• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Çalışan kadın nüfusunun artması bebek maması pazarını genişletiyor

Çalışan kadın nüfusunun artması bebek maması pazarını genişletiyor

editor by editor
29/12/2022
in Haberler, Sektör Güncel
Reading Time: 2 mins read
A A

Bebek maması pazarı, çocuklara ve bebeklere yönelik yiyecekler satan işletmelerden oluşur. Özellikle dört ila altı ay ile iki yaş arasındaki yeni doğanlar için hazırlanmış, yumuşak ve yutması kolay her türlü gıda “bebek maması” kategorisinde yer alır.

Süt formülü, kurutulmuş bebek maması, beslenmeye hazır bebek maması ve diğer türler, bebek maması kategorilerinin üç temel kategorisidir. Bebekleri beslemek için süt formülü, anne sütünün sentetik bir ikamesidir. Hazır sıvı veya suyla karıştırılan toz halinde satın alabilirsiniz. Organik ve geleneksel de dahil olmak üzere iki türe ayrılırlar. Bebek maması, internet, özel mağazalar, hipermarketler ve süpermarketler dahil olmak üzere çeşitli satış noktalarında satılmaktadır.

Bebek maması satışları 2021’de Asya-Pasifik’te en yüksek seviyedeydi. Asya-Pasifik, Batı Avrupa, Doğu Avrupa, Kuzey Amerika, Güney Amerika, Orta Doğu ve Afrika, bebek maması pazarı araştırmasının kapsadığı bölgelerdir.

Artan çalışan kadın nüfusu, bebek maması pazarının büyümesini önemli ölçüde artırıyor. Çalışan kadınların evde daha fazla zaman geçirememeleri nedeniyle bebeklerinin doğru beslenmesi için mamalara büyük ölçüde bağlı olmaları, bebek mamasına olan talebin artmasına neden olmaktadır. Örneğin, Amerika Birleşik Devletleri Çalışma Bakanlığı’nın bir birimi olan ABD Çalışma İstatistikleri Bürosu’na göre, 2019’da işgücünde 16 yaş ve üstü 76.852.000 kadın vardı ve bu, tüm işgücünün yaklaşık yarısını (% 47,0) oluşturuyordu. Bu artan çalışan kadın nüfusu, bebek maması talebini ve satışını artırmaktadır. Dolayısıyla, artan çalışan kadın nüfusunun önümüzdeki yıllarda bebek maması pazarının büyümesine yön vermesi bekleniyor.

Vegan bazlı bebek maması, bebek maması pazarındaki en önemli trend. Vegan bazlı bebek maması, bebekler için besleyici ve güvenli olarak kabul ediliyor. Bebek maması pazarında kilit rol oynayan firmalar, vegan bazlı bebek maması ürünlerini piyasaya sürmeye odaklanıyor. Örneğin, Şubat 2022’de, erken çocukluk beslenmesine odaklanan ve Amerika Birleşik Devletleri merkezli bir şirket olan Tiny Organics, gençleri yeni yiyecekler denemeye teşvik etmeyi amaçlayan bir dizi bitki bazlı atıştırmalıkları piyasaya sürdü.

Bebek liderliğinde sütten kesme (BLW-Baby-led weaning), küçük çocukları kendi hızlarında beslemeye teşvik eder ve Tiny Beginnings serisi, BLW için üretilen ilk püre olmayan bebek mamasıdır. 4 ila 8 aylık bebekler için yeni seri, çeşitli dokulara ve tüketilmesi kolay altı sebze yemek seçeneği içerir. Tiny’nin yemekleri %100 organiktir, ilave şeker veya tuz içermez ve küçük çocukların beslenme ihtiyaçlarına uyacak şekilde tasarlanmıştır.

Tags: #annesutu#artis#Babyledweaning#bebekmaması#besleyici#bitkibazlı#dogrubeslenme#ekgida#foodbusiness#gidadergisi#hazirmama#HeroBaby#icecek#iceceksektoru#organik#sekerilavesiz#sut#sutvesuturunleri#talep#tedarik#tuzilavesiz#veganbazlitoz
Previous Post

İnternette güneş enerjisi aramaları 10 yılın en yüksek seviyesine ulaştı

Next Post

Endüstriyel tesislerdeki tozlar büyük risk oluşturuyor

editor

editor

Related Posts

DFU’dan Dünya Ekmek Günü’nde Çağrı: İsrafı önlemeye katkı sağlayabiliriz
Haberler

DFU’dan Dünya Ekmek Günü’nde Çağrı: İsrafı önlemeye katkı sağlayabiliriz

by fdturkey
16/10/2025
Doğadan’da yeni atama
Haberler

Doğadan’da yeni atama

by fdturkey
16/10/2025
Cargill, Veliche™ Gurme Çikolata’yı Türkiye’de Piyasaya Sürüyor
Haberler

Cargill, Veliche™ Gurme Çikolata’yı Türkiye’de Piyasaya Sürüyor

by fdturkey
16/10/2025
Sarelle’den yeni kampanya: “Gülümseyen Harfler”
Haberler

Sarelle’den yeni kampanya: “Gülümseyen Harfler”

by fdturkey
16/10/2025
TÜGİS Yönetim Kurulu Başkanı Kaan Sidar: “Tüketiciyi Tanımadan İnovasyon Geliştirilemez”
Haberler

TÜGİS Yönetim Kurulu Başkanı Kaan Sidar: “Tüketiciyi Tanımadan İnovasyon Geliştirilemez”

by fdturkey
15/10/2025
Next Post
Endüstriyel tesislerdeki tozlar büyük risk oluşturuyor

Endüstriyel tesislerdeki tozlar büyük risk oluşturuyor

2021 yılında emisyonlarını yüzde 11 azaltan Sütaş “sürdürülebilirlik karnesini” açıkladı

2021 yılında emisyonlarını yüzde 11 azaltan Sütaş “sürdürülebilirlik karnesini” açıkladı

Beta Gıda, bilim yolunda ilerliyor

Beta Gıda, bilim yolunda ilerliyor

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved