• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Obsesso, farklı soğuk kahve çeşitlerini tüketiciyle buluşturmaya devam ediyor

Obsesso, farklı soğuk kahve çeşitlerini tüketiciyle buluşturmaya devam ediyor

editor by editor
27/07/2022
in Haberler
Reading Time: 2 mins read
A A

2019 yılında pazara giriş yapan Obsesso’nun yoğun kıvam ve lezzetiyle tüketicisine keyifli bir soğuk kahve deneyimi sunduğunu söyleyen DİMES Yurtiçi Pazarlama Grup Müdürü Burcu Karadayı Gülşen, “Tüketicilerimizin genç, havalı ve keyif veren bir marka olarak tanımladığı Obsesso’nun sunduğu keyif, ürünümüz soğuk ve yavaş içildiğinde daha da zenginleşiyor. Yeni reklam kampanyamız da hızlı yaşam temposunun, hayatın keyfini çıkartmaya engel olduğu iç görüsü üzerine kurulu. OBSESSO ile tüketicilerimize sunduğumuz ve yeni lezzetlerimizle sürekli geliştirdiğimiz keyfin tadına, soğuk ve yavaş içimle varılması mesajını, kendimize özgü anlatım dilimizle veriyoruz,” dedi.

Obsesso’nun DİMES Ar-Ge gücü imzasını taşıdığını ifade eden Burcu Karadayı Gülşen, “Tüketicilerimizin farklı damak tatlarına hitap eden Latte, Mocha, Black Şekersiz, Coconut latte, Caramel Macchiato lezzetlerimizin yanı sıra Ar-Ge gücümüzle her yıl yeni lezzetleri tüketicilerimizle buluşturuyoruz. Kampanyamızın ilk reklam filminde ana ürünümüz, farklılaşan ve tüketicilerin çok beğendiği lezzetimiz White Chocolate Mocha oldu. Diğer lezzetli ürünlerimizi tanıtacağımız farklı reklamlarımız da çok yakında ekranlara gelecek. Bu yıl, tüketicilerin beğenisine sunduğumuz, çalkalayınca yumuşacık bir köpük elde edilen, köpük keyfi uzun süre devam eden yepyeni ürünümüz cappuccinoyu da çok yakında reklamlarda göreceğiz,” şeklinde konuştu.

Obsesso’nun 2019 yılında girdiği ve ağırlıklı ithal ürünlerden oluşan soğuk kahve pazarında yerli bir marka olarak güçlü bir konum edindiğini de sözlerine ekleyen Burcu Karadayı Gülşen, “Marka bilinirliğimiz, 3 yılda yüzde 72’ye ulaştı ve pazarda ikinciliğe oturduk. 2021 yılında litre bazında yüzde 62 büyüyen soğuk kahve pazarında OBSESSO yüzde 78 büyüme kaydetti,” dedi.

Tags: #arge#caramel#chocolate#coconutlatte#kahve#kahveliicecekler#kahvesektoru#latte#macchiato#marka#mocha#OBSESSO#sogukkahve#urun#ürüncesitliligi#WundermanThompsonDimes
Previous Post

Fi Global, uluslararası yiyecek ve içecek malzemeleri endüstrisini yeniden bir araya getiriyor

Next Post

PepsiCo Europe, sürdürülebilirlik çözümleri sunmak için dijital start-up’ları destekliyor

editor

editor

Related Posts

PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor
Haberler

PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor

by fdturkey
13/06/2025
Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor
Haberler

Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor

by fdturkey
13/06/2025
Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında
Haberler

Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında

by fdturkey
13/06/2025
Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı
Haberler

Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı

by fdturkey
13/06/2025
Keskinoğlu Tütsülenmiş Piliç Jumbo Sosis ile  Jumbo Lezzet Jumbo Keyif
Haberler

Keskinoğlu Tütsülenmiş Piliç Jumbo Sosis ile  Jumbo Lezzet Jumbo Keyif

by fdturkey
13/06/2025
Next Post
PepsiCo Europe, sürdürülebilirlik çözümleri sunmak için dijital start-up’ları destekliyor

PepsiCo Europe, sürdürülebilirlik çözümleri sunmak için dijital start-up'ları destekliyor

Akbank, 2022’nin ilk yarısında 639 milyar TL kredi desteği sağlayacak

Akbank, 2022’nin ilk yarısında 639 milyar TL kredi desteği sağlayacak

Sürdürülebilir Gıda Platformu, tek kullanımlık plastik kullanımını azaltacak bir hareket başlattı

Sürdürülebilir Gıda Platformu, tek kullanımlık plastik kullanımını azaltacak bir hareket başlattı

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved