• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Nesfit, ‘Pembe Kurdele’ kampanyasıyla 10 binlerce kadına destek oluyor

Nesfit, ‘Pembe Kurdele’ kampanyasıyla 10 binlerce kadına destek oluyor

editor by editor
03/10/2022
in Haberler
Reading Time: 3 mins read
A A

 

Nesfit, 10. yılını dolduran ve Türkiye’de MEMEDER ile birlikte yürüttüğü “Pembe Kurdele” projesi kapsamında meme sağlığı için farkındalık kampanyasıyla on binlerce kadının hayatına dokunmaya devam ediyor. Bu yılki iş birliği kapsamında Nesfit, MEMEDER ve Migros meme sağlığı farkındalığının ve rutin meme kontrolü alışkanlığının düşük olduğu tespit edilen illerde son iki yılda tarama yaptırmamış 1000’i aşkın kadına ulaşarak düzenli kontrolün ve erken teşhisin önemini hatırlatacak. Sadece Migros mağazalarında ve Migros Sanal Market’te satışa sunulan Nesfit’in Pembe Kurdele paketlerini alan tüketiciler, MEMEDER aracılığı ile projeye katkıda bulunabilecek.

Nesfit, paydaşlarını ve tüketicilerini de kampanyaya dahil ediyor

Nesfit, Meme Kanseri Farkındalık Ayında “Pembe Kurdele’’ kampanyasının en büyük destekçisi olan tüketicilerini, meme sağlığı alanındaki bilimsel araştırmalarının yanı sıra son derece önemli saha çalışmaları da yürüten MEMEDER’e katkıda bulunmaya çağırıyor. Sadece Migros mağazalarında ve Migros Sanal Market’te satışa sunulacak Nesfit’in Pembe Kurdele paketlerini alan tüketiciler, MEMEDER aracılığı ile projeye katkıda bulunabilecek. Tüketiciler proje ile ilgili detaylara Nestlé Kahvaltılık Gevrekler websitesi ve Migros Sanal Market üzerinden ulaşabiliyor.

Nesfit, ayrıca ürünlerinde kullandığı tam tahılları, yulaf, buğday ve meyveleri tedarik ettiği illerdeki kadın üreticilerini de bu yıl projeye dahil etti. Bu illerdeki kadın üreticilere MEMEDER aracılığıyla organize edilecek uzman hekimler tarafından meme sağlığı, sağlıklı beslenme ve aktif bir yaşam tarzının önemi konularında farkındalık eğitimleri verilecek.

Nestlé Kahvaltılık Gevrekler İş Birimi Genel Müdürü Burçin Alev Ekşi, “Kadınların hayattaki tutkularını destekliyor, bütünsel sağlığa inanıyoruz. Meme sağlığı farkındalığı da misyon edindiğimiz konulardan biri. Hayata geçirdiğimiz çalışmalarla ülkemizde farkındalığın artmasını destekliyor, kadınları düzenli meme kontrolüne teşvik ediyoruz. MEMEDER ile yürüttüğümüz çalışmalarla bugüne kadar 50 bin kadına dokunduk, binlerce kadını meme sağlığı konusunda bilgilendirdik. Bu yıl, hedefimiz araştırmalarda farkındalığın düşük olduğu tespit edilen illerde 6 ay gibi bir sürede bini aşkın kadına ulaşabilmek. Ürünlerimizde emeği bulunan kadın üreticilerimizi ve tüketicilerimizi de hareketimize dahil ederek yeni bir adım daha atıyor ve projemizin kapsamını her yıl daha da geliştirmeyi arzu ediyoruz,” dedi.

Meme Sağlığı Derneği (MEMEDER) Kurucusu ve Onursal Başkanı Prof. Dr. Vahit Özmen, “Türkiye’de kadınlarda sıkça görülen meme kanseri, farkındalık sağlanması halinde korunma imkanı olan, erken tanısı ve tedavisi mümkün bir hastalık. Ülkemizde her 4 kadın kanserinden biri meme kanseri. Meme kanseri erken tanı ve tarama alt kurulu raporuna göre, Türkiye’nin Doğu illerinde diğer bölgelere göre yüzde 60 oranında düşük bir farkındalık söz konusu. Meme sağlığı konusunda farkındalık, düzenli elle muayene ve mamografik tarama yaptırmak hem yaşam kalitesini önemli ölçüde artırıyor, hem de meme kanseri riskini azaltabiliyor. Pembe Kurdele projesiyle Türkiye çapında bugüne kadar Nesifit ile birlikte önemli çalışmalar yaptık. Farkındalık alanında atılan adımlar, bu konunun belki de en kritik başlangıç noktası,’’ ifadelerini kullandı.

Migros Ticaret A.Ş. Hızlı Tüketim Ürünleri Pazarlama Direktörü Aysun Zaman, “Migros olarak, ekosistemimiz içerisinde yer alan tedarikçilerimiz ve müşterilerimiz ile birlikte toplum sağlığına yönelik önemli çalışmalar gerçekleştiriyoruz. Şimdi de Nesfit, Migros ve MEMEDER iş birliğinde meme sağlığı farkındalık projesinin bir parçası olacağız. Müşterilerimizin Migros mağazalarından ve Migros Sanal Market üzerinden aldıkları her Nesfit Pembe Kurdele ürünü, MEMEDER aracılığı ile kadınların meme sağlığı konusunda bilinçlenmesine ve erken tanının öneminin anlatılmasını katkıda bulunacak. Migros olarak paydaşlarımızla gerçekleştirdiğimiz projeler ile bugüne kadar binlerce insanın hayatına dokunduk, dokunmaya da devam edeceğiz,’’ şeklinde açıklamalarda bulundu.

Tags: #buğday#gida#gidahaberleri#gıdaendüstrisi#kahvaltılıkgevrek#MEMEDER#migros#migrossanalmarket#Nesfit#Nestle#pembekurdele#proje#tamtahıl#tuketici#urun#yulaf
Previous Post

HARİBO ürün ailesine yeni ekşi lezzetler katıyor

Next Post

Dardanel, 8. Çanakkale Bienali’nin ana destekçisi oluyor

editor

editor

Related Posts

Kocaman Balıkçılık: Türkiye’nin Köklü Balıkçılık Markasından Küresel Vizyon
Haberler

Kocaman Balıkçılık: Türkiye’nin Köklü Balıkçılık Markasından Küresel Vizyon

by fdturkey
16/06/2025
PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor
Haberler

PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor

by fdturkey
13/06/2025
Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor
Haberler

Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor

by fdturkey
13/06/2025
Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında
Haberler

Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında

by fdturkey
13/06/2025
Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı
Haberler

Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı

by fdturkey
13/06/2025
Next Post
Dardanel, 8. Çanakkale Bienali’nin ana destekçisi oluyor

Dardanel, 8. Çanakkale Bienali’nin ana destekçisi oluyor

Tatlıya sağlıklı bir alternatif: Bal

Tatlıya sağlıklı bir alternatif: Bal

Limited edition ürünlerin ambalajları için 5 strateji

Limited edition ürünlerin ambalajları için 5 strateji

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved