• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Banvit BRF pazarlama iletişimi çalışmalarıyla 3 ödül kazandı

Banvit BRF pazarlama iletişimi çalışmalarıyla 3 ödül kazandı

Pazarlamasyon Dergisi’nin düzenlediği The Hammers Ödülleri’nde 2 ödül kazanan Banvit BRF, Reklamcılar Derneği’nin gerçekleştirdiği Kristal Elma Ödülleri’nde de ‘Reklamda Toplumsal Cinsiyet Eşitliği’ kategorisinde ödüle layık görüldü.

editor by editor
24/10/2022
in Haberler
Reading Time: 1 min read
A A

 

Banvit BRF, pazarlama iletişimi sektörünün önemli yayınlarından Pazarlamasyon Dergisi’nin düzenlediği The Hammers Ödülleri’nde ‘FMCG Sektöründe En İyi Pazarlama Takımı’ kategorisinde “Banvit’se Tamam!” kampanyasıyla “Gümüş”, ‘En İyi Sosyal Sorumluluk Takımı’ kategorisinde de Akıllı Çocuk Sofrası projesiyle “Bronz” ödül aldı.

Banvit BRF ayrıca, Reklamcılar Derneği’nin 34.’sünü düzenlediği ‘Kristal Elma Ödülleri’nde ‘Reklamda Toplumsal Cinsiyet Eşitliği’ kategorisinde 8 Mart Dünya Kadınlar Günü için hazırlanan, çalışanlarının rol alıp seslendirdiği ‘Eşitlik Varsa Tamam!’ kampanyasıyla da ödüle değer görüldü.

Banvit BRF Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörü Yasemin Gürleroğlu, pazarlama iletişimi alanındaki çalışmalarının ödüle değer görülmesinden büyük mutluluk duyduklarını belirterek, “Hem The Hammers Ödülleri hem de Kristal Elma Ödülleri pazarlama ve iletişim sektörlerinin önde gelen isimlerinden oluşan jürilerin değerlendirmeleriyle sahiplerini buluyor, bu nedenle son derece değerli. Çalışmalarımızın bu tür başarılar elde etmesi bizler için çok önemli bir motivasyon kaynağı. Bu güzel sonuçlara ulaşmamızda görev alan tüm ekip arkadaşlarıma teşekkür ediyorum,” dedi.

Tags: #banvit#BanvitBRF#FMCG#gida#gidahaberleri#gıdaendüstirisi#iletisim#kristalelma#ödül#ödültöreni#pazarlama#pazarlamailetişimi#pazarlamasyondergisi#tavuk#tavukendüstrisi#tavuksektörü#TheHammers
Previous Post

Metaverse’ün potansiyel ekonomik değerinin 5 trilyon dolar olması bekleniyor

Next Post

Tüketicilerin %80’i çevre dostu seçeneklere öncelik veriyor

editor

editor

Related Posts

Kocaman Balıkçılık: Türkiye’nin Köklü Balıkçılık Markasından Küresel Vizyon
Haberler

Kocaman Balıkçılık: Türkiye’nin Köklü Balıkçılık Markasından Küresel Vizyon

by fdturkey
16/06/2025
PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor
Haberler

PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor

by fdturkey
13/06/2025
Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor
Haberler

Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor

by fdturkey
13/06/2025
Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında
Haberler

Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında

by fdturkey
13/06/2025
Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı
Haberler

Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı

by fdturkey
13/06/2025
Next Post
Tüketicilerin %80’i çevre dostu seçeneklere öncelik veriyor

Tüketicilerin %80’i çevre dostu seçeneklere öncelik veriyor

Ticaret Bakanı Mehmet Muş, Çekya’ya ortak yatırım çağrısı yaptı

Ticaret Bakanı Mehmet Muş, Çekya'ya ortak yatırım çağrısı yaptı

Kurumsal yemek pazarına 65 milyon dolarlık inovatif buluş

Kurumsal yemek pazarına 65 milyon dolarlık inovatif buluş

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved