• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Balparmak “İSO İkinci 500” listesinde yerini aldı

Balparmak “İSO İkinci 500” listesinde yerini aldı

Türkiye’de 45 yıldır doğal balın adı olan Balparmak, doğanın mucizesiyle bilimin gücünü buluşturduğu yolculuğunda başarılarını istikrarla sürdürüyor. İstanbul Sanayi Odası’nın (İSO) açıkladığı “İkinci 500 Büyük Sanayi Kuruluşu” listesinde yer alan Balparmak, bal ve arı ürünleri alanındaki öncülüğünü sanayi gücüyle de pekiştirmiş oldu

fdturkey by fdturkey
23/07/2025
in Haberler
Reading Time: 3 mins read
A A

45 yıl önce doğal balı hakkettiği değere ulaştıran bir marka yaratma vizyonuyla yola çıkan Balparmak, güçlü Ar-Ge yatırımlarıyla geliştirdiği ileri analiz metotlarıyla tescillediği güvenilir ve doğal balın sofralara sunulmasını bir standart haline getirerek, sektördeki birçok ilke öncülük etti. Bugün Türkiye’de doğal bal denildiğinde akla gelen ilk isim olan Balparmak, yalnızca sofraların değil, sanayinin de devleri arasında yerini alıyor. İstanbul Sanayi Odası (İSO) tarafından açıklanan “İkinci 500 Büyük Sanayi Kuruluşu” listesinde yer alan Balparmak (Altıparmak Gıda Sanayi ve Ticaret A.Ş.), hem ekonomik hem de sektörel büyümesini tescilledi.

Balparmak Genel Müdürü Ulaş Altıparmak konuyla ilgili değerlendirmesinde şunları söyledi:

“Balparmak olarak 45 yıldır doğadan ilham alıyor, bilimin gücüyle ilerliyoruz. İSO’nun belirlediği Türkiye’nin büyük sanayi kuruluşları arasında yer almamız, 45 yıllık emeğimizin; arıcılık mesleği ile iç içe geçen vizyonumuzun ve sürdürülebilir üretim gücümüzün doğal bir sonucudur. Bugün Türkiye’nin çam balı ihracatını yüzde 30 artırma potansiyeline sahip ileri analiz metodunu geliştiren, ürünlerini 43 farklı ülkenin sofralarına taşıyan bir marka olarak, bu başarının bir finansal sıralamadan öte; sürdürülebilirlik, bilim, ihracat, kalite, tarımsal kalkınma ve “Balparmak Severler” olarak isimlendirdiğimiz tüketicilerimizle aramızdaki güçlü bağın kesişiminde doğan bir marka yolculuğu olduğuna inanıyoruz.”

Balparmak Mali İşler Direktörü Kerem Ekinci ise şirketin “İSO İkinci 500” listesinde yer almasının; güncel teknolojilerle desteklenen güçlü finansal altyapısı, sürdürülebilirlik odağı ve veriye dayalı yönetim yaklaşımı sayesinde kurumsal düzeyde yarattığı değerin somut bir göstergesi olduğunu vurguladı. Ekinci açıklamasında, “Etkin kaynak kullanımı, finansal disiplin ve uzun vadeli bakış açımızla büyümeyi yalnızca sayısal verilerle değil, yapısal ve kültürel bir dönüşümle birlikte sürdürüyoruz” dedi.

Türkiye’den dünyaya uzanan doğal bir başarı öyküsü

Balparmak Genel Müdürü Ulaş Altıparmak

Türk Çam Balı başta olmak üzere, Türkiye’nin bal ve arı ürünlerini dünyaya tanıtan Balparmak, bugün Almanya’dan Amerika’ya kadar 43 farklı ülkeye ihracat yapıyor. Bu ihracat başarısı, ürünlerinin kalite değerinin yanı sıra, Balparmak’ın Türkiye’yi uluslararası arenada güçlü temsilinin de somut bir göstergesi.

Balparmak Mali İşler Direktörü Kerem Ekinci

Balparmak’ın bu başarısının arkasında, doğanın mucizesi, arıların emeği ve bilimin gücünü bir araya getiren bir yaklaşım var. Türkiye’de arı ürünleri alanında öncü olan Balparmak Ar-Ge Merkezi’nin katkısı da oldukça büyük. Arı ürünleri konusunda dünyanın sayılı bilim merkezlerinden biri olarak kabul edilen merkezde, uluslararası başarılara imza atılıyor. Her kavanoz balın doğallığı ve saflığı ileri analizlerle belgeleniyor ve sofralara güvenle ulaştırılıyor.

Balparmak aynı zamanda, Balparmak Arıcılık Akademisi aracılığıyla arıcılık mesleğinin gelişimine ve sürdürülebilirliğine doğrudan katkı sağlıyor. Arıcılığı daha verimli ve sürdürülebilir hale getiren bu yapı, yalnızca üreticiyi değil, içinde yaşanılan doğayı da gözeten bir yaklaşım benimsiyor. Arıcılara verilen akademik düzeydeki eğitimler uzun vadeli bir değer zinciri oluşturulurken, ekosistemin korunmasına da hizmet ediyor.

Tags: #arge#ArGeileBal#arıürünleri#bal#BalınMarkası#balparmakseverler#bilimingücü#dogalbal#EkosistemKoruma#gida#İSO#iso500#İSOİkinci500#istanbulsanayiodası#SanayideBalınGücü#sektor#sürdürülebilir#TürkiyeninSanayiDevleriBalparmak
Previous Post

Muratbey Çin FHC 2025 Fuarında

Next Post

Şenpiliç ekosistemi sözleşmeli çiftliklerle geçen yıl 4.200 kişiye istihdam sağladı

fdturkey

fdturkey

Related Posts

Tamek Ice Tea’den yeni reklam filmi
Haberler

Tamek Ice Tea’den yeni reklam filmi

by fdturkey
12/09/2025
Şişecam Drinktec 2025’e Katılıyor
Haberler

Şişecam Drinktec 2025’e Katılıyor

by fdturkey
12/09/2025
Unilever Türkiye ve Arabistan Gıda Genel Müdürlüğü’ne Şirin Işık Atandı
Haberler

Unilever Türkiye ve Arabistan Gıda Genel Müdürlüğü’ne Şirin Işık Atandı

by fdturkey
11/09/2025
Président Tereyağı lezzeti artık Türkiye’de
Haberler

Président Tereyağı lezzeti artık Türkiye’de

by fdturkey
08/09/2025
Şenpiliç, gıda sektörünün geleceği için akademi ile el ele
Haberler

Şenpiliç, gıda sektörünün geleceği için akademi ile el ele

by fdturkey
08/09/2025
Next Post
Şenpiliç ekosistemi sözleşmeli çiftliklerle geçen yıl 4.200 kişiye istihdam sağladı

Şenpiliç ekosistemi sözleşmeli çiftliklerle geçen yıl 4.200 kişiye istihdam sağladı

Banvit BRF, Limit Aşım Günü’nde Sorumlu Tüketim Bilincine Dikkat Çekiyor

Banvit BRF, Limit Aşım Günü’nde Sorumlu Tüketim Bilincine Dikkat Çekiyor

Yeni Nesil Fermente Lezzet: Doğanay Pancar Kvass

Yeni Nesil Fermente Lezzet: Doğanay Pancar Kvass

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved