• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Coca Cola İçecek tarihinin en yüksek satış hacmine ulaştı

Coca Cola İçecek tarihinin en yüksek satış hacmine ulaştı

editor by editor
15/08/2022
in Haberler
Reading Time: 2 mins read
A A

 

Coca-Cola İçecek (CCI), 2022 yılının ikinci çeyreğini de başarılı iş sonuçları ile tamamladı. İkinci çeyrekte raporlanan bazda %25, organik bazda ise %15 hacim artışı elde eden CCI’ın bu performansı operasyonların geneline yayıldı.

Coca-Cola İçecek (CCI), 2022 yılının ikinci çeyreğinde raporlanan bazda %25, organik bazda ise %15 hacim artışı elde etti. Ev tüketimi kanalındaki dayanıklılık ve yerinde tüketim kanalındaki iyileşmenin etkisiyle CCI’ın Türkiye satış hacmi %20 yükseldi. Bir yıl önceki dönemde %21 büyüyen uluslararası operasyonların satış hacmi, raporlanan bazda %29, organik bazda ise %13 büyüdü.

CCI operasyonlarının en yeni üyesi olan ve entegrasyonu tüm hızıyla devam eden Özbekistan, %29’luk satış hacmi artışı gerçekleştirdi. CCI’ın en hızlı büyüyen operasyonlarından biri olan Pakistan, satış noktalarına artan erişim, soğutucu konumlandırmaları ve yerinde tüketim ile modern perakende kanallarındaki güçlü iyileşme sayesinde hacmini %18 artırdı. CCI’ın FAVÖK marjı ikinci çeyrekte %20 olarak gerçekleşti.

Coca-Cola İçecek CEO’su Burak Başarır ikinci çeyrekle ilgili değerlendirmesinde, “Emtia, nakliye ve işçilik maliyetleri üzerindeki enflasyonist baskılara rağmen, güçlü hacim, iyileşen kanal ve paket dağılımı, zamanında yapılan fiyat ayarlamaları, iyi yönetilen riskten korunma araçları ile tutumlu gider yönetimimiz, marj baskılarını bir dereceye kadar azaltmamızı sağladı. Bu çeyreğin rekor sonuçları, CCI’ın yüksek volatiliteye sahip piyasalardaki etkin icra kabiliyetinin bir kanıtı oldu,” dedi.

Açıklamalarına devam eden Başarır, “Şirketimizin amacı, sürdürülebilirliği stratejimizin odak noktasına koyarken yaptığımız her işte paydaşlarımız için değer yaratmaktır. Bu amaç doğrultusunda, ikinci entegre faaliyet raporumuzu en anlaşılır, sade ve şeffaf hali ile yayınlamış olmaktan gurur duyuyoruz. Mevlana Celaleddin-i Rumi’den esinlenerek “Olduğumuz Gibi” teması ile yayınladığımız entegre faaliyet raporumuzda başarılarımızı, gelişim alanlarımızı ve öncülük ettiğimiz girişimleri paydaşlarımızla paylaştığımız için mutluyuz. Geniş portföyümüzden faydalanarak kaliteli büyümemizi hızlandırıp, müşterilerimiz ile tüketicilerimiz, çalışanlarımız ve içinde bulunduğumuz toplum için daha iyi bir gelecek yaratmak için çalışıyoruz. Dijital olarak etkinleştirilmiş çok kanallı platformlarımızda tüketicilerimizi desteklemek ve her okazyon için değişen tercihlere yanıt vermek için ürün portföyümüzü geliştirmeye devam edeceğiz,” ifadelerini kullandı.

-iDeal Haber Merkezi-

Tags: #BurakBasarır#CCl#Coca-Cola#CocaCola#cocacolaicecek#Emtia#entegrasyon#icecek#nakliye#ozbekistan#Pakistan#satıshacmi#sürdürülebilir#sürdürülebilirlik#tüketim#tüketimkanalı#üretim#volatilite
Previous Post

Knorr, Yemek Harçları portföyünü genişletmeye devam ediyor

Next Post

İTO’dan küresel krizi fırsata çevirme önerileri: Tedarik avantajı, pazar ve ürün çeşitliliği

editor

editor

Related Posts

Tamek Ice Tea’den yeni reklam filmi
Haberler

Tamek Ice Tea’den yeni reklam filmi

by fdturkey
12/09/2025
Şişecam Drinktec 2025’e Katılıyor
Haberler

Şişecam Drinktec 2025’e Katılıyor

by fdturkey
12/09/2025
Unilever Türkiye ve Arabistan Gıda Genel Müdürlüğü’ne Şirin Işık Atandı
Haberler

Unilever Türkiye ve Arabistan Gıda Genel Müdürlüğü’ne Şirin Işık Atandı

by fdturkey
11/09/2025
Président Tereyağı lezzeti artık Türkiye’de
Haberler

Président Tereyağı lezzeti artık Türkiye’de

by fdturkey
08/09/2025
Şenpiliç, gıda sektörünün geleceği için akademi ile el ele
Haberler

Şenpiliç, gıda sektörünün geleceği için akademi ile el ele

by fdturkey
08/09/2025
Next Post
İTO’dan küresel krizi fırsata çevirme önerileri: Tedarik avantajı, pazar ve ürün çeşitliliği

İTO'dan küresel krizi fırsata çevirme önerileri: Tedarik avantajı, pazar ve ürün çeşitliliği

Farklı türde üretilen reçeller raflarda yerini alıyor

Farklı türde üretilen reçeller raflarda yerini alıyor

Kervan gıda 2022 ilk çeyrek konsolide sonuçlarını açıkladı

Kervan Gıda'da iki önemli atama gerçekleşti

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved