• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Kuruyemiş sektöründe “Yılın İtibarlısı” yine Peyman

Kuruyemiş sektöründe “Yılın İtibarlısı” yine Peyman

Kuruyemiş ve sağlıklı atıştırmalık sektörünün öncü markalarından Peyman, Marketing Türkiye’nin düzenlediği The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde üst üste ikinci kez “Yılın En İtibarlı Kuruyemiş Markası” ödülüne layık görüldü

fdturkey by fdturkey
30/01/2024
in Firmalardan haberler, Haberler
Reading Time: 2 mins read
A A

Marketing Türkiye ve pazar araştırmaları şirketi Akademetre iş birliğiyle Türkiye genelinde gerçekleştirilen ‘İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü’ araştırması tamamlandı. Bu yıl 10’ncusu düzenlenen The ONE Awards Ödülleri’nin kazananları 12 ilde toplam bin 200 kişiyle yüz yüze gerçekleştirilen görüşmelerin sonucunda belirlendi. Araştırma sonuçlarına göre yıl içinde itibarını en çok artıran markalar 70 kategoride değerlendirildi. Kuruyemiş ve sağlıklı atıştırmalık sektöründe; Bahçeden, Çitliyo ve Nutzz markaları ile tüketicileriyle buluşan Peyman, pazarlama ve iletişim sektörünün en önemli standartlarından birine dönüşen The ONE Awards’ta halk oylamasıyla üst üste ikinci kez “Yılın En İtibarlı Kuruyemiş Markası” seçildi.

“Daha fazlası için bizi motive ediyor”

Ödüle ilişkin değerlendirmelerde bulunan Peyman Pazarlama Müdürü Cemil Hayri Durgun, “Peyman olarak, tüketicilerimizin kalbini kazanmaya, hızlı öğrenmeyi deneyimlemeye ve birlikte başarmaya odaklı bir çalışma kültürümüz var. Tüketicilerimizin hayatlarındaki en keyifli anlarda yanlarında olan bir şirket olarak bilinmek istiyoruz. Bu nedenle Ar-Ge çalışmalarımız ve yatırımlarımız ile tüketicilerimizin isteklerini anlıyor ve buna yönelik ürünler geliştirmeye özen gösteriyoruz. Tüketici memnuniyeti odaklı çalışmalarımız ve projelerimiz sonucunda The ONE Awards’da üst üste 2. kez ‘Yılın İtibarlısı’ ödülünü almanın gururunu ve mutluluğunu yaşıyoruz. Bu ödül, doğru yolda olduğumuzu gösterirken, bize güç katıyor ve başarılarımızı daha da perçinliyor. Tüketicilerimizin güvenini kazanmak ve yenilikçi atıştırmalıklarımızla en keyifli anlarında yanında olmak için çalışmaya devam edeceğiz. Bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da artan bir ivmeyle çalışmalarımızı sürdüreceğiz,” diye konuştu.

Tags: #alışkanlık#arastirma#bahçeden#başarı#çitliyo#gurur#güven#iletisim#itibar#keyiflimomentler#kuruyemis#markadeğeri#memnuniyet#motivasyon#nutzz#ödül#pazarlama#sağlıklıatıştırmalık#theoneawards#tuketici#yatırım#yenilikçi#yılınitibarlıkuruyemişmarkasıPeyman
Previous Post

Beta Tea ile soğuk kış günlerinde sıcacık bir mola

Next Post

Sukkar Şeker, 2023-2024 kristal şeker üretim döneminde 87 bin ton hedefini aştı

fdturkey

fdturkey

Related Posts

Indomie Türkiye, ISO Belgeli ve Helal Sertifikalı Üretimiyle Güvenilir Lezzeti Milyonlarca Sofraya Taşıyor
Haberler

Indomie Türkiye, ISO Belgeli ve Helal Sertifikalı Üretimiyle Güvenilir Lezzeti Milyonlarca Sofraya Taşıyor

by fdturkey
26/08/2025
NESCAFÉ Gold, ‘Bu Fincan Sanat Yolunda’ ile 100 sanatçı gence ulaştı
Haberler

NESCAFÉ Gold, ‘Bu Fincan Sanat Yolunda’ ile 100 sanatçı gence ulaştı

by fdturkey
25/08/2025
İnsan Kaynaklarında Küresel Başarı: Eksim Holding Brandon Hall’da Üç Uluslararası Ödül Aldı
Haberler

İnsan Kaynaklarında Küresel Başarı: Eksim Holding Brandon Hall’da Üç Uluslararası Ödül Aldı

by fdturkey
22/08/2025
Korea Pops, Deniz Mahsulleri Yükselişte ve 2025 Gıda Fuarı’ndan Diğer Yükselen Trendler
Haberler

Korea Pops, Deniz Mahsulleri Yükselişte ve 2025 Gıda Fuarı’ndan Diğer Yükselen Trendler

by fdturkey
21/08/2025
Geleneksel Yağlarla Hazırlanan Atıştırmalık Markası, Tüketicilerin Tohum Yağı İçermeyen Ürün Talebine Yanıt Olarak Yeni Lezzetler Ekliyor
Haberler

Geleneksel Yağlarla Hazırlanan Atıştırmalık Markası, Tüketicilerin Tohum Yağı İçermeyen Ürün Talebine Yanıt Olarak Yeni Lezzetler Ekliyor

by fdturkey
21/08/2025
Next Post
Sukkar Şeker, 2023-2024 kristal şeker üretim döneminde 87 bin ton hedefini aştı

Sukkar Şeker, 2023-2024 kristal şeker üretim döneminde 87 bin ton hedefini aştı

Perfetti Van Melle Türkiye 5. kez Avrupa’nın en iyi işverenleri sertifikasını aldı

Perfetti Van Melle Türkiye 5. kez Avrupa’nın en iyi işverenleri sertifikasını aldı

Kafe Kategorisinde “Yılın En İtibarlı Markası” Kahve Dünyası

Kafe Kategorisinde “Yılın En İtibarlı Markası” Kahve Dünyası

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved