• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Red Bull elma ve inciri tüketiciyle buluşturdu

Red Bull elma ve inciri tüketiciyle buluşturdu

editor by editor
17/11/2022
in Haberler
Reading Time: 1 min read
A A

Kışın sevilen meyvesi elma ile incirin lezzetlerini bir araya getiren içecek, sınırlı bir süre için satışta olacak.

Red Bull, İncir – Elma Lezzeti ile kış aylarına özel yeni bir ürünle tüketiciyle buluşuyor. 2023 yılına çok az bir zaman kala Red Bull, enerji içeceğinin tadını; incir ve kışın vazgeçilmez meyvelerinden elma lezzetiyle bir araya getiriyor. Elma ve incirin şekerli birleşimine hafif karamel ve kışlık baharatlı notalar eşlik ederek ortaya özgün bir tat çıkıyor.

Sadece bu kış için sınırlı sayıda üretilen Red Bull Winter Edition İncir – Elma Lezzeti; şeftali, yaban mersini, hindistan cevizi & açai lezzeti ve tropikal meyve, seçeneklerinin ardından; Editions ailesinin beşinci üyesi olarak favori kış aktivitelerinizi kanatlandıracak.

Tags: #enerjicicegi#gida#redbull
Previous Post

Kızılay düzenlediği kongre ile maden suyunu masaya yatırıyor

Next Post

OBSESSO, “bu yüzden” ile marka bilinirliğini arttırdı

editor

editor

Related Posts

Tamek Ice Tea’den yeni reklam filmi
Haberler

Tamek Ice Tea’den yeni reklam filmi

by fdturkey
12/09/2025
Şişecam Drinktec 2025’e Katılıyor
Haberler

Şişecam Drinktec 2025’e Katılıyor

by fdturkey
12/09/2025
Unilever Türkiye ve Arabistan Gıda Genel Müdürlüğü’ne Şirin Işık Atandı
Haberler

Unilever Türkiye ve Arabistan Gıda Genel Müdürlüğü’ne Şirin Işık Atandı

by fdturkey
11/09/2025
Président Tereyağı lezzeti artık Türkiye’de
Haberler

Président Tereyağı lezzeti artık Türkiye’de

by fdturkey
08/09/2025
Şenpiliç, gıda sektörünün geleceği için akademi ile el ele
Haberler

Şenpiliç, gıda sektörünün geleceği için akademi ile el ele

by fdturkey
08/09/2025
Next Post
OBSESSO, “bu yüzden” ile marka bilinirliğini arttırdı

OBSESSO, "bu yüzden" ile marka bilinirliğini arttırdı

NielsenIQ BASES, “2022 Çığır Açan İnovasyonlar” raporunu yayınladı

NielsenIQ BASES, “2022 Çığır Açan İnovasyonlar” raporunu yayınladı

Türkiye’nin ilk Rainforest Alliance sertifakalı ürünü Migros’da

Türkiye'nin ilk Rainforest Alliance sertifakalı ürünü Migros'da

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved