• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
D vitaminli, prebiyotik ve whey proteinli “Ballı Kaymaklı” Orta Doğu’da

D vitaminli, prebiyotik ve whey proteinli “Ballı Kaymaklı” Orta Doğu’da

fdturkey by fdturkey
21/04/2025
in Haberler
Reading Time: 3 mins read
A A

İhraç ettiği ürünleri ve iletişim yaklaşımları ile dünyada peynir anlayışını değiştiren Muratbey, Orta Doğu pazarına özel olarak geliştirdiği “Ballı Kaymaklı” peynirini tanıttı. Kaymaklı’nın eşsiz lezzetini Orta Doğu yemek kültürüne ve damak tadına uyarlayan Muratbey, “Ballı Kaymaklı” ile pazarın gözdeleri arasına girmeye hazırlanıyor.

Dünya markası olma yolunda hızla ilerleyen Muratbey, Türkiye’yle benzer birçok kültürel değerlere sahip Orta Doğu pazarında yoğun ilgi görüyor. İhracatının yüzde 35’ini Orta Doğu ülkelerine yapan Muratbey, bu ilgiye yenilikçi bir ürünle karşılık verdi. Yurt içi pazarda hafif, kaymaksı lezzeti ve yumuşak kıvamı ile büyük ilgi gören “Kaymaklı” peynirini Orta Doğu damak zevkine uygun bir anlayışla “Ballı Kaymaklı” içeriğiyle üretti. D vitamini, prebiyotik ve whey protein içeriğiyle fonksiyonel bir ürün olan Ballı Kaymaklı, değişen tüketici trendlerine uygun olarak geliştirildi. Sağlıklı yaşamı benimseyen bireyler ve yüksek proteinli ürünler arayan sporcular için ideal bir alternatif olarak öne çıkıyor.

Muratbey Gıda Yönetim Kurulu Başkanı Necmi Erol, ürünlerinin Orta Doğu’da en çok Suudi Arabistan, Kuveyt ve Dubai’de ilgi gördüğünü, “Ballı Kaymaklı”nın ise ilk kez Irak pazarına sunulacağını söyledi. Erol, şöyle devam etti: “Ülke ekonomisine dünyanın her köşesine katma değerli ve markalı ihracat yaparak destek veriyoruz. İhracatımızın yüzde 35’ini karşılayan Orta Doğu pazarında  yaptığımız tüketici araştırmaları ve distribütörlerimizin geri bildirimleriyle tespit ettiğimiz ihtiyaçlara, farklı ve inovatif ürünlerle yanıt veriyoruz. Pazara farklı bir boyut kattığımız ‘Ballı Kaymaklı’ peynirimizi de bu noktadan hareketle Orta Doğu pazarına özel ürettik. Hedefimiz, ürünümüzü bu yıl içinde Avrupa pazarında, ardından Türkiye’de tüketicilerimizle buluşturmak. Bir ilki gerçekleştirdiğimiz Ballı Kaymaklı’nın, Orta Doğu’ya en çok gönderdiğimiz ürünler arasında yer alan ‘Burgu’ ve Tel peynir, Anadolu Lezzetleri gibi yöresel peynirlerimiz kadar ilgiyle karşılanacağına inanıyoruz. Orta Doğu pazarındaki yatırımlarımıza yatay ve dikey büyüme stratejimiz doğrultusunda devam edeceğiz.”

“Türkiye ekonomisine değer katmak için dünyanın dört bir yanındayız”

Yurt dışına 2008’de açıldıklarını ve 60’a yakın ülkede marka tescili aldıklarını belirten Erol, 300’den fazla ürün çeşidiyle Türk peynirini dünya pazarında gururla temsil ettiklerini söyledi. Muratbey’in Türkiye’de üretilmiş yerel peynir çeşitleriyle tüm dünyada farklı markalarla rekabet ettiğini, ekonomiye değer katmak için bölgesel ihtiyaçlar doğrultusunda geliştirdiği yenilikçi ürünleriyle dünyanın dört bir yanına ulaştığını kaydeden Erol, şunları söyledi:

“TURQUALITY kapsamındaki tek peynir markası olarak sağlıklı yaşam trendlerine uygun inovatif ürünlerimizle global pazarlamaya ağırlık vererek her yıl dünyanın önde gelen fuarlarında Türkiye’yi temsil ediyoruz. Sosyal medya çalışmaları, dijital medya çalışmaları, market içi etkinlikler ve saha tanıtımlarıyla yoğun iletişim faaliyetleri yürüten Muratbey’in yöresel peynirleri ve yenilikçi ürünleri, dünya çapında kazandığımız ödüllerle bizleri gururlandırıyor. Orta Doğu pazarında da Muratbey markamızla Türkiye’yi başarılı şekilde temsil etmeye devam ediyoruz.”

Tags: #NecmiErol#peynir#yatırımMuratbey
Previous Post

Bi’Zeytin’e 18. Natürel Sızma Zeytinyağı Kalite Yarışması’ndan Altın Madalya!

Next Post

Sarelle’den yepyeni bir atıştırmalık: Sarelle&Grissini

fdturkey

fdturkey

Related Posts

PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor
Haberler

PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor

by fdturkey
13/06/2025
Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor
Haberler

Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor

by fdturkey
13/06/2025
Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında
Haberler

Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında

by fdturkey
13/06/2025
Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı
Haberler

Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı

by fdturkey
13/06/2025
Keskinoğlu Tütsülenmiş Piliç Jumbo Sosis ile  Jumbo Lezzet Jumbo Keyif
Haberler

Keskinoğlu Tütsülenmiş Piliç Jumbo Sosis ile  Jumbo Lezzet Jumbo Keyif

by fdturkey
13/06/2025
Next Post
Sarelle’den yepyeni bir atıştırmalık: Sarelle&Grissini

Sarelle’den yepyeni bir atıştırmalık: Sarelle&Grissini

Barilla, Global Reptrak 100 İtibar Liginde Bu Yıl da Sektör Lideri

Barilla, Global Reptrak 100 İtibar Liginde Bu Yıl da Sektör Lideri

g2m, Salon du Chocolat İstanbul’da lezzet ve sanatı buluşturdu

g2m, Salon du Chocolat İstanbul’da lezzet ve sanatı buluşturdu

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved