• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Ödüllü makarna markası Pastavilla, 25 Ekim Dünya Makarna Günü’nde “Hep Aklımda” diyor

Ödüllü makarna markası Pastavilla, 25 Ekim Dünya Makarna Günü’nde “Hep Aklımda” diyor

Türkiye’nin lider üst segment makarna markası Pastavilla, 25 Ekim Dünya Makarna Günü’nü “Hep Aklımda” kampanyasıyla kutluyor. Kampanya, makarnanın yalnızca bir yemek değil, akla düştü mü bir daha çıkmayan bir tutku olduğunu vurguluyor. Ayrıca, saatte 6 ton makarna üretebilen yeni üretim hattıyla dünyanın en büyüğü olan marka, geçtiğimiz aylarda, tüketici oylarıyla üst üste ikinci kez “En Kaliteli Makarna Üreticisi” seçilerek, kalite ve güvenin sembolü olduğunu bir kez daha kanıtlamıştı

fdturkey by fdturkey
28/10/2025
in Haberler
Reading Time: 3 mins read
A A

Makarna, sevenleri için bir yemekten çok daha fazlası; hayata keyif katan bir tutku. Bu tutkuya yıllardır özenle karşılık veren Türkiye’nin lider üst segment makarna markası Pastavilla, sektöründe yenilikçi, öncü ve inovatif yaklaşımıyla yalnızca bir makarna üreticisi olmanın ötesine geçerek, lezzetiyle hayatın her anına dokunan bir marka kimliğine sahip.

Bu anlayışla Pastavilla, bu yıl da 25 Ekim Dünya Makarna Günü’ne özel hazırladığı reklam kampanyasında “Hep Aklımda” sloganıyla tüketicisiyle buluşuyor. Makarnanın sadece bir yemek değil, akla düştü mü bir daha çıkmayan bir tutku olduğunu vurgulayan kampanya; “Sıcak bir sohbetin tam ortasında, dersin en zor sorusunda, toplantının en kritik anında hep aklımda!” diyerek hayatın farklı anlarında kendine nasıl yer bulduğunu dikkat çekici bir dille anlatıyor.

Pastavilla “Hep Aklımda”

Pastavilla Genel Müdürü Dilara Arslan, “Bu yılki kampanyamızda ‘Hep Aklımda’ söylemimizi daha da genişlettik. Makarnanın yalnızca acıktığımızda değil, hayatın her anında akla düşen bir lezzet olduğunu göstermek istedik. İster zorlu bir derste, ister yoğun bir iş toplantısında ya da samimi bir sohbette olsun; makarna birinin aklına bir kere düştüyse, o günü yemeden geçirebileceğini düşünmüyorum.

Makarna hiçbir zaman sadece bir ‘yemek’ olarak karşımıza çıkmıyor; kurulan sıcak bağların, sohbetlerin ve keyifli paylaşımların da ortak noktası. Bazen en mutlu anların kutlaması, bazen de sıradan bir güne keyif katan lezzetli bir seçenek. Biz de Pastavilla olarak, hayatın her anında hep aklınızda olmaktan mutluluk duyuyor; 25 Ekim Dünya Makarna Günü’nüzü kutluyoruz!” dedi.

Makarnanın en lezzetli hali yine akıllarda

Pastavilla, inovasyon ve kalite odağını koruyarak lezzet yolculuğunu sürdürüyor. Klasik serisiyle tüketicinin alışkın olduğu geleneksel tatları sunarken, Serie Speciale çatısı altındaki Bronz Kalıp makarnalar, glutensiz Veggipasta ve kendiliğinden porsiyonlara ayrılmış Bundle Spaghetti gibi yenilikçi ürünleriyle farklı damak zevklerine hitap ediyor. Minik makarnaseverler için geliştirilen Pastavilla Junior Serisi ise uzay ve rakamlar aracılığıyla öğrenmeyi eğlenceli hale getiriyor.

Ürün çeşitliliği ve inovatif yaklaşımıyla yalnızca Türkiye’de değil, uluslararası pazarda da adından söz ettiren Pastavilla, dünyanın önde gelen araştırma şirketlerinden ICERTIAS tarafından yürütülen QUDAL – Quality Medal sertifika programı kapsamında üst üste ikinci kez “En Kaliteli Makarna Üreticisi” seçildi. Tüketici oylarıyla belirlenen bu prestijli ödül, Pastavilla’nın kalite ve güven konusundaki istikrarını bir kez daha ortaya koyuyor.

“Saatte 6 ton üretim kapasitesine sahip yeni üretim hattımızla dünyanın en büyüğü olduk!”
Dilara Arslan, yenilikçiliği kurum kültürünün merkezine koyduklarını belirterek, “Türkiye’nin en fazla sertifikaya sahip makarna üreticisiyiz ve aynı zamanda Türkiye’nin ilk devlet onaylı Ar-Ge laboratuvarına sahibiz. Buradan aldığımız güçle, makarna üretiminde inovasyonun öncüsü olmayı sürdürüyoruz. 2025 yılı için en büyük yatırımımız saatte 6 ton makarna üretebilen ve şu an dünyanın en büyük hattı olan yeni üretim hattımız oldu. Bu yatırımla üretim kapasitemizi yüzde 40 artırmayı hedefliyor, pazarda kimsede olmayan, ilk ve tek sayılacak ürünler üzerinde çalışıyoruz.

Premium segmentte pazar lideri olarak, değişen beslenme alışkanlıklarını ve yeni trendleri titizlikle takip ediyoruz. Ar-Ge gücümüz sayesinde her damak zevkine ve her yaşam tarzına uygun ürünler geliştirmeye devam edecek, makarnaseverlerin hep aklında olmayı sürdüreceğiz.” dedi.

Tags: #25EkimMakarna#BronzKalıpMakarna#BundleSpaghetti#DünyaMakarnaGünü#gida#HepAklımda#Makarnaseverler#pastavilla#PastavillaHepAklımda#PastavillaJunior#PastavillaLezzeti#Veggipastamakarna
Previous Post

Ülker, sürdürülebilirlikte 10 yıllık hedeflerini aştı

fdturkey

fdturkey

Related Posts

Ülker, sürdürülebilirlikte 10 yıllık hedeflerini aştı
Haberler

Ülker, sürdürülebilirlikte 10 yıllık hedeflerini aştı

by fdturkey
28/10/2025
Üretimden Markalaşmaya: Almanya’da Sürdürülebilir Büyümenin Yolu
Haberler

Üretimden Markalaşmaya: Almanya’da Sürdürülebilir Büyümenin Yolu

by fdturkey
27/10/2025
Yaş meyve sebze ve meyve sebze mamullerinde yeni hedef Norveç
Haberler

Yaş meyve sebze ve meyve sebze mamullerinde yeni hedef Norveç

by fdturkey
27/10/2025
Cola Turka, The Hammer Awards’ta Bronz Ödül Kazandı
Haberler

Cola Turka, The Hammer Awards’ta Bronz Ödül Kazandı

by fdturkey
27/10/2025
The Hammers Awards’ta Bronz Ödülün Sahibi Saka Su Oldu!
Haberler

The Hammers Awards’ta Bronz Ödülün Sahibi Saka Su Oldu!

by fdturkey
27/10/2025
Please login to join discussion

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved