• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Nestlé Türkiye, Dünya Çevre Günü’nü 140 bin fidan dikerek kutluyor

Nestlé Türkiye, Dünya Çevre Günü’nü 140 bin fidan dikerek kutluyor

editor by editor
03/06/2022
in Haberler
Reading Time: 2 mins read
A A

Sürdürülebilirliğin ötesine geçmeyi hedefleyen Nestlé, gezegenin geleceği için yenileyici gıda sistemine geçişi desteklemek amacıyla hayata geçirdiği “Generation Regeneration” eylem planı çatısı altında bir adım daha attı. Bugünün ve geleceğin dünyasına karşı duyduğu sorumlulukla Nestlé Türkiye, doğal varlıkları ve yaşam döngüsünü korurken, orman varlığını artırmak için de faaliyetlerini sürdürüyor. Yarınlara sürdürülebilir bir dünya bırakma amacı doğrultusunda, TEMA Vakfı aracılığıyla Ordu ve Kayseri’de 140 bin fidan ile Nestlé Hatıra Ormanları’nı oluşturdu. Dikilen fidanlar, 30 yaşına gelene kadar doğaya yaklaşık 8 bin ton oksijen sağlamış olacak.

Nestlé, küresel çapta 200 milyon ağaç dikmeyi planlıyor

Nestlé Türkiye Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörü Zeynep Sungu

Geleceği tehdit eden konulardan biri olan iklim krizi ile mücadelede herkese sorumluluk düştüğünü belirten Nestlé Türkiye Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörü Zeynep Sungu, “Sürdürülebilir bir gelecek yaratma hedefiyle Nestlé olarak sadece gezegenimizi iyileştirmek ve etkimizi azaltmanın değil, gezegenden aldıklarımızı geri vermenin de yeni yollarını arıyoruz. Bu hedefimiz doğrultusunda ‘Generation Regeneration’ çatısı altında küresel çapta 2030 yılına kadar 200 milyon ağaç dikeceğimize söz vermiştik. Verdiğimiz söz doğrultusunda TEMA Vakfı aracılığıyla Ordu’da ve Kayseri’de 140 bin fidan ile Türkiye’deki ilk Nestlé Hatıra Ormanlarımızı oluşturduk. Ordu’da 40 bin, Kayseri’de ise 100 bin fidan ile oluşturulan hatıra ormanlarımız 2050 yılına kadar yaklaşık 5 bin ton karbondioksitin atmosferden uzaklaştırılmasını sağlayacak. Bu etki yıllar geçtikçe katlanarak devam edecek. Daha yaşanabilir bir dünya için uygun bölgelerde ve zamanlarda ağaçlandırma çalışmalarımız devam edecek. Aynı zamanda Nestlé Cares Çalışan Gönüllülük Kulübü’müz ile adımlarımızı doğanın korunması için attık. Help Steps uygulaması üzerinden attığımız adımlar, AKUT ile orman yangınları konusunda yerel halkın farkındalığının artırılmasına destek olacak. Nestlé Türkiye olarak Dünya Çevre Gününü ülkemizin yeşillendirilmesine ve yeşilinin korunmasına katkı sunarak kutluyoruz,” dedi.

Ormanların korunması için AKUT’a 27 milyon adım bağışlandı

Nestlé Türkiye, doğaya kazandırdığı fidanların yanı sıra doğal yaşamı korumak için de çalışmalarına devam ediyor. Şirket, AKUT Arama Kurtarma Derneği iş birliğinde Nestlé Cares Çalışan Gönüllülük Kulübü öncülüğünde Help Steps uygulaması üzerinden bağış kampanyası düzenledi. İyilik ve dayanışmayı, hayatın her alanında bir yaşam pratiği haline getiren gönüllü ekibinin attığı 27 milyon adım, ormanlık alanlara yakın yaşayan yerel halkın orman yangınlarının önlenmesi konusunda eğitim almasını sağlayacak.  Eğitimle yerel halkın orman yangınları konusunda farkındalığının artırılarak ormanların korunması amaçlanıyor.

Tags: #agac#AKUT#cevregünü#dünya#gıdaendüstrisi#gıdafirması#gıdasistemi#iklim#iklimkrizi#kayseri#küresel#Nestle#NestléTürkiye#Ordu#orman#pazarlama#sürdürülebilirlik#Tema#TemaVakfı#yatırım
Previous Post

İyi Gelir ile fonları yönetmek tek bir ekranda kolaylaşıyor

Next Post

Polonez “Fit Yaşam” serisini tüketiciyle buluşturuyor

editor

editor

Related Posts

Kocaman Balıkçılık: Türkiye’nin Köklü Balıkçılık Markasından Küresel Vizyon
Haberler

Kocaman Balıkçılık: Türkiye’nin Köklü Balıkçılık Markasından Küresel Vizyon

by fdturkey
16/06/2025
PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor
Haberler

PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor

by fdturkey
13/06/2025
Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor
Haberler

Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor

by fdturkey
13/06/2025
Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında
Haberler

Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında

by fdturkey
13/06/2025
Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı
Haberler

Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı

by fdturkey
13/06/2025
Next Post
Polonez “Fit Yaşam” serisini tüketiciyle buluşturuyor

Polonez “Fit Yaşam” serisini tüketiciyle buluşturuyor

Balparmak, TEMA Vakfı ile özel bir iş birliğine imza attı

Balparmak, TEMA Vakfı ile özel bir iş birliğine imza attı

Şişecam yılın en iyi tasarımı ödülüne layık görüldü

Şişecam yılın en iyi tasarımı ödülüne layık görüldü

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved