• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Polonez, horeca pazarında büyümeyi hedefliyor

Polonez, horeca pazarında büyümeyi hedefliyor

editor by editor
12/09/2022
in Haberler
Reading Time: 2 mins read
A A

 

Polonez, pandemi döneminde turizm sezonuna paralel horeca sektörünün de hareketlenmesiyle birlikte hedef büyüttüğünü açıkladı. Horeca pazarında gıda satışlarını değerlendiren Polonez Pazarlama Müdürü Andaç Günsoy, “Geçtiğimiz yıl pandemi sebebiyle Haziran başlarında açılan sezon bu yıl, pandemi etkilerinin hafiflemesiyle daha erkene alındı. Turizm sektörü toparlandı ve konaklamalar artış gösterdi, bu da horeca pazarının büyümesini sağladı. Önümüzdeki yıl ise bu yıla göre daha iyi bir turizm sezonunun olacağına inanıyoruz. Bugün toplam ciromuzun yaklaşık %25’i horeca pazarından geliyor. Hedefimiz, geçen yılki tonajımızı %20 oranında artırmak,” dedi.

“Hedefimiz horeca pazarında liderlik”

“Kurulduğumuz ilk günden bu yana üretim ve Ar-Ge hep önceliğimiz oldu” diyen Andaç Günsoy; “Özellikle son 3 yılda bu alana ciddi yatırımlar yaptık. Yeni ürün gelişimi, teknolojinin hızla değişimi, pazardaki değişimleri yakalamak ve hatta liderlik etmek için inovasyon odaklı ilerlemek zorunda olduğumuza inanıyoruz. Şarküteri et ürünleri pazarında inovasyonu gündeme getiren ve uygulayan ilk markayız. Ar-Ge’ye olan yatırımlarımız aynı hızla devam edecek. Şarküteri et ürünleri pazarı daraldı. Yılın son çeyreğinde bu pazarı yeni ürün çeşitleriyle hareketlendirmeyi planlıyoruz. Özellikle fümeleme yatırımı sayesinde perakendede olduğu gibi  horeca pazarında da kapasitemizi ciddi oranda artırmayı başardık. Gelecek yıl bu alanda daha fazla büyümeyi ve pazarın liderliğini hedefliyoruz,” açıklamalarında bulundu.

Günsoy, horeca pazarının Polonez için önemli bir pazar olduğunu belirterek; “Polonez ve Polonez Chef markalarımızla bu pazardayız. Horeca pazarı için oluşturduğumuz Polonez Chef ürünlerinde, otel şeflerinin menü oluştururken ihtiyaç duydukları reçetelere göre hareket ediyoruz. Ürünlerimizi gelen taleplere göre boyutlandırıyor, ihtiyaca göre özel ve farklı kesim alternatifleri sunuyoruz. Ana formülümüzü değiştirmeksizin farklı baharatlar kullanarak farklı lezzetler de üretiyoruz. Bazı farklılıklar olsa da Polonez ürünlerinin kalitesi, lezzeti ve ana formülü her zaman aynı,” ifadelerini kullandı.

Tags: #AndaçGünsoy#ar-ge#arge#etürünleri#etürünlerisektörü#füme#gida#gidahaberleri#gıdaiçeriği#inovasyon#şarküteri#şarküterisektörü#üretim#urun#ürüncesitliligiHorecapandemiPolonez
Previous Post

La Lorraine, ürün portföyünü genişletmeye devam ediyor

Next Post

Japonya kapılarını Türk turist ve fuar katılımcılarına açıyor

editor

editor

Related Posts

Sultani çekirdeksiz taze üzüm ihracatında 2025 hedefi 100 milyon dolar
Haberler

Sultani çekirdeksiz taze üzüm ihracatında 2025 hedefi 100 milyon dolar

by fdturkey
01/08/2025
DFİF kesintisi kalktı, yumurta ihracatçısı rahatladı
Haberler

DFİF kesintisi kalktı, yumurta ihracatçısı rahatladı

by fdturkey
29/07/2025
Muratbey sosyal projeleriyle toplumsal faydayı yukarılara taşımaya devam ediyor
Haberler

Muratbey sosyal projeleriyle toplumsal faydayı yukarılara taşımaya devam ediyor

by fdturkey
28/07/2025
Ege İhracatçı Birlikleri’nden 210 ülke ve gümrüklü bölgeye ihracat
Haberler

Ege İhracatçı Birlikleri’nden 210 ülke ve gümrüklü bölgeye ihracat

by fdturkey
28/07/2025
Eker Süzme Ekibi, Cape31 Med Circuit Round 4 Imperia’da Türkiye’yi Gururla Temsil Etti
Haberler

Eker Süzme Ekibi, Cape31 Med Circuit Round 4 Imperia’da Türkiye’yi Gururla Temsil Etti

by fdturkey
25/07/2025
Next Post
Japonya kapılarını Türk turist ve fuar katılımcılarına açıyor

Japonya kapılarını Türk turist ve fuar katılımcılarına açıyor

Bal sektörü yıllık 50 milyon dolarlık ihracat hedefliyor

Bal sektörü yıllık 50 milyon dolarlık ihracat hedefliyor

Yudum ve Tohum Derneği’nin katkılarıyla, yerli ayçiçeği tohumu geliştirme ve çiftçi destekleme projesi kapsamında ekilen ürünler hasat edildi

Yudum ve Tohum Derneği’nin katkılarıyla, yerli ayçiçeği tohumu geliştirme ve çiftçi destekleme projesi kapsamında ekilen ürünler hasat edildi

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved