• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Glutensiz gıda markası Dr. Schär, 100. yılını kutluyor

Glutensiz gıda markası Dr. Schär, 100. yılını kutluyor

editor by editor
04/11/2022
in Haberler
Reading Time: 2 mins read
A A

1922 yılından bu yana özel beslenme ihtiyacı olan bireylerin hayatlarını iyileştirme misyonunu sürdüren Dr. Schär markası, kuruluşunun 100.yılı kapsamında İtalya’nın Sorrento – Napoli şehrinde 19’uncusu düzenlenen Uluslararası Çölyak Hastalığı Sempozyumu’na (ICDS) onur konuğu olarak katıldı.

Glutensiz gıda markası Dr. Schär, 100.yılında Uluslararası Çölyak Hastalığı Sempozyumu’na (ICDS) onur konuğu olarak katıldı. Üç gün boyunca devam eden ve dünyanın birçok farklı yerinden çölyak hastalığıyla ilgilenen sağlık çalışanları, üniversite ve araştırma görevlileri, beslenme uzmanları ve bu alanda çalışan şirket profesyonellerinin katıldığı sempozyumda 800 katılımcı yer aldı. Dr. Schär markasının kurucusu Ulrich Ladurner’in onur konuğu olduğu özel konferanstaki 150 katılımcı, şirketin tarihini ve gelişimini bizzat kendisinden dinledi. 

Glutensiz ürün uzmanlığıyla Türkiye’de de öncü bir marka

Konferansta, şirketin glutensiz uzmanlığını tüketicilerle buluşturan alt gıda markası Schär’ın 40. yılına da atıfta bulunuldu. Henüz 1980’lerde bugün uygulanan glutensiz beslenme metotlarının temellerini atan markanın, glutensiz beslenmesi gereken bireylerin hayat kalitelerini artırmanın yanı sıra biyoçeşitliliği güçlendirmek, ham madde ve ambalajların sürdürülebilirliğine katkı sağlamak gibi hedefleri de bulunuyor. 

Schär Türkiye olarak tıpkı globaldeki gibi Türkiye’de de benzer hedeflerle ilerlediklerinin altını çizen Dr. Schär Türkiye Genel Müdürü Özgür Erdoğan, mutluluğunu “100 yıldır Çölyak hastaları ve çeşitli sağlık gerekçeleriyle glutensiz beslenmesi gereken bireyler için çok kıymetli bir misyon üstlenen Dr. Schär, glutensiz gıda markası Schär’la da  Avrupa’dan Amerika’ya ve ötesine uzanıyor. Schär olarak dünyada 7 farklı lokasyonda, 11 ülkede, 40 yılı aşkın süredir yaklaşık 120 çeşit ürünle özel beslenme gereksinimi olan insanlar için çözümler üretiyor ve Türkiye’de 2019 yılından bu yana faaliyet gösteriyoruz. Herhangi bir yapay tat, aroma, renklendirici veya koruyucu madde kullanmıyor, ürünlerinin tarladan sofraya tedarik zincirinin her adımını dikkatli bir şekilde kontrol ediyoruz. Ürünlerimizin kolay ulaşılabilir olmasını da ayrıca önemsiyor, bireylerin her ortamda porsiyonluk paketlerimizle beslenebilmesini destekliyoruz. Ürünleri, ham maddeleri ve üretim zincirinin tamamı yüzde 100 glutensiz bir marka olarak Avrupa pazarında da lider konumdayız. Temennimiz, asırlar boyu insanların hayatına dokunabilmek ve yanlarında yer alabilmek,” sözleriyle aktardı.  

Tags: #atistirmalik#Çolyak#drschar#glutensizgıda#glutensizurunler#saglikligidagluten
Previous Post

Su ürünleri ihracatında rekor yılı

Next Post

Banvit/Gürleroğlu: “Odağımızda sürdürülebilirlik var”

editor

editor

Related Posts

Kocaman Balıkçılık: Türkiye’nin Köklü Balıkçılık Markasından Küresel Vizyon
Haberler

Kocaman Balıkçılık: Türkiye’nin Köklü Balıkçılık Markasından Küresel Vizyon

by fdturkey
16/06/2025
PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor
Haberler

PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor

by fdturkey
13/06/2025
Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor
Haberler

Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor

by fdturkey
13/06/2025
Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında
Haberler

Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında

by fdturkey
13/06/2025
Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı
Haberler

Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı

by fdturkey
13/06/2025
Next Post
Banvit/Gürleroğlu: “Odağımızda sürdürülebilirlik var”

Banvit/Gürleroğlu: "Odağımızda sürdürülebilirlik var"

PepsiCo, net gelirini 22 milyar dolar olarak açıkladı

PepsiCo, net gelirini 22 milyar dolar olarak açıkladı

Barillla’da görev değişimi

Barillla'da görev değişimi

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved