• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Paketli un pazarında yeni bir marka: “PanPan Un”

Paketli un pazarında yeni bir marka: “PanPan Un”

fdturkey by fdturkey
08/11/2023
in Firmalardan haberler, Haberler
Reading Time: 2 mins read
A A

Türkiye’nin en büyük un üreticisi ve ihracatçılarından, sektörün güçlü ismi Doruk Un, ‘PanPan’ markası ile perakende sektörüne güçlü bir giriş yapıyor. PanPan Un online kanallar, marketler, otel, restoran, kafe ve pastaneler dahil olmak üzere güçlü bir penetrasyon oluşturarak, perakende ve ev dışı tüketim pazarında Türkiye’nin öncü ve lider markası olmayı hedefliyor. Marka, yenilikçi ürün lansmanları ve pazarlama yatırımları ile 5 yıl içinde Türkiye’nin en büyük 3 paketli un markasından biri ve kadınların mutfaktaki en iyi çözüm ortağı olmayı amaçlıyor. Zengin buğday karışımları ve özel harmanlama reçeteleriyle hazırlanan paketler 1 kg, 2 kg ve 5 kg’lık ambalajlarıyla mutfaklarda 25 ve 50 kg’lık paketlerle de profesyonel işletmelerde yerini alıyor.

İhtiyaca ve kullanım amacına özel un çeşitleri

‘Her lezzetin unu farklıdır’ sloganı ile ulusal-yerel marketler ve online satış kanallarında hızla yer almaya başlayan PanPan Un, tüketicilerin ihtiyacına ve kullanım amacına uygun olarak, farklı buğdaylardan üretilen özel un çeşitleri ile uzmanlığını ortaya koyuyor. Geçmişten gelen tüketim alışkanlıklarını değiştirmeye odaklanarak ‘her lezzetin unu ayrıdır’ yaklaşımından yola çıkan ve kullanım amacına uygun un çeşitleri geliştiren PanPan Un, her bir kategoride lezzetleri ile fark yaratıyor.

Türkiye’nin kendi tohumunu geliştiren tek un üreticisi konumundaki Doruk Un, PanPan markası ile zengin buğday karışımları ve özel harmanlama reçeteleriyle hazırlanan paketler 1 kg, 2 kg ve 5 kg’lık ambalaj alternatifleriyle evsel kullanım için yüksek nitelikli ve lezzetli un seçenekleri sunuyor. PanPan Un, tam buğday unu, özel amaçlı sade kek unu, özel amaçlı baklava-börek unu ve çok amaçlı buğday unu olmak üzere 4 farklı ürün grubuna sahip.  Marka, yeni ürünlerle alternatif tatlar yaratma ve bu tatlarla pazarda fark yaratma hedefiyle; Türkiye’de ilk defa beyaz un lezzeti ile buğdayın sağlığını bir araya getirecek ürünler yanında, glutensiz un  gibi un çeşitleri için de çalışmalarını sürdürüyor.

Doruk Un’un yeni ve güçlü markası ‘Panpan’

Türkiye’nin buğday ve buğday bazlı ürünler alanında en büyük üç markasından biri olan Doruk Un, 41 ülkeye gerçekleştirdiği ihracatın yanı sıra uzun yıllardır Türkiye’nin en büyük endüstriyel unlu mamuller üreticilerinin tercihi olan PanPan markası ile şimdi de perakende un pazarını domine etmeye hazırlanıyor. PanPan Un ile tüketici pazarına giren marka, gücünü arttırmayı ve sektörün lider markalarından biri olmayı hedefliyor. Doruk Un, yıllık 438 bin ton buğday kırma kapasitesi, yıllık 350 bin ton un üretimi, 60 bin ton buğday kapasitesi, 20 bin m2 ileri teknoloji tesisi, her geçen yıl genişleyen satış & dağıtım ağı ile Türkiye ekonomisinde güçlü bir yer ediniyor. Müşteri ve talep odaklı hizmet-ürün yaklaşımı ile hareket eden, pazar ve müşteri beklentilerine göre farklı nitelik ve kalitelerde ürün çeşitleri geliştiren marka, yıllara dayalı tecrübesini ve kullanım amacına uygun un üretiminden edindiği birikimi, PanPan Un’da birleştiriyor.

Tags: #besin#buğday#dorukun#gida#gidahaberleri#gidaihracati#gidasektoru#glutensiz#lezzet#panpanun#pazar#sağlık#trend#tuketici#urunihracatUN
Previous Post

Tetra Pak ve AB Biotek, postbiyotik gıda ve içecekler için yeni fırsatlar sunuyor

Next Post

UNDP, Türkiye’de deprem sonrası ekonomik toparlanmayı hızlandırmak için kadın girişimcilere yatırım yapıyor

fdturkey

fdturkey

Related Posts

Kocaman Balıkçılık: Türkiye’nin Köklü Balıkçılık Markasından Küresel Vizyon
Haberler

Kocaman Balıkçılık: Türkiye’nin Köklü Balıkçılık Markasından Küresel Vizyon

by fdturkey
16/06/2025
PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor
Haberler

PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor

by fdturkey
13/06/2025
Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor
Haberler

Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor

by fdturkey
13/06/2025
Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında
Haberler

Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında

by fdturkey
13/06/2025
Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı
Haberler

Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı

by fdturkey
13/06/2025
Next Post
UNDP, Türkiye’de deprem sonrası ekonomik toparlanmayı hızlandırmak için kadın girişimcilere yatırım yapıyor

UNDP, Türkiye’de deprem sonrası ekonomik toparlanmayı hızlandırmak için kadın girişimcilere yatırım yapıyor

Puratos Japonya Teknik Danışmanı Joris Vanhee Türkiye’de!

Puratos Japonya Teknik Danışmanı Joris Vanhee Türkiye’de!

Sağlıklı atıştırmalık üreticisi Rawsome 9,5 milyon TL taleple ikinci kez kitle fonlamada

Sağlıklı atıştırmalık üreticisi Rawsome 9,5 milyon TL taleple ikinci kez kitle fonlamada

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved