• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Humm Organic, çocukların favorisi seçildi

Humm Organic, çocukların favorisi seçildi

fdturkey by fdturkey
11/10/2024
in Haberler
Reading Time: 2 mins read
A A

Çocukların sağlıklı beslenmesi için yola çıkan Humm Organic, Güvenilir Ürün Platformu tarafından düzenlenen Feed the Future Yarışması’nda, Organik Çocuk/Bebek Ürünü kategorisinde ödüle layık görüldü.

Gelişme çağındaki çocukların doğru ve sağlıklı beslenmelerine katkı sağlamak, onları erken yaşta nitelikli beslenmeyle tanıştırmak amacıyla üç anne tarafından kurulan Humm Organic, gıda sektörüne ve tüketici sağlığına katkı sağlayanların ödüllendirildiği Feed the Future Yarışması’nda kendi kategorisinde ipi göğüsleyen marka oldu. %100 organik ve temiz içerikli atıştırmalıklarıyla, Organik Çocuk/Bebek Ürünü kategorisinde ödül alan marka, sağlıklı atıştırmalıklar alanındaki uzmanlığını bir kez daha kanıtladı.

“Tüketicilerin %30 anne olduğunda organik tüketimine dikkat ediyor”

Aldıkları ödülle sektördeki iddialarını güçlendirdiklerini belirten Humm Organic Genel Müdürü Şirin Işık; “Yapılan bir araştırmaya göre, özellikle kadınları organik temelli beslenme alışkanlığı ile tanıştıran en temel faktör ‘çocuklar’. 18-50 yaş arası Türkiye genelini temsil eden araştırmaya katılanların yüzde 9’u hamilelikte, yüzde 20’si ise çocuğu olduğunda organik beslenmeyle tanıştığını söylüyor. Aynı araştırmada ‘Çocuğum için sağlıklı atıştırmalık almaya dikkat ederim’ seçeneğini tercih edenlerin oranı yüzde 34. Bunun en büyük sebeplerinden biri de dünyada ve Avrupa’da olduğu gibi Türkiye’de de çocukluk çağı obezitesinde ciddi artış olması. Bunun önüne geçmenin en önemli ve kolay yolu ise çocuklarımızın sağlıklı beslenmesini sağlamak. Biz de Humm Organic olarak üzerimize düşen görevi yüzde yüz organik, katkısız, koruyucusuz özetle temiz içerikli ürünlerimizle yapmaya çalışıyoruz. Çocuklarımızın temiz içerikli beslenmesi adına sorumluyuz” dedi.

3 yılda 3 kat büyüme başarısı ödülle taçlandı

Her biri kendi mesleğinde başarılı üç kadının kendi annelik deneyimlerinden yola çıkarak hayata geçen Humm Organic, Türkiye’deki ilk %100 yerli sermaye ile kurulan marka. Organik atıştırmalıkta en geniş ürün çeşitliliğine sahip markanın portföyünde, tatlı ve tuzlu kurabiyeler grissiniler, yulaf barlar, kahvaltılık gevrekler ve meyveli puflar gibi bir çocuğun sabah kahvaltısından akşam yemeğine kadar ki tüm ara öğünlerini kapsayacak lezzetler bulunuyor. Hiçbir katkı maddesi bulunmayan, vegan ve aynı zamanda glütensiz ürün çeşitleriyle Humm Organic, son 3 yılda 3 kat büyüme kaydederek, organik atıştırmalık pazarının lider markaları arasına yerleşti.

Tags: #feedthefuture#gida#Humm#hummorganic#kurabiye#temizgıda#temizicerik#yulafbar
Previous Post

Food & lngredients International October 2024

Next Post

Ekici Peynir; Avrupa, ABD ve KKTC’de pazar payını arttırdı

fdturkey

fdturkey

Related Posts

PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor
Haberler

PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor

by fdturkey
13/06/2025
Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor
Haberler

Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor

by fdturkey
13/06/2025
Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında
Haberler

Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında

by fdturkey
13/06/2025
Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı
Haberler

Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı

by fdturkey
13/06/2025
Keskinoğlu Tütsülenmiş Piliç Jumbo Sosis ile  Jumbo Lezzet Jumbo Keyif
Haberler

Keskinoğlu Tütsülenmiş Piliç Jumbo Sosis ile  Jumbo Lezzet Jumbo Keyif

by fdturkey
13/06/2025
Next Post
Ekici Peynir; Avrupa, ABD ve KKTC’de pazar payını arttırdı

Ekici Peynir; Avrupa, ABD ve KKTC’de pazar payını arttırdı

“Artan maliyetler ihracatçıyı zorluyor, destekler can suyu olacak”

"Artan maliyetler ihracatçıyı zorluyor, destekler can suyu olacak"

DANET’ten Sonbahara Özel Gurme Lezzetler Kampanyası

DANET’ten Sonbahara Özel Gurme Lezzetler Kampanyası

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved