• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Nestlé, SosyalBen Vakfı ile “Yetenek Kaşifleri” projesi için bir araya geldi

Nestlé, SosyalBen Vakfı ile “Yetenek Kaşifleri” projesi için bir araya geldi

editor by editor
25/07/2022
in Haberler
Reading Time: 2 mins read
A A

Nestlé Kahvaltılık Gevrekler, SosyalBen Vakfı ve Migros iş birliği ile çocukların eğitim yolculuklarına destek olmak amacıyla 2021 yılında hayata geçirdiği “Yetenek Kaşifleri” projesinin ikinci adımını da tamamlayarak, Türkiye’nin farklı coğrafyalarında dezavantajlı bölgelerde yaşayan ve 20 ilde taşımalı eğitimde öğrenim gören 7-11 yaş aralığındaki 2 bin çocuğa ulaştı.

Projenin Eylül- Aralık 2021 tarihleri arasındaki ilk etabında, SosyalBen Vakfı uzmanlığıyla hazırlanan “Okuyarak Gelişiyorum: Temel Okuryazarlık” eğitim içerikleri ve Migros tarafından sağlanan kırtasiye malzemeleri, 8 ilde taşımalı eğitimde öğrenim gören 7-11 yaş aralığındaki çocuklara gönderildi. Eğitim kitlerine ek olarak, SosyalBen Çocuklarının okulda ve evde gerçekleştirebileceği uygulamalı egzersizler hazırlandı, çeşitli illerde yaratıcı yazarlık atölyeleri düzenlendi.

Yetenek Kaşifleri projesinin, Ocak – Mayıs 2022 tarihleri arasında yürütülen ikinci fazında ise SosyalBen Vakfı’nın 8 temel atölyesinden biri olan “Analitik Düşünme ile Bilimin Temelleri: İcat Atölyesi” eğitim kitleri ile Migros tarafından sağlanan kırtasiye malzemeleri Ağrı, Adana, Ardahan, Çanakkale, Düzce, İstanbul, Mardin, Osmaniye, Siirt, Tekirdağ, Uşak ve Zonguldak’ta bulunan 12 okulda taşımalı eğitimde öğrenim gören 7-11 yaş aralığındaki bin çocukla buluşturuldu.

Nestlé Kahvaltılık Gevrekler İş Birimi Genel Müdürü Burçin Alev Ekşi, “Nestlé Kahvaltılık Gevrekler olarak, Türkiye’nin geleceğine yapılacak en büyük yatırımın çocukların eğitimine vereceğimiz destek olduğuna inanıyoruz. 2021 yılından bu yana iki faz halinde yürüttüğümüz Yetenek Kaşifleri projesiyle Türkiye’nin ihtiyaç duyulan bölgelerinde eğitimlerini sürdüren 2 bin çocuğa ulaşabilmiş olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Bu projenin başarıya ulaşmasına gönülden destek olan ve büyük emek veren ekip arkadaşlarımı yürekten kutluyorum. Proje partnerlerimiz olan SosyalBen Vakfı ve Migros’a güçlü destekleri ve katkıları için çok teşekkür ediyorum. SosyalBen Vakfı uzmanlığında hazırlanan tüm eğitim kitleri ve armağan ettiğimiz hikâye kitaplarının çocukların eğitim hayatına sağlıklı bir başlangıç yapmalarını sağladığını ve hayal dünyalarının gelişimi için ilham verdiğini görmek bizi sonraki projelerimiz için motive ediyor. Yetenek Kaşifleri projesinin, önümüzdeki dönemde yeni içeriklerle yoluna devam etmesini planlıyoruz,” dedi.

SosyalBen Vakfı Kurucusu Ece Çiftçi ise, “Yeteneklerinin farkında güçlü nesillerden oluşan bir toplum hayali ile çalışmalar gerçekleştiren bir sivil toplum kuruluşu olarak, hayata geçirdiğimiz bu iş birliği ile 2 bin SosyalBen çocuğunun yaşamına dokunmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Nestlé Kahvaltılık Gevrekler’le böyle başarılı bir iş birliği yapmış olmaktan da ayrıca mutluyuz, kendilerine teşekkür ediyoruz. Toplumsal faydanın sürdürülebilirliğini sağlamak için bir araya geldiğimiz partnerlerimizin gücüyle SosyalBen Çocukları için bundan sonra da önemli adımlar atmayı sürdüreceğiz. Çocuklarımızın bugünleri ve hepimizin yarınları için sosyal sorumluluk çalışmalarının önemini vurgulamaya ve gerçekleştireceğimiz çalışmalarla etki alanımızı genişletmeye devam edeceğiz,” ifadelerinde bulundu.

Tags: #Adana#Ağrı#Ardahan#Düzce#gevrek#gida#gıdaendüstrisi#gıdafaalliyetleri#kahvaltılıkgevrek#migros#Nestle#NestléProfessional#NestléTürkiye#SosyalBen
Previous Post

Türkiye, Uzak Ülkeler Stratejisi kapsamında ihracat payını arttırmayı hedefliyor

Next Post

İstanbul’daki tahıl koridoru anlaşması tüm dünyanın takdirini kazandı

editor

editor

Related Posts

Kocaman Balıkçılık: Türkiye’nin Köklü Balıkçılık Markasından Küresel Vizyon
Haberler

Kocaman Balıkçılık: Türkiye’nin Köklü Balıkçılık Markasından Küresel Vizyon

by fdturkey
16/06/2025
PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor
Haberler

PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor

by fdturkey
13/06/2025
Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor
Haberler

Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor

by fdturkey
13/06/2025
Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında
Haberler

Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında

by fdturkey
13/06/2025
Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı
Haberler

Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı

by fdturkey
13/06/2025
Next Post
İstanbul’daki tahıl koridoru anlaşması tüm dünyanın takdirini kazandı

İstanbul'daki tahıl koridoru anlaşması tüm dünyanın takdirini kazandı

Temassız ödeme yöntemleri alışveriş yapmayı arttıran itici güç oldu

Temassız ödeme yöntemleri alışveriş yapmayı arttıran itici güç oldu

Türkiye’de üretilen taze incire talep en çok Almanya’dan geliyor

Türkiye’de üretilen taze incire talep en çok Almanya’dan geliyor

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved