• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Anisah Coffee, günlük kahve üretimini 3,5 tonun üzerine çıkardı

Anisah Coffee, günlük kahve üretimini 3,5 tonun üzerine çıkardı

Dünyanın en çok kahve tüketen ülkeleri arasında yer alan Türkiye’deki markalar, üretim kapasitelerini her geçen gün artırıyor. Günlük kahve üretimini 3,5 tonun üzerine çıkardığını duyuran yerli marka, kahve tutkunlarına farklı lezzet deneyimleri sunuyor

fdturkey by fdturkey
27/12/2023
in Firmalardan haberler, Haberler
Reading Time: 2 mins read
A A

Mordor Intellegent’ın paylaştığı verilere göre 2023’ü 126 milyar dolarla kapatması beklenen kahve sektörünün 2028’de 158,89 milyar dolara ulaşacağı öngörülüyor. Dünya çapında tüketilen kahve miktarı, pazarın büyümesini tetiklerken bu doğrultuda günlük kahve üretiminin 3,5 tonu aştığını açıklayan Anisah Coffee’nin CEO’su Yusuf İslam Atmaca, sektöre dair değerlendirmede bulundu.

Kahve sektöründeki büyümenin yerli markaların yatırımlarını artırmasına kapı açtığını ifade eden Yusuf İslam Atmaca, “2023’ün son çeyreğinde başlattığımız iddialı pazarlama kampanyasıyla günlük kahve üretimimizi 3,5 tonun üzerine çıkardık. Anisah Coffee’nin üretim tesisleri en son teknoloji ekipmanlara sahip. 5 bin metrekare kapalı alanda günlük 4 ton kahve işleme ve paketleme kapasitemiz var. Tesislerimizde uzman personelimizle yerel ve yabancı markalar için de üretim yapmayı sürdürüyoruz,” dedi.

“Standartları yükseltmeyi hedefliyoruz”

“Tesislerimiz son dönemde kapasitesinin yaklaşık %88’ini aktif olarak kullanmaya başladı” diyen Anisah Coffee’nin CEO’su Yusuf İslam Atmaca, “Kahve sektöründeki standartları yükseltmeyi hedefliyoruz. Sadece kahve üretimi konusunda değil, aynı zamanda Ar-Ge çalışmalarını sürdürerek kahve tutkunları için yeni lezzetler ve ürünler yaratacağız. Kaliteli kahveyi uygun fiyatlarla sunarak, müşterilerimizin hem hesaplı hem de keyifli bir deneyim yaşamasını amaçlıyoruz. Kampanya döneminde filtre kahvemizin çekirdek kalitesini ve aromasını korurken, fincan başına maliyeti sadece 1,99 TL’ye düşürdük. Tüketicilerimize dışarda kahve içmek yerine evlerinde kendi kahvelerini keyifle hazırlayıp içebilmeleri için çok hesaplı bir seçenek hazırladık,” ifadelerini kullandı.

“Kahve sektöründe yerli bir güç olmanın gururunu yaşıyoruz”

Anisah Coffee’nin CEO’su Yusuf İslam Atmaca sözlerini şöyle noktaladı: “Kasım ayındaki kampanyamız büyük ilgi gördü ve müşteri memnuniyeti bizleri oldukça motive etti. Türkiye’nin en popüler e-ticaret mağazalarında ürünlerimize yönelik aldığımız olumlu yorumlar, satış rakamlarımızdaki artışı gözle görülür bir başarı ile elde ettiğimizi ortaya koyuyor. Anisah Coffee olarak kaliteli ve farklı lezzetlerle satışlarımızı her geçen gün artırarak kahveseverlerin gözdesi olma yolunda ilerliyoruz. Kahve sektöründe yerli bir güç olmanın gururunu yaşıyoruz.”

Tags: #AnisahCoffee#arge#fiyat#kahve#kampanya#küresel#lezzet#marka#memnuniyet#pazarlama#teknoloji#tesis#üretim#urun#yeniürünler
Previous Post

Hindistan ihracatçılar için yükselen bir yıldız

Next Post

Ekmek israfını %50 azaltan, ambalaj atığına radikal çözüm sunan UNO, 2023 yılını ödüllerle kapatıyor

fdturkey

fdturkey

Related Posts

Kocaman Balıkçılık: Türkiye’nin Köklü Balıkçılık Markasından Küresel Vizyon
Haberler

Kocaman Balıkçılık: Türkiye’nin Köklü Balıkçılık Markasından Küresel Vizyon

by fdturkey
16/06/2025
PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor
Haberler

PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor

by fdturkey
13/06/2025
Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor
Haberler

Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor

by fdturkey
13/06/2025
Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında
Haberler

Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında

by fdturkey
13/06/2025
Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı
Haberler

Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı

by fdturkey
13/06/2025
Next Post
Ekmek israfını %50 azaltan, ambalaj atığına radikal çözüm sunan UNO, 2023 yılını ödüllerle kapatıyor

Ekmek israfını %50 azaltan, ambalaj atığına radikal çözüm sunan UNO, 2023 yılını ödüllerle kapatıyor

Milka, yeni yıla özel çeşitleriyle kalpleri yumuşatıyor

Milka, yeni yıla özel çeşitleriyle kalpleri yumuşatıyor

Türkiye helal ekonomi ürünlerinde ilk 20 ihracatçı arasına girmeyi başardı

Türkiye helal ekonomi ürünlerinde ilk 20 ihracatçı arasına girmeyi başardı

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved