• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Milkshake ve smoothie’nin 2022 yaz lezzetleri Z Kuşağı tarafından belirlendi

Milkshake ve smoothie’nin 2022 yaz lezzetleri Z Kuşağı tarafından belirlendi

editor by editor
07/07/2022
in Firmalardan haberler
Reading Time: 3 mins read
A A

Milkshake ve Smoothie’nin 2022 yaz lezzetleri, Z Kuşağı tarafından belirlendi. Milkshake ve Smoothie yaz lezzetleri iletişiminin Nisan ayı sonunda, sosyal medyada başladığını söyleyen DİMES Yurtiçi Pazarlama Grup Müdürü Merve Keten, “Reklamania Creative ve kendi bünyesinde bulunan dijital ajans Cats & Dogs iş birliğiyle hazırladığımız çalışmamızda TikTok’ta yayınladığımız içeriklerimiz üzerinde hiçbir yazı olmayan boş Milkshake ve Smoothie ambalajlarını gösterdik, takipçilerimize hadi bu yazın lezzetlerini yorumlara yaz, biz de sizin için üretelim çağrısı yaptık. Bu videomuz bir haftada 3,7 milyon izleme aldı. Yorumlarda en çok söylenen 4 lezzet Smoothie için Karpuz ve Mango, Milkshake için de Karamel ve Limon oldu. Bunlardan Karpuzlu Smoothie ve Karamelli Milkshake, en fazla yorum alan ve açık ara farkla seçilen iki lezzet oldu,” dedi.

Yazın lezzetlerini dijitalin de ötesine taşıdıklarını söyleyen Merve Keten, “Yazın lezzetleri seçimini açık havaya da taşımak için boş beyaz ambalajlarımızın dev maketlerini 10-15 Mayıs tarihleri arasında İstanbul’un 6 farklı noktasında tüketicilerimizle buluşturduk. 500 binden fazla kişiye görünürlük sağladık, 30 binin üzerinde kişiye mevcut lezzetlerimizle tadım yaptırdık. Gençlerden kendi istedikleri lezzetin etiketini ambalaj maketlerimize yapıştırmalarını istedik. 13-19 Mayıs tarihlerinde de TikTok’ta #YazınLezzeti hashtag challenge’ını başlattık. Ürün bile göstermeden, kullanıcılardan pankart kaldırıp Smoothie ve Milkshake için hangi lezzeti istediklerini paylaşmalarını istedik. Bu challenge’da 3 bin 500 video üretildi, 60 milyon görüntülenme elde ettik. Videolara yapılan yorumlarda, gençlerin günlük hayatlarında sık kullandıkları ve bizim tüketici araştırmalarımızda da karşımıza çıkan düşeriz ifadesinin çok ön plana çıktığını gördük” şeklinde konuştu.

Açıklamalarını sürdüren Keten, “Gençler Smoothie’de Karpuza, Milkshake’de Karamele düşeriz dediler ve onlar için hazırlayacağımız ürünleri belirlemiş oldular. Kazanan lezzetleri açıkladığımız videomuz 3 milyon 700 bin izleme aldı. Haziran ayına geldiğimizde de geçen yıl DİMES Kapışması kampanyamızda Milkshake takımında yer alan Buse Korkmaz ve Smoothie takımında yer alan Cemre Solmaz’la hazırladığımız Karamelli Milkshake ve Karpuzlu Smoothie TikTok içeriklerini DİMES Club TikTok hesabında paylaştık. Çok beğenilen bu içerikler, TikTok’ta toplam 13 milyon görüntülendi. Öte yandan Cemre ve Buse, kendi Instagram hesaplarından paylaştıkları story’lerle merakla beklenen videoların yayınlandığını duyurdular. Duyurularında ayrıca içerikleri kendilerinin çok beğendiklerini paylaştılar ve ‘TV’de de görsek güzel olmaz mı, hadi DİMES’i yeniden ikna edelim’ diyerek storyler’inde anket açtılar ve takipçilerini harekete geçirdiler. Onların yoğun ilgisi ve isteği üzerine biz de TikTok içeriklerimizi TV’de yayınlama kararı aldık. Bu yaz Milkshake’te karamele, Smoothie’de karpuza düşelim diyerek bize ilham veren genç tüketicilerimize teşekkür ediyor, onları bu yazın yeni lezzetlerini denemeye davet ediyoruz,” dedi.

Tags: #ambalaj#icecek#icecekfirmalari#iceceksektoru#icecektrendleri#karamel#karpuz#limon#MerveKeten#Milkshake#reklam#smoothie#tiktok#yazınlezzetiDimesmango
Previous Post

Migros, “En Yenilikçi Gıda Satış Yeri” ödülüne layık görüldü

Next Post

Karbon salınımının 2030 yılına kadar yüzde 42 oranında azaltılması hedefleniyor

editor

editor

Related Posts

ETi ve Yuvam Dünya Derneği, “İklim Şampiyonları” programıyla çocuklara sürdürülebilirlik bilinci aşıladı   
Firmalardan haberler

ETi ve Yuvam Dünya Derneği, “İklim Şampiyonları” programıyla çocuklara sürdürülebilirlik bilinci aşıladı  

by fdturkey
12/06/2024
Muratbey, üretimden tüketime israfın önlenmesi için çalışıyor 
Firmalardan haberler

Muratbey, üretimden tüketime israfın önlenmesi için çalışıyor 

by fdturkey
10/06/2024
Eriş, Nudo ile yeni bir dönemi başlattı, noodle’ı sağlıklı beslenmenin bir parçası yaptı
Firmalardan haberler

Eriş, Nudo ile yeni bir dönemi başlattı, noodle’ı sağlıklı beslenmenin bir parçası yaptı

by fdturkey
06/06/2024
Atakey, yılın ilk çeyreğini rekorla kapattı
Firmalardan haberler

Atakey, yılın ilk çeyreğini rekorla kapattı

by fdturkey
06/06/2024
Tadelle Antep fıstıklı çikolata, “Superior Taste Award”ta iki yıldızın sahibi oldu
Firmalardan haberler

Tadelle Antep fıstıklı çikolata, “Superior Taste Award”ta iki yıldızın sahibi oldu

by fdturkey
05/06/2024
Next Post
Karbon salınımının 2030 yılına kadar yüzde 42 oranında azaltılması hedefleniyor

Karbon salınımının 2030 yılına kadar yüzde 42 oranında azaltılması hedefleniyor

Durak Fındık, fındık pazarındaki liderliklerini TOMRA 5C Makinesi ile sürdürüyor

Durak Fındık, fındık pazarındaki liderliklerini TOMRA 5C Makinesi ile sürdürüyor

Dondurma pazarı dünya çapında 122.05 milyar dolara ulaşacak

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved