• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Lezita’nın Pazarlama Müdürü Fatoş Nacar Oldu

Lezita’nın Pazarlama Müdürü Fatoş Nacar

Lezita’nın Pazarlama Müdürü Fatoş Nacar Oldu

Lezita’da “Pazarlama” departmanının başına Fatoş Nacar getirildi. Fatoş Nacar, Lezita Pazarlama Müdürü olarak Genel Müdürlük’e bağlı olarak çalışacak, markanın pazarlama ve iletişim faaliyetlerinden sorumlu olacak

fdturkey by fdturkey
15/04/2024
in Firmalardan haberler, Haberler
Reading Time: 1 min read
A A

Organizasyon yapısını, “Satış” ve “Pazarlama” bölümlerini iki ayrı departman olarak ayırarak yenileyen Lezita’nın yeni Pazarlama Müdürü, Vitabiotics’de Pazarlama Müdürü olarak görev yapan Fatoş Nacar oldu. İzmir Yüksek Teknoloji Enstitüsü Kimya Mühendisliği’nden lisans, Boğaziçi Üniversitesi Biyomedikal Mühendisliği ve Yönetici İşletme bölümlerinden yüksek lisans derecesine sahip olan Fatoş Nacar, 1 Nisan 2024 tarihi itibariyle yeni görevine başladı.

Pazarlama alanında uzun yıllara dayanan tecrübeye sahip olan Fatoş Nacar kariyerine 2014 yılında Pfizer’de başladı. 2017-2018 yılları arasında Şölen Çikolata’da Marka Müdür Yardımcılığı, 2019-2020 yıllarında Lila Group’ta Marka Müdürü olarak görev yapan Nacar, 2020 yılında Vitabiotics’e Pazarlama Müdürü olarak geçiş yaptı. Fatoş Nacar, Lezita Pazarlama Müdürü olarak markanın pazarlama ve iletişim faaliyetlerinden sorumlu olacak.

Tags: #biyomedikalmühendislik#boğaziçiüniversitesi#fatoşnacar#iletişimfaaliyetleri#izmiryüksekteknolojienstitüsü#kariyer#kimyamühendisliği#Lezita#lilagroup#markamüdürü#pazarlama#pazarlamamüdürü#pfizer#satis#SölenCikolata#tecrube#vitabiotics#yenileme#yöneticiişletme
Previous Post

Yediyol Holding’in dev projesi Agro Termal’de ilk hasat toplandı

Next Post

Sevgi Dolu Lezzetler, 23 Nisan’da Kalpleri Fetheder

fdturkey

fdturkey

Related Posts

Kocaman Balıkçılık: Türkiye’nin Köklü Balıkçılık Markasından Küresel Vizyon
Haberler

Kocaman Balıkçılık: Türkiye’nin Köklü Balıkçılık Markasından Küresel Vizyon

by fdturkey
16/06/2025
PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor
Haberler

PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor

by fdturkey
13/06/2025
Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor
Haberler

Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor

by fdturkey
13/06/2025
Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında
Haberler

Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında

by fdturkey
13/06/2025
Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı
Haberler

Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı

by fdturkey
13/06/2025
Next Post
Sevgi Dolu Lezzetler, 23 Nisan’da Kalpleri Fetheder

Sevgi Dolu Lezzetler, 23 Nisan'da Kalpleri Fetheder

ULUSOY UN, IBAKTECH’TE!

ULUSOY UN, IBAKTECH’TE!

Dr. Oetker Trileçe’nin yepyeni çeşidiyle tanışın; Çilekli Trileçe!

Dr. Oetker Trileçe’nin yepyeni çeşidiyle tanışın; Çilekli Trileçe!

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved