• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Yerli taze makarna markası Yummy Cheese Pasta, global pazara açılıyor

Yerli taze makarna markası Yummy Cheese Pasta, global pazara açılıyor

fdturkey by fdturkey
01/08/2024
in Haberler
Reading Time: 3 mins read
A A

Çeşitliliği ve çok sayıda sosla lezzetlendirme imkanı bulunan makarna, dünyanın hemen her yerinde sevilen bir yiyecek olarak tüketiliyor. Uluslararası bir araştırma, makarna yemenin mutlu verdiğini gösteriyor. Geniş ürün yelpazesi ve yenilikçi ürünleriyle dikkat çeken yerli taze makarna markası, global pazara açılışını kutlamak ve yeni kurumsal kimliğini tanıtmak için bir lansman düzenledi.

Sonsuz çeşitliliği ve lezzetiyle herkes tarafından sevilen makarna, yenilikçi üretimlerle farklı damak zevklerine hitap ediyor. Uluslararası Makarna Örgütü’nün paylaştığı, Milano IULM Üniversitesi tarafından vücut fonksiyonlarının değerlendirildiği çalışmada, kişilerin makarna yerken mutlu oldukları kaydedildi. 2022’de Korhan Şen tarafından kurulan ve kısa sürede büyüyerek 10 şubeye ulaşan taze makarna markası Yummy Cheese Pasta, global pazara açılma süreçlerini taçlandırmak amacıyla Sapanca’da bir lansman gerçekleştirdi. Lansmanda markanın gelecek planları anlatılırken, kurumsal kimliği ve yeni logosu tanıtıldı.

Kuruldukları günden itibaren markanın temel değerleri arasında kalite, lezzet ve müşteri memnuniyetini ön planda tutmayı amaçladıklarını dile getiren Yummy Cheese Pasta Kurucusu Korhan Şen, “Lansmanımızda tanıtımını yaptığımız yeni logomuz, modern ve şık tasarımıyla markamızın vizyonunu yansıtıyor. Düzenlediğimiz lansman markamızın gelişim sürecini ve gelecekteki hedeflerini paylaşmak için de önemli bir platform oldu. Ulusal pazarda sergilediğimiz iddialı duruşumuzu global pazarda da hedefliyoruz,” dedi.

“Makarna severler için yenilikçi ürünler: Kornet Pizza ve Fettuccini Makarna”
“Katılımcılarımızı Sapanca’nın eşsiz doğasıyla buluşturarak inanılmaz bir deneyim sunduk” diyen Korhan Şen, “Etkinliğin en heyecan verici anlarından biri ise yeni ürünümüz kornet pizza ve ana ürünümüz olan fettuccini makarna ve soslarının tanıtımı oldu. Kornet pizza, geleneksel pizza lezzetini farklı bir sunumla birleştirerek, pizzaseverlere yepyeni bir deneyim sunuyor. Fettuccini makarna ve sosları ise özenle hazırlanan ambalajlarıyla raflarda yerini alıyor. Bu yeni ürünler, Yummy Cheese Pasta’nın lezzet yolculuğunda önemli bir dönüm noktası olacak” ifadelerini kullandı.

“Lezzetimizi dünyanın dört bir yanına taşıyacağız”
Türkiye’deki büyüme stratejisi kapsamında yeni şubelerinin Ankara, Erzincan, Sivas ve Tokat’ta açılacağını duyuran Yummy Cheese Pasta Kurucusu Korhan Şen, “Açılacak yeni şubelerle, markamızın lezzetini daha geniş kitlelere ulaştırmayı amaçlıyoruz. Ayrıca, yurt dışına açılma planlarımız doğrultusunda Irak, İran ve ABD’de master franchise anlaşmaları imzaladık. Global pazarda da yerimizi alarak lezzetimizi dünyanın dört bir yanına taşımayı hedefliyoruz,” şeklinde konuştu.

“Müşterilerimize her zaman en iyi ürünleri sunmayı hedefliyoruz”
Korhan Şen sözlerini şu şekilde tamamladı: “Müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutarak lezzetli ve yenilikçi ürünler sunmaya devam edeceğiz. Yeni logo ve kurumsal kimliğimizle hem yerel hem de global pazarda büyümeye ve markamızı daha geniş kitlelere ulaştırmaya kararlıyız. Gelecek dönemde, Ar-Ge çalışmalarımıza hız vererek, müşterilerimize her zaman en iyi ürünleri sunmayı hedefliyoruz. Markamızın başarı hikayesi, yenilikçi vizyonu ve güçlü değerleriyle devam edecek. Etkinliğimize katılan tüm misafirlerimize ve destek veren herkese teşekkür ederiz. Bu özel günümüzde yanımızda olan tüm dostlarımıza ve iş ortaklarımıza minnettarız.”

Tags: #YummyCheesePastamakarnapasta
Previous Post

Ferrero, sürdürülebilir fındık için kaydettiği güçlü ilerlemeyi ve yeni dönem hedeflerini açıkladı

Next Post

PepsiCo, Türkiye’de elektrikli tren ile hızlı tüketim sektöründe gıda taşımacılığı gerçekleştiren ilk şirket oldu

fdturkey

fdturkey

Related Posts

Kocaman Balıkçılık: Türkiye’nin Köklü Balıkçılık Markasından Küresel Vizyon
Haberler

Kocaman Balıkçılık: Türkiye’nin Köklü Balıkçılık Markasından Küresel Vizyon

by fdturkey
16/06/2025
PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor
Haberler

PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor

by fdturkey
13/06/2025
Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor
Haberler

Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor

by fdturkey
13/06/2025
Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında
Haberler

Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında

by fdturkey
13/06/2025
Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı
Haberler

Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı

by fdturkey
13/06/2025
Next Post
PepsiCo, Türkiye’de elektrikli tren ile hızlı tüketim sektöründe gıda taşımacılığı gerçekleştiren ilk şirket oldu

PepsiCo, Türkiye’de elektrikli tren ile hızlı tüketim sektöründe gıda taşımacılığı gerçekleştiren ilk şirket oldu

Soğuk rafların yeni markası: ETi Patisserie

Soğuk rafların yeni markası: ETi Patisserie

Aytaç, İlk Sürdürülebilirlik Raporunu Yayınladı

Aytaç, İlk Sürdürülebilirlik Raporunu Yayınladı

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved