• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Parkim Group, aroma üretimi ve gıda katkıları dağıtımıyla büyüyor

Parkim Group, aroma üretimi ve gıda katkıları dağıtımıyla büyüyor

Parkim Flavors & Food Ingredients ile gıda sektöründe yepyeni bir sayfa

editor by editor
28/11/2022
in Haberler
Reading Time: 3 mins read
A A

1979’da kokularla başlayan, ham maddeler, sıvı sabun pompası üretimiyle devam eden PARKİM GROUP’un faaliyet alanları PARKİM FLAVORS AND FOOD INGREDIENTS markası ile AROMA ÜRETİMİ ve GIDA KATKILARI dağıtımıyla büyüyor.

Esans ve sıvı sabun pompası üretimi, kozmetik ve endüstriyel gruplarda temsilcilik ve dağıtım yapan,  50 yılı aşkın profesyonel deneyimiyle kozmetikten, deri tekstil, yapı sanayine faaliyet gösteren PARKİM GROUP gıda sektöründeki yatırımlarıyla da büyüyor.

Firmanın 2. nesil yöneticisi, Yüksek Kimya Mühendisi İpek Müstecaplıoğlu kuruluş sürecini şu sözlerle anlatıyor:

“Bu yola çıkarken hedefimiz Parkim Group un profesyonel vizyonunu Parkim Flavour& Food Ingredients markamıza aroma üretimi ve gıda katkıları temsilcilikleriyle aktarabilmekti. Her iş kolumuzda olduğu gibi iddiamız dünya çapında bir hizmet kalitesiyle iş ortaklarımıza servis vermek. “

Doğru pazar araştırma ve Ar-Ge dönemi

Bu yolculuğa başlamadan önce çok uzun bir AR-GE ve fizibilite sürecinden geçtiklerini aktaran İpek Müstecaplıoğlu, “Bu süreçte doğru ekibi kurmak bizim için çok önemliydi. Bugün bünyemizde bulunan tecrübeli aromatisyenlerimiz ve yine yurt dışından sektöründe öncü uluslararası danışman aromatisyenlerle birlikte koordineli olarak çalışmaktayız. Kurduğumuz son teknoloji ile donatılmış üretim tesisimiz ve arge laboratuar alanlarımızla, müşterilerimize aroma üretimi ve gıda katkıları konusunda hizmet sağlamaktayız,” dedi.

Uluslararası kalite standartları ve regülasyon

Parkim Flavour&Food Ingredients markasının aroma üretimi Gebze Organize İhtisas yerleşkesindeki yeni Gıda Aroma Üretim tesisinde gerçekleşiyor. Gıda’nın kalite ve belgelendirmedeki hassasiyetini göz önüne alarak, firmamız FSCC 22000 gıda güvenliği yönetim sistemi kapsamında hareket ediyor ve gerekli ISO, GMP, HELAL, KOSHER gibi belgeleri iş ortaklarına sunabiliyor. Regülasyonların sürekli güncelliğini de takip eden Ar-Ge ekibi özellikle ihracat, yurt dışı pazarlarının da taleplerine göre gerekli belgelendirmeleri sağlayabiliyor ve bu konuda sürekli kendi ekibini de eğitimlerle destekliyor.

 Zamansız lezzetlere yenilikçi dokunuşlar

Özellikle sıvı tatlı grubunda geniş bir aroma portföye sahip firmamızın belirli klasik tatları yenilikçi dokunuşlarıyla öne çıkıyor.  Buradaki vizyonumuzda, sektörde yeni bir oyuncu olarak aslında zamansız diye nitelendirebileceğimiz bu tatları, biraz daha yeni neslin beklentilerine uygun strateji ve trendlerle modernleştirmek. Klasik lezzetleri modern dokunuşlarla yeniden kurgulayarak dünyanıza yenilikle getirmeyi ve birlikte büyümeyi hedefliyoruz. Aynı zamanda günümüzde özellikle Z kuşağı inovatif farklı tatlarla yepyeni deneyimler yaşamayı  ve bunları paylaşmayı çok seviyor. Biz de bu trende uygun aronya, çarkıfelek, liçi, portakal çiçeği, sakura gibi farklı tatlar geliştiriyoruz .Bu aromaları iş ortaklarımızın projelerinde birlikte çalışmaktan ve Ar-Ge aşamasından markete kadar olan yolculuklarında onlarla birlikte yol almaktan büyük mutluluk duyuyoruz.

Gıda Sektörüne Bütünleyici Servis: GIDA KATKILARI

Sektöre ilk olarak sıvı aromalar ile girdiklerini aktaran İpek Müstecaplıoğlu; “Sıvı aromalar fırıncılık, çikolata, şekerleme, dondurma, içecek sektörlerine hitap ediyor. İleriye dönük yatırımlarımız hızla devam ediyor e zaman içerisinde farklı teknolojiler de kullanmayı hedefliyoruz. Aroma üretimimizin yanı sıra müşterilerimizin üretim esnasında kullandıkları bazı gıda katkılarını da ithal edip gerek stok tutarak gerekse temsilcilik bazında bu taleplerini de karşılamaya çalışıyoruz. Bunlar ayçiçek lesitini, lifler, proteinler gibi genel ve bazıları daha nitelikli özel gıda hammaddelerinden oluşuyor.

Aynı zamanda günümüzde bitki bazlı kavramı da hayatımıza yeni giren başlıklardan. Biz de bu kategoriye uygun özel hammaddeler getirerek müşterilerimize sunuyoruz. Bunlardan bir kaçı vegan ürünlerde kullanılabilen bezelye proteini, buğday lifi, doğal antioksidanlar, içecek sektöründe bitki bazlı süt üretiminde kullanılabilecek yulaf konsantreleri,  şeker azaltmaya yönelik ve nihai tüketicinin sağlıklı konseptini destekleyecek ürün geliştirmesini sağlayan prebiyotik bir lif olan fructo-oligosaccharide(FOS) gibi ham maddeler. Özellikle sağlığa zararı artık genel olarak kabul gören şeker ve şeker türevi ürünler yerine prebiyotik lif kullanımına katkıda bulunduğumuz için ülkemiz adına da sevinmekteyiz,” dedi.

Tags: #atistirmalik#ayciceklesitini#cikolata#dondurma#foodingredients#gidaicecek#gidakimyasallari#gidauretimi#helalgıda#iceceksektoru#lesitin#likitaroma#Parkim#ParkimGroup#protein#sıvıaroma#tat#tatlandiricikoshervegan
Previous Post

Limkon’dan 200 milyon TL’lik yeni tesis yatırımı

Next Post

Hyve Group, bayrağı ICA Group’a devretti

editor

editor

Related Posts

Kocaman Balıkçılık: Türkiye’nin Köklü Balıkçılık Markasından Küresel Vizyon
Haberler

Kocaman Balıkçılık: Türkiye’nin Köklü Balıkçılık Markasından Küresel Vizyon

by fdturkey
16/06/2025
PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor
Haberler

PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor

by fdturkey
13/06/2025
Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor
Haberler

Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor

by fdturkey
13/06/2025
Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında
Haberler

Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında

by fdturkey
13/06/2025
Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı
Haberler

Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı

by fdturkey
13/06/2025
Next Post
Hyve Group, bayrağı ICA Group’a devretti

Hyve Group, bayrağı ICA Group'a devretti

Güçlü marka kimliğinin tüketici üzerindeki etkisi

Güçlü marka kimliğinin tüketici üzerindeki etkisi

Türkiye kuru üzüm işleyicilerinden Osman Akça, 25. yıl iş birlikleri dolayısıyla TOMRA Food yöneticilerini tesisinde ağırladı

Türkiye kuru üzüm işleyicilerinden Osman Akça, 25. yıl iş birlikleri dolayısıyla TOMRA Food yöneticilerini tesisinde ağırladı

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved