• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Doritos ve Ruffles’tan Lezzet Değişimi: Efsane Tatlar Yer Değiştiriyor!

Doritos ve Ruffles’tan Lezzet Değişimi: Efsane Tatlar Yer Değiştiriyor!

fdturkey by fdturkey
05/03/2025
in Haberler
Reading Time: 2 mins read
A A

PepsiCo’nun sevilen atıştırmalık markaları “Doritos ve Ruffles”, yenilikçi bir pazarlama kampanyası başlatarak kategoride bir ilk olan inovasyonlar sunuyor. Tüketicilere heyecan verici bir deneyim yaşatan bu kampanyada, Efsane Lezzetler Yer Değiştiriyor! Doritos’a Ruffles’ın ketçap aroması eklenirken, Ruffles ise Doritos’un taco baharatıyla buluşuyor.

Bu yenilikçi tat değişimini müzikle de taçlandıran kampanya; Selami Şahin’in ‘Seninle Başım Dertte’ ve MLisa’nın ‘Araba’ şarkılarını Emrah Karaduman’ın dokunuşuyla bir araya getirerek bambaşka bir boyuta ulaşıyor. Bu eşsiz tat değişimi ve müzikle tüketiciler, alışılmışın dışında yeni bir deneyime davet ediliyor.

PepsiCo’nun sevilen atıştırmalık markaları Doritos ve Ruffles, tüketicilere kategoride bir ilk olan yenilikçi bir lezzet deneyimi sunuyor. ‘Değiş Tokuş’ kampanyasıyla Doritos’a Ruffles’ın ketçap aroması eklenirken, Ruffles ise Doritos’un efsane taco baharatıyla birleşiyor. Bu cesur değişim; atıştırmalık severleri klasik lezzetlerin dışına çıkmaya ve bambaşka bir deneyimin keyfini çıkarmaya davet ediyor.

Kampanya kapsamında hazırlanan reklam filminde, Türk müziğinin duayeni Selami Şahin’in zamansız klasiği “Seninle Başım Dertte” ve yeni jenerasyonun gözde ismi M Lisa’nın hit şarkısı “Araba”, aranjör Emrah Karaduman tarafından mash-up edilerek nesilleri buluşturan dinamik bir müzikal deneyime dönüştü. Müzik ve lezzetin uyumla birleştiği bu yenilikçi kampanya, geçmişin nostaljisini ve günümüzün enerjisini bir araya getirerek 7’den 70’e tüm tüketicilere hitap ediyor.

Sevilen sanatçı Selami Şahin kampanya hakkında şunları söyledi: “Doritos ve Ruffles’ın ‘Değiş Tokuş’ kampanyasında yer almak benim için büyük bir keyif oldu. Yıllardır dinlenen bir şarkımın, böylesine yaratıcı bir projede yeniden hayat bulması mutluluk verici. Kampanyanın lezzetlerini bir araya getiren yenilikçi konsepti de çok dikkat çekici. Umarım herkes bizim kadar keyif alır.”

M Lisa ise, “PepsiCo’nun bu yenilikçi kampanyasında yer almak benim için gurur verici. Kendi şarkımı böyle özel bir mash-up projesinde duyabilmek heyecan vericiydi. ‘Değiş Tokuş’ kampanyası, sadece müziği değil, tatları da sıra dışı bir şekilde birleştiriyor. Bu deneyimin parçası olmak benim için büyük bir mutluluk.” diyerek kampanyaya dair heyecanını dile getirdi.

‘Değiş Tokuş’ kampanyası, tüketicilere yeni bir heyecan sunarak atıştırmalık kategorisinde benzersiz bir deneyim yaratmayı hedefliyor. Tüketiciler, Doritos ve Ruffles’ın bu lezzet değişimini keşfederken, eğlenceli içeriklerini TikTok, YouTube ve Instagram gibi sosyal medya platformlarında paylaşmaya devam ediyor.

Tags: #atistirmalik#cips#doritos#pepsico#ruffles#snacks
Previous Post

Türkiye’nin incirdeki yeni yıldızı “Siyah orak”, dünya pazarında dengeleri değiştirecek

Next Post

Chef Seasons, Doğal ve Yenilikçi Lezzetleriyle Natural Products Expo West 2025’te

fdturkey

fdturkey

Related Posts

Ödüllü makarna markası Pastavilla, 25 Ekim Dünya Makarna Günü’nde “Hep Aklımda” diyor
Haberler

Ödüllü makarna markası Pastavilla, 25 Ekim Dünya Makarna Günü’nde “Hep Aklımda” diyor

by fdturkey
28/10/2025
Ülker, sürdürülebilirlikte 10 yıllık hedeflerini aştı
Haberler

Ülker, sürdürülebilirlikte 10 yıllık hedeflerini aştı

by fdturkey
28/10/2025
Üretimden Markalaşmaya: Almanya’da Sürdürülebilir Büyümenin Yolu
Haberler

Üretimden Markalaşmaya: Almanya’da Sürdürülebilir Büyümenin Yolu

by fdturkey
27/10/2025
Yaş meyve sebze ve meyve sebze mamullerinde yeni hedef Norveç
Haberler

Yaş meyve sebze ve meyve sebze mamullerinde yeni hedef Norveç

by fdturkey
27/10/2025
Cola Turka, The Hammer Awards’ta Bronz Ödül Kazandı
Haberler

Cola Turka, The Hammer Awards’ta Bronz Ödül Kazandı

by fdturkey
27/10/2025
Next Post
Chef Seasons, Doğal ve Yenilikçi Lezzetleriyle Natural Products Expo West 2025’te

Chef Seasons, Doğal ve Yenilikçi Lezzetleriyle Natural Products Expo West 2025’te

Steakholder Foods, özel satışta 1,25 milyon dolar sermaye sağladı

Steakholder Foods, özel satışta 1,25 milyon dolar sermaye sağladı

IFF, Iowa Tesisinin Genişletilmesi İçin 70 Milyon Dolarlık Yatırım Yapıyor

IFF, Iowa Tesisinin Genişletilmesi İçin 70 Milyon Dolarlık Yatırım Yapıyor

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved