• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Carrefoursa’nın Öz markalı ürünlerine Uluslararası Mükemmellik ve Lezzet Ödülü

Carrefoursa’nın Öz markalı ürünlerine Uluslararası Mükemmellik ve Lezzet Ödülü

CarrefourSA, öz markalı ürünleriyle Belçika merkezli Uluslararası Lezzet Enstitüsü tarafından düzenlenen ve dünyanın en itibarlı lezzet organizasyonlarından olan International Taste Awards’tan 5; Private Label Manufacturers Association tarafından düzenlenen International Salute to Excellence Awards’tan 2 ödülle döndü

editor by editor
20/06/2023
in Firmalardan haberler, Haberler
Reading Time: 2 mins read
A A

Türkiye’de 30 yıldır organize gıda perakende sektörünün öncüsü olan CarrefourSA, öz markalı ürünleriyle uluslararası arenada da öne çıkıyor. “Doğrusu CarrefourSA’da” söylemiyle doğru ürünü, doğru kalitede ve doğru fiyata sunma politikasıyla öz markalı ürünlerine yatırımlarına devam eden CarrefourSA, dünya çapında 4.500’den fazla üyesi bulunan Private Label Manufacturers Association (PLMA) tarafından düzenlenen ve öz marka alanında dünyanın en prestijli organizasyonu olarak kabul edilen  “International Salute to Excellence Awards” yarışmasında Carrefour BIO Organik Elma&İncir&Vişne Meyve Suyu ve Carrefour BIO Organik Elma Sirkesi ürünleriyle 2 ödüle layık görüldü.

Kör tadımla değerlendirildi

2005 yılından bu yana 200’den fazla profesyonel şef ve sömeliyenin jüriliğinde değerlendirilen Belçika merkezli Uluslararası Lezzet Enstitüsü’nden de 5 ödülle dönen CarrefourSA, kör tadımla yapılan değerlendirmede Carrefour Susam Kaplamalı İç Antep Fıstığı, Carrefour Discount Cam Şişe Doğal Kaynak Suyu, Carrefour BIO Organik Elma Sirkesi, Carrefour BIO Organik Hindistan Cevizi Cipsi ve Carrefour BIO Organik İncir Ceviz Vişne ürünleri ile Lezzet Ödülü’nün sahibi oldu.

“Öz markalı ürünlere yatırımlarımız devam edecek”

Türkiye’de ilk organik öz markalı ürünlerini müşterilerine sunan organize perakende markası olma özelliğini taşıdıklarını söyleyen CarrefourSA Kategori Genel Müdür Yardımcısı Murat Dinçer, “Uygun fiyata kaliteli ürün sunma hedefiyle öz markalı ürün ailesine yaptığımız yatırımların yanı sıra üreticinin ve üretimin sürdürülebilirliğine de katkı sunuyoruz. Carrefour’un uluslararası kalite güvence standartları doğrultusunda tedarikçilerimizi düzenli olarak denetliyor ve verdiğimiz eğitimler ile sürekli gelişimlerini sağlıyoruz. 900’den fazla mağazamızda müşterilerimize sunduğumuz ve büyük ilgi gören bu öz markalı ürünlerimizin lezzet ve kalitelerinin dünyanın en prestijli uluslararası organizasyonları tarafından da tescillenmesi gurur verici. Şu an 600’den fazla öz markalı ürünü müşterilerimize sunuyoruz. Öz markalı ürün sayımızı yıl sonuna kadar 800’e çıkarmayı hedefliyoruz,” dedi.

Tags: # lezzetödülü#CarrefourBIO#CarrefourSA#gida#gidahaberleri#gidaihracati#gidasektoru#gıdaendüstirisi#gıdafaaliyetleri#kalite#organikurunler#özmarka#özmarkayatırımları#prestijliödül#sürdürülebilirlik#tadımdeğerlendirmesi#tuketici#uluslararasımükemmellik
Previous Post

Sürdürülebilir ambalaj çözümlerinde dünya lideri IFCO, Türkiye’de yatırımlarına devam ediyor

Next Post

Gıda sektörü F İstanbul’da buluşacak

editor

editor

Related Posts

Indomie Türkiye, ISO Belgeli ve Helal Sertifikalı Üretimiyle Güvenilir Lezzeti Milyonlarca Sofraya Taşıyor
Haberler

Indomie Türkiye, ISO Belgeli ve Helal Sertifikalı Üretimiyle Güvenilir Lezzeti Milyonlarca Sofraya Taşıyor

by fdturkey
26/08/2025
NESCAFÉ Gold, ‘Bu Fincan Sanat Yolunda’ ile 100 sanatçı gence ulaştı
Haberler

NESCAFÉ Gold, ‘Bu Fincan Sanat Yolunda’ ile 100 sanatçı gence ulaştı

by fdturkey
25/08/2025
İnsan Kaynaklarında Küresel Başarı: Eksim Holding Brandon Hall’da Üç Uluslararası Ödül Aldı
Haberler

İnsan Kaynaklarında Küresel Başarı: Eksim Holding Brandon Hall’da Üç Uluslararası Ödül Aldı

by fdturkey
22/08/2025
Korea Pops, Deniz Mahsulleri Yükselişte ve 2025 Gıda Fuarı’ndan Diğer Yükselen Trendler
Haberler

Korea Pops, Deniz Mahsulleri Yükselişte ve 2025 Gıda Fuarı’ndan Diğer Yükselen Trendler

by fdturkey
21/08/2025
Geleneksel Yağlarla Hazırlanan Atıştırmalık Markası, Tüketicilerin Tohum Yağı İçermeyen Ürün Talebine Yanıt Olarak Yeni Lezzetler Ekliyor
Haberler

Geleneksel Yağlarla Hazırlanan Atıştırmalık Markası, Tüketicilerin Tohum Yağı İçermeyen Ürün Talebine Yanıt Olarak Yeni Lezzetler Ekliyor

by fdturkey
21/08/2025
Next Post
Gıda sektörü F İstanbul’da buluşacak

Gıda sektörü F İstanbul'da buluşacak

Türkiye, 43 firmayla Newyork Fancy Food Fuarı’nda

Türkiye, 43 firmayla Newyork Fancy Food Fuarı'nda

Novozymes, Türkiye’deki 25 yıllık yenilik, etki ve büyüme hikâyesini kutluyor

Novozymes, Türkiye’deki 25 yıllık yenilik, etki ve büyüme hikâyesini kutluyor

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved