Saka Su, pazarlama ve iletişim alanının prestijli ödüllerinden The Hammers Awards’ta Bronz Ödül kazandı.
Türkiye’deki şirketlerin ekip başarılarını ödüllendiren prestijli yarışma The Hammers Awards, alanında uzman jüri üyelerinin değerlendirmeleriyle sektörün en iyilerini bir araya getirmeye devam ediyor. Hayata keyif katan markalarıyla DyDo DRINCO Türkiye’nin pazarlama ekibi, bu sene “Hızlı Tüketim Ürünleri Sektöründe En İyi Pazarlama Ekibi” kategorisinde, markaları Saka Su, Cola Turka ve Çamlıca’nın üç başarılı reklam kampanyasıyla bronz ödülün sahibi oldu!
“İyilik Saka’da” ile suyun iyiliği hayata dokundu
Ödül getiren kampanyalardan biri olan “İyilik Saka’da”, suyun doğallığından ilham alarak bedenimize, doğaya ve sevdiklerimize duyduğumuz özeni “iyilik” kavramı etrafında birleştirdi. Saka Su, bu proje ile geleneksel “doğallık” söylemini aşarak, sağlıklı yaşam ve sürdürülebilirlik odaklı yeni bir marka konumu yarattı.
Çevreci inovasyonuyla ses getiriyor
Kampanyanın merkezinde yer alan Ayrılmaz Kapak projesi, çevreci inovasyonu güçlü bir iletişim mesajıyla birleştirerek, Saka’nın sürdürülebilirlik öncelikleri noktasında sektördeki duruşunu güçlendirmiş oldu. DyDo DRINCO Türkiye Pazarlama Ekibi, bu ödülle hem inovatif hem de sürdürülebilirlik odaklı projeler geliştirme konusundaki kararlılığını bir kez daha gösteriyor.
















