammadde ve ekipman almayı hedefliyor

Kore menşeli marka Türkiye’den hammadde ve ekipman almayı hedefliyor

Zeytin, zeytinyağı ve organik sektörü İzmir’de buluşuyor

Zeytin, zeytinyağı ve organik sektörü İzmir’de buluşuyor

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved