• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Arabica Coffee House’un yıllık kahve üretimi 320 ton oldu

Arabica Coffee House’un yıllık kahve üretimi 320 ton oldu

fdturkey by fdturkey
28/01/2025
in Haberler
Reading Time: 2 mins read
A A

Türkiye’deki kahve sektörü, 10 milyar TL’nin üzerinde bir pazar büyüklüğüne ulaşmış durumda. Ülkemizdeki kahve tüketimi ise yıllık olarak kişi başı yaklaşık 1.7 kilogram civarına yükseldi. Bu sayı, önceki yıllara kıyasla önemli bir artış gösteriyor. Türkiye’nin Yüzde 100 yerli ve milli markası Arabica Coffee House, kahve severler tarafından beğenilen, dünyadaki kahve tüketiminin yaklaşık yüzde 70’ini karşılayan Arabica bitkisinden elde edilen kahve çekirdeklerini, ağırlıklı olarak Kolombiya ve Guatamala’daki çiftçilerden doğrudan ithal edip kendi tesislerinde kavuruyor ve yüksek kalitedeki demleme araçlarıyla sunuyor. Bu yıl itibariyle lojistik üstü de dahil 4 bin 500 m²’lik bir alanda faaliyetine devam eden kahve kavurma tesisinin üretimi de yıllık 320 tona ulaştı. Marka, öncelikli olarak kendi mutfağında ürettiği ürünleri şubelerinde güvenle satışa sunmayı hedefliyor. Bu doğrultuda, iki yıl önce 50 milyonluk yatırım hedefiyle kurulan Tastopia fabrikası, 132 bin dilim üretime ve 15 bin dilim donuk depolama kabiliyetine sahip olarak hizmet veriyor. Tastopia kapasitesini ve verimliliğini arttırmak için yeni yatırımlara da hazırlanıyor.

Türkiye’nin kahve sektöründeki yerli markaları, global pazarda adını duyurmak için hızla adımlar atıyor. Arabica Coffee House, geniş ve sürdürülebilir dağıtım ağı sayesinde Türkiye’nin her köşesine kaliteli kahve ulaştırma hedefini gerçekleştiriyor. Üretim kapasitesini ve lojistik ağını güçlendirerek sektördeki rekabet gücünü artıran Arabica Coffee House’un Tastopia fabrikası ise, özellikle yüksek üretim kapasitesi ve teknolojik altyapısıyla dikkat çekiyor.

132 BİN DİLİM ÜRETİM, 15 BİN DİLİM DONUK DEPOLAMA PERFORMANSI

Arabica Coffee House CEO’su Sertaç Yalçın: “Arabica Coffee House olarak, hem üretim hem de lojistik alanlarında güçlenerek çalışmalarımıza devam ediyoruz. Yerli ve milli bir kahve markası olarak Türkiye’nin kahve üretim ve hizmet sektörüne değer katmak önceliğimiz. Kahve üretiminin her aşamasında çevre dostu ve inovatif yöntemler kullanarak yerli üretimin gücünü dünyaya tanıtmayı amaçlıyoruz. Kadın istihdamına öncülük vererek, kadınların meslek edinmelerine ve çalışma hayatına katılmalarına öncelik tanıyoruz. 132 bin dilim üretim ve 15 bin dilim donuk depolama performansına ulaştık ancak bu alandaki performansımızı ve yatırımımızı daha da güçlendireceğiz” ifadelerini kullandı.

Tags: #Arabica#arabicacoffeehouse#coffee#kahve#SertacYalcin
Previous Post

Barilla’dan Sevgililer Günü’ne Özel Kalpli Makarna

Next Post

Cola Turka ve Çamlıca’dan Türk Basketboluna Tam Destek: Yeni Sezon, Yeni Heyecan

fdturkey

fdturkey

Related Posts

Sultani çekirdeksiz taze üzüm ihracatında 2025 hedefi 100 milyon dolar
Haberler

Sultani çekirdeksiz taze üzüm ihracatında 2025 hedefi 100 milyon dolar

by fdturkey
01/08/2025
DFİF kesintisi kalktı, yumurta ihracatçısı rahatladı
Haberler

DFİF kesintisi kalktı, yumurta ihracatçısı rahatladı

by fdturkey
29/07/2025
Muratbey sosyal projeleriyle toplumsal faydayı yukarılara taşımaya devam ediyor
Haberler

Muratbey sosyal projeleriyle toplumsal faydayı yukarılara taşımaya devam ediyor

by fdturkey
28/07/2025
Ege İhracatçı Birlikleri’nden 210 ülke ve gümrüklü bölgeye ihracat
Haberler

Ege İhracatçı Birlikleri’nden 210 ülke ve gümrüklü bölgeye ihracat

by fdturkey
28/07/2025
Eker Süzme Ekibi, Cape31 Med Circuit Round 4 Imperia’da Türkiye’yi Gururla Temsil Etti
Haberler

Eker Süzme Ekibi, Cape31 Med Circuit Round 4 Imperia’da Türkiye’yi Gururla Temsil Etti

by fdturkey
25/07/2025
Next Post
Cola Turka ve Çamlıca’dan Türk Basketboluna Tam Destek: Yeni Sezon, Yeni Heyecan

Cola Turka ve Çamlıca’dan Türk Basketboluna Tam Destek: Yeni Sezon, Yeni Heyecan

Tetra Pak’tan ‘temiz etiket’ rehberi: Üreticiler ve tüketiciler nelere dikkat etmelidir?

Tetra Pak’tan ‘temiz etiket’ rehberi: Üreticiler ve tüketiciler nelere dikkat etmelidir?

Salon Du Chocolat, 22-23 Şubat 2025 tarihlerinde İstanbul Kongre Merkezi’nde

Salon Du Chocolat, 22-23 Şubat 2025 tarihlerinde İstanbul Kongre Merkezi'nde

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved