• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında

Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında

Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?”, Aleyna Tilki, Mahmut Tuncer ve Teoman’ı aynı reklam filminde buluşturarak eğlenceli, cesur ve şaşırtıcı bir dünyanın kapılarını aralıyor. Farklı tarzların uyum içinde harmanlandığı film, Doritos’un herkese hitap eden enerjisini güçlü şekilde yansıtıyor

fdturkey by fdturkey
13/06/2025
in Haberler
Reading Time: 2 mins read
A A

Cesur ve sıra dışı tarzıyla eğlencenin sesi olan Doritos, yepyeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” ile dikkatleri bir kez daha üzerine çekiyor. Aleyna Tilki, Mahmut Tuncer ve Teoman gibi farklı yıldız isimleri aynı karede buluşturan reklam filmi, beklenmedik karşılaşmaları ve yüksek mizahıyla izleyiciyi şaşırtıyor.

Kampanya, Doritos’un toplumun A’dan Z’ye her kesimine hitap eden kapsayıcı ve enerjik duruşunu eğlenceli bir dille ortaya koyuyor. Üç ünlü ismin kendi tarzlarını yansıttığı performansları, reklam filmine güçlü bir kültürel zenginlik katarak Doritos’un zamana meydan okuyan ikonikliğini de gösteriyor. Gençlik, nostalji ve rock ruhunun aynı potada eridiği reklam filmi, aynı zamanda markanın “herkese hitap eden cesur bir lezzet” anlayışının da altını çiziyor.

Film, genç bir adamın Doritos paketini açmasıyla başlıyor. Ancak bu basit an, adeta bir yıldızlar geçidine dönüşüyor. Genç adam, karşısında önce Teoman’ı rahat duruşuyla sonra Aleyna Tilki’yi makyaj masasında ve bir anda Mahmut Tuncer’i halay figürleriyle eşlik ederken görüyor. Hepsi bir ağızdan aynı soruyu soruyor: “HERKES Mİ DORITOS?”

Kampanya ile ilgili açıklama yapan PepsiCo Türkiye Kıdemli Pazarlama Direktörü Seren Çankırı: “Doritos yıllardır sadece lezzetiyle değil, insanların hayatındaki yeriyle de ayrıcalıklı bir konumda. Biz de bu konumu korumak adına her zaman cesur, enerjik ve kapsayıcı bir duruş benimsedik. “Herkes mi Doritos?” kampanyamızla bu yaklaşımı bir adım öteye taşıyoruz. Aleyna Tilki, Mahmut Tuncer ve Teoman gibi birbirinden farklı hayran kitleleri olan dünyaları bir araya getirerek, toplumun her kesiminden insanın kendini Doritos’ta bulabileceğini gösteriyoruz. Markamızın herkeste karşılık bulan enerjisini yeniden tanımlayan bu kampanya ile Doritos’un kapsayıcı yapısını ve sektördeki sıra dışı duruşunu bir arada yansıttığımızı düşünüyorum.” dedi.

Tags: #AleynaİleDoritos#AleynaTilki#CesurLezzet#doritos#DoritosEfsanesi#DoritosEğlencesi#DoritosEvreni#DoritosHerkesİçin#DoritoslaBuluş#DoritosTarzı#FarklıTarzTekDoritos#HalaylaDoritos#HerkesmiDoritos#MahmutTuncer#marka#reklamfilmi#Teoman#TeomanlaDoritos#yenikampanya#YıldızlarGeçidi
Previous Post

Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı

Next Post

Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor

fdturkey

fdturkey

Related Posts

PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor
Haberler

PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor

by fdturkey
13/06/2025
Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor
Haberler

Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor

by fdturkey
13/06/2025
Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı
Haberler

Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı

by fdturkey
13/06/2025
Keskinoğlu Tütsülenmiş Piliç Jumbo Sosis ile  Jumbo Lezzet Jumbo Keyif
Haberler

Keskinoğlu Tütsülenmiş Piliç Jumbo Sosis ile  Jumbo Lezzet Jumbo Keyif

by fdturkey
13/06/2025
Ege’den hasat bezelye Michelin tavsiyeli restoran menüsünde
Haberler

Ege’den hasat bezelye Michelin tavsiyeli restoran menüsünde

by fdturkey
13/06/2025
Next Post
Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor

Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor

PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor

PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved