• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Panpan Un Migros raflarında

Panpan Un Migros raflarında

fdturkey by fdturkey
11/10/2024
in Haberler
Reading Time: 3 mins read
A A

Tüketicilerin ihtiyacına ve kullanım amacına uygun olarak, farklı buğdaylardan üretilen özel un çeşitleriyle uzmanlığını ortaya koyan PanPan Un, artık Migros’ta. Yerli ata tohumları ve zengin buğday karışımlarıyla hazırlanan un paketleriyle Migros raflarında ve Migros Sanal Market’te yerini alan marka, tüketicileri yüksek nitelikli ve lezzetli un seçenekleriyle buluşturuyor. Böylelikle perakende satış alanında önemli bir adım atan marka, yenilikçi ürün lansmanları ve pazarlama yatırımlarıyla Türkiye’nin en büyük 3 paketli un markasından biri olmayı amaçlıyor.

Unun uzmanlık gerektirdiğini ve kullanılan doğru unla herkesin doğru lezzete ulaşacağını belirten PanPan Un, Migros ile iş birliği gerçekleştirdi. “Her lezzetin unu ayrıdır” yaklaşımından yola çıkan marka, ihtiyaca uygun, yüksek nitelikli ve lezzetli un seçenekleriyle Migros raflarında ve Migros Sanal Market’te yerini aldı. 1 kg, 2 kg ve 5 kg’lık ambalaj alternatifleriyle evsel kullanım için yüksek nitelikli ve lezzetli un seçenekleri sunan marka, Türkiye’nin dört bir köşesinde ürünlerini tüketicilerle buluşturuyor. Online kanallar, otel, restoran, kafe ve pastaneler dahil olmak üzere güçlü bir penetrasyon oluşturan PanPan Un, inovasyona odaklı üretim yaklaşımıyla ar-ge yatırımları yaparak ürün gamını sürekli geliştiriyor.

Doruk Un Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Gürsel Erbap

PanPan Un sektördeki gücünü artıyor

Migros ile gerçekleştirdikleri iş birliğiyle pazarlama stratejisi ve hedefleri doğrultusunda güçlü bir adım attıklarını belirten Doruk Un Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Gürsel Erbap, “PanPan Un olarak, Migros’un tüm şubelerinde ve Migros Sanal Market’te ürünlerimizle yerimizi aldık. İlk günden beri doğru pazar, doğru ürün ve talep doğrultusunda çalışmalarımızı büyük bir özveri ile sürdürüyoruz. Bu iş birliği sayesinde perakende alanındaki gücümüzü ve sektördeki pazar payımızı daha da artıracağımıza inanıyoruz. Türkiye’nin kendi tohumunu geliştiren tek un üreticisi konumundaki Doruk Un’un perakende markası PanPan Un olarak; inovasyon odaklı üretim yaklaşımımızla her geçen gün ürün çeşitliliğimizi artırarak, her bir tüketicinin ihtiyacını en iyi şekilde karşılıyoruz. Yeni ürünlerimizle alternatif tatlar yaratma ve bu tatlarla pazarda fark yaratma hedefiyle; mutfaklardaki en iyi çözüm ortağı olmayı amaçlıyoruz,” dedi.

Panpan Un, paketli un pazarında en büyük üç markadan biri olmayı hedefliyor

Türkiye’nin buğday ve buğday bazlı ürünler alanında en büyük üç markasından biri olan Doruk Un, 41 ülkeye ihracat gerçekleştiriyor. PanPan Un ile tüketici pazarına giren marka; ihtiyaca uygun, yüksek nitelikli ve lezzetli un seçenekleriyle sektörde öncü bir vizyon sergiliyor. Müşteri ve talep odaklı hizmet-ürün yaklaşımı ile hareket eden, pazar ve müşteri beklentilerine göre farklı nitelik ve kalitelerde ürün çeşitleri geliştiren marka, yıllara dayalı tecrübesini ve kullanım amacına uygun un üretiminden edindiği birikimi, PanPan Un’da birleştiriyor. Tam buğday unu, özel amaçlı sade kek unu, özel amaçlı baklava-börek unu ve çok amaçlı buğday unu olmak üzere 4 farklı ürün grubuna sahip olan Panpan Un, son olarak “Sağlıklı Un” kategorisini ürün ailesine ekledi.  Türkiye’de ilk defa beyaz unun lezzetiyle buğdayın sağlıklı ve besleyici içeriğini bir araya getirerek, tüketicilerin bu alandaki gereksinimlerini karşılayan marka; Beyaz Tam Buğday Unu, Bol Lifli Çok Amaçlı Un ve Yüksek Proteinli Çok Amaçlı Un olmak üzere üç farklı un çeşidi sunuyor. PanPan paketli un kategorisinde 5 yıl içinde yıllık 50.000 tondan fazla tonaja ulaşarak, Türkiye’nin en büyük 3 paketli un markasından biri olma hedefinde.

Tags: #dorukun#migros#panpanunUN
Previous Post

SIAL Paris 2024’te Chef Seasons ile lezzet ve inovasyon buluşuyor

Next Post

Food & lngredients International October 2024

fdturkey

fdturkey

Related Posts

PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor
Haberler

PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor

by fdturkey
13/06/2025
Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor
Haberler

Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor

by fdturkey
13/06/2025
Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında
Haberler

Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında

by fdturkey
13/06/2025
Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı
Haberler

Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı

by fdturkey
13/06/2025
Keskinoğlu Tütsülenmiş Piliç Jumbo Sosis ile  Jumbo Lezzet Jumbo Keyif
Haberler

Keskinoğlu Tütsülenmiş Piliç Jumbo Sosis ile  Jumbo Lezzet Jumbo Keyif

by fdturkey
13/06/2025
Next Post
Food & lngredients International October 2024

Food & lngredients International October 2024

Humm Organic, çocukların favorisi seçildi

Humm Organic, çocukların favorisi seçildi

Ekici Peynir; Avrupa, ABD ve KKTC’de pazar payını arttırdı

Ekici Peynir; Avrupa, ABD ve KKTC’de pazar payını arttırdı

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved