• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Pınar Et, satışlarını %32,8 oranında artırdı

Pınar Et, satışlarını %32,8 oranında artırdı

editor by editor
09/05/2022
in Haberler
Reading Time: 2 mins read
A A

2021 yılında da AB standartlarında ve sertifikalarla tescillenmiş hijyenik koşullarda üretim yapmaya devam ettiklerini ve 8 kategoride yaklaşık 350 ürün ürettiklerini belirten Pınar Et Genel Müdürü Tunç Tuncer, ” 4,1 milyar TL’lik toplam işlenmiş et pazarında %17,5 ciro payına ulaştık. Bununla beraber geçen sene 74 milyon TL tutarında yatırıma imza attık. Pazara 54 yeni ürün sunarak tüketicilerimizle buluşturduğumuz ürün yelpazesini genişlettik. Böylelikle 2021 yılında 1,1 milyar TL ciro elde ederek bir önceki yıla oranla satışlarımızı %32,8 oranında arttırmış olduk,” dedi.

Açıklamalarına devam eden Tuncer, ”2021 yılında bağışıklık sistemini güçlendirmeye yönelik çalışmalarımızla ‘sağlık ve lezzet’ unsurlarını güçlendirerek yenilikler yaptık. Günlük protein ihtiyacını karşılayacak bitki bazlı ürünlerde dünya standardında çalışmalarımızı değişik coğrafyalarda tüketiciyle buluşturduk. Toplam 30’a yakın ülke pazarına ulaşan bir marka olarak 2021 yılında Avustralya, Kazakistan, Gürcistan ve Kanada pazarlarında penetrasyonumuzu artırarak 4,3 milyon ABD doları ihracat geliri elde ettik. Her yaştan tüketicilerin ihtiyaç ve beğenilerine uygun olarak geliştirdiğimiz 54 yeni ürünün 16’sını, 20’den fazla ülkeye ulaşan ihracat kanalımıza yönlendirdik. Bugün için ihracat pazarlarımızın başında B.A.E, Kuveyt, Katar, Bahreyn, Amerika Birleşik Devletleri, Almanya, Irak, Azerbaycan ve K.K.T.C yer alıyor,” sözlerine yer verdi.

”58 bin kg daha az plastik, 31 bin kg daha az kağıt kullandık”

Sürdürülebilirlik yaklaşımları kapsamında enerji ve iklim değişikliği, su kullanımı ve atık su, kullanılan malzeme ve atık, sağlık ve güvenlik, toplumsal katkı odaklı çalışmalarla ekosistemin devamlılığına fayda sağladıklarının altını çizen Pınar Et Genel Müdürü Tunç Tuncer, açıklamalarını şöyle tamamladı: “Sürdürülebilirlik çalışmalarımızda önceliğimiz olan konulardan olan atık yönetimi ve ambalaj israfını önleyecek çalışmalara öncelik verdik. Optimizasyon çalışmaları yaparak yaklaşık 58 bin kg daha az plastik, 31 bin kg daha az kağıt kullandık. Bu sayede 1 milyon TL’ye yakın tasarruf ve 253 ton daha az CO2 emisyon salımı sağladık. Su ayak izimizi 2022 yılı sonuna kadar %5, 2023 yılının sonuna kadar %10 ve 2030 yılına kadar ise %15 azaltmayı hedefliyoruz.”

 

iDeal Haber Merkezi

Tags: #abd#almanya#ambalaj#Avustralya#Azerbaycan#BAE#Bahreyn#enerji#et#ettesisi#etüretimi#etüretimtesisi#etürünleri#gida#gidahaberleri#Gürcistan#iklimdeğişikliği#islenmiset#Kanada#kazakistan#KKTC#Kuveyt#penetrasyon#Pınar#PınarEt#plastik#proteib#su
Previous Post

Kabuklu ve kuru meyve sektörü Uluslararası INC Konferansı’nda buluşuyor

Next Post

Merko Gıda, “Freeze Dry” teknolojisine yatırım yapmaya karar verdi

editor

editor

Related Posts

Kocaman Balıkçılık: Türkiye’nin Köklü Balıkçılık Markasından Küresel Vizyon
Haberler

Kocaman Balıkçılık: Türkiye’nin Köklü Balıkçılık Markasından Küresel Vizyon

by fdturkey
16/06/2025
PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor
Haberler

PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor

by fdturkey
13/06/2025
Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor
Haberler

Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor

by fdturkey
13/06/2025
Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında
Haberler

Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında

by fdturkey
13/06/2025
Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı
Haberler

Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı

by fdturkey
13/06/2025
Next Post
Merko Gıda, “Freeze Dry” teknolojisine yatırım yapmaya karar verdi

Merko Gıda, "Freeze Dry" teknolojisine yatırım yapmaya karar verdi

Schär, Çölyak hastalığına karşı farkındalık oluşturuyor

Schär, Çölyak hastalığına karşı farkındalık oluşturuyor

Frigo-Pak Gıda, 2022 yılı sevkiyat planını açıkladı

Frigo-Pak Gıda, 2022 yılı sevkiyat planını açıkladı

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved