• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
İhracat firmalarının yurt dışında fuara katılırken dikkat etmesi gerekenler

İhracat firmalarının yurt dışında fuara katılırken dikkat etmesi gerekenler

İnovakademi Genel Müdürü Gökhan Erol, ihracat yapan firmaların katılacakları yurt dışı fuarlarda nasıl devlet desteği alınabileceğini ve Multiligo İş Geliştirme Direktörü Barış Yaşbala da dijital pazarlama ile fuara katılımın verimliliği nasıl arttıracağı ile ilgili bilgiler verdi.

editor by editor
26/10/2022
in Haberler
Reading Time: 2 mins read
A A

 

İhracat firmalarının yurt dışında fuara katılırken dikkat etmesi gerekenler hakkında bilgi veren Erol, desteğin Türk şirketlerinin yurt dışında düzenlenen fuarlara katılımın destek kapsamında olduğunu ve desteğin her yıl Ticaret Bakanlığı tarafından belirlenen fuarlar için m2 bazında belirlendiğini ifade etti. Desteğin uçak bileti, konaklama ve fuar stant ücretlerini kapsadığını söyledi. Destek, Bakanlık tarafından kontrol edilen DYS sisteminde kaydı bulunan, tüzel kişi statüsündeki her ölçekteki şirket için verilmektedir.

Erol, ayrıca desteğin ticari fuarlara katılımla şirketlerin yeni pazarlara ulaşmak için büyük bir fırsat olduğunu belirterek, şirketleri bu destekten yararlanmaya davet etti.

İşletmeler için dijital pazarlama ajansı Multiligo’nun İş Geliştirme Direktörlüğünü yapan Barış Yaşbala, yurt dışındaki fuarlar süresince yürütülecek dijital pazarlama faaliyetleri hakkında önerilerde bulundu.

Fuar hazırlık sürecinde en önemli şeyin fuarlar öncesinde gerçekleştirilecek dijital pazarlama faaliyetleri olduğunu belirten Yaşbala, fuarlar öncesinde reklamlarla potansiyel müşterilere ulaşılması ve fuarların verimliliğinin artırılması gerektiğini söyledi.

Multiligo İş Geliştirme Direktörü Barış Yaşbala’ya göre fuarlar sırasında yürütülecek dijital pazarlama faaliyetleri kritik.

Yaşbala; “Fuarlar yeni pazarlara girmek ve marka bilinirliğini artırmak açısından çok önemli. Bu fuarlardan en iyi şekilde yararlanmak için dijital pazarlama faaliyetlerimize çok önceden başlamamız gerekiyor. Fuarlardan önce online reklamlar ve diğer kanallar aracılığıyla potansiyel müşterilerinize ulaştığından emin olmalıyız. Bu, fuarlarımızın yatırım getirisini araştırmamıza yardımcı olacaktır.”

Yaşbala, “Reklamlar ile fuar öncesinde potansiyel müşterilerle iletişime geçilebilir ve fuarın verimliliği artırılabilir. Ayrıca fuar öncesinde gönderilecek e-postalar ve sosyal medya platformlarında yapılacak davetler de fuarın daha verimli geçmesi açısından çok önemli,” dedi. Ayrıca iki şirketin ihracat şirketlerinin büyümesine yardımcı olmak için birlikte çalışacağını aktardı.

Tags: #dijital#dijitaldönüşüm#dijitalgidafuari#fuar#fuarcılık#fuarhaberleri#gida#ihracatfaaliyetleri#işgeliştirme#marka#Multiligo#müsteri#pazarlama#ticarethaberleriihracatticaret
Previous Post

Kurumsal yemek pazarına 65 milyon dolarlık inovatif buluş

Next Post

İtalya ve Türkiye arası ticarette yeni rekor

editor

editor

Related Posts

Kocaman Balıkçılık: Türkiye’nin Köklü Balıkçılık Markasından Küresel Vizyon
Haberler

Kocaman Balıkçılık: Türkiye’nin Köklü Balıkçılık Markasından Küresel Vizyon

by fdturkey
16/06/2025
PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor
Haberler

PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor

by fdturkey
13/06/2025
Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor
Haberler

Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor

by fdturkey
13/06/2025
Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında
Haberler

Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında

by fdturkey
13/06/2025
Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı
Haberler

Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı

by fdturkey
13/06/2025
Next Post
İtalya ve Türkiye arası ticarette yeni rekor

İtalya ve Türkiye arası ticarette yeni rekor

Akbank, 2022’nin ilk yarısında 639 milyar TL kredi desteği sağlayacak

Akbank’tan Türk ekonomisine 2022’nin ilk dokuz ayında 690 milyar TL kredi desteği

Duru Gıda ALFA Awards 2022’de “Customer Brand” ödülüyle kürsüye çıktı

Duru Gıda ALFA Awards 2022’de “Customer Brand” ödülüyle kürsüye çıktı

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved