• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Kellogg Kalite ve Ürün Deneyimi Semineri’nde Better Days kampanyasını ele aldı

Kellogg Kalite ve Ürün Deneyimi Semineri’nde Better Days kampanyasını ele aldı

Türkiye’de çiftçilere verdiği destekle sürdürülebilir tarıma odaklanan Kellogg, İstanbul Teknik Üniversitesi (İTÜ) Gıda Mühendisliği Bölümünün ev sahipliğinde gerçekleşen Kalite ve Ürün Deneyimi Semineri’nin destekçisi oldu ve global çapta yürütülen ‘Better Days’ projesi kapsamında gerçekleştirdiği faaliyetleri gıda sektörü temsilcileri, akademisyenler, üretici birlikleri ve gıda güvenliği uzmanlarıyla paylaştı.

editor by editor
30/11/2022
in Firmalardan haberler, Sektör Güncel
Reading Time: 3 mins read
A A

Dünyanın en büyük kahvaltılık gevrek üreticisi ve lider atıştırmalık şirketlerinden biri olan Kellogg, tüketici ve tüketici davranışlarının analiz edildiği Kalite ve Ürün Deneyimi Semineri’ne katıldı. İstanbul Teknik Üniversitesi (İTÜ) Gıda Mühendisliği Bölümünün ev sahipliğinde, üniversitenin Maslak’taki yerleşkesinde 28-29 Kasım tarihlerinde gerçekleşen etkinlikte Kellogg, global çapta ve Türkiye’de yürüttüğü Better Days kampanyasını ele aldı.

Kalite ve Ürün Deneyimi Semineri’nde Kellogg’un ana destekçisi olduğu Ürün ve Kalite Kültürü oturumunda marka, tüketicinin aynı kalitede, güvenilir ve kusursuz bir ürün deneyimlemesi için, ürün ve kalite kültürünün ancak üreticilerin tüm tedarik zincirini kapsamasıyla mümkün olacağından bahsetti.  Kellogg Orta Doğu, Kuzey Afrika ve Türkiye Kurumsal İlişkiler Direktörü Lamia Fakhr ve Kellogg Türkiye Genel Müdürü Burcu Yazıcı, Kellogg’un dünya genelinde ve Türkiye’de gıdaya sürdürülebilir ve adil erişimi sağlamak için yürüttükleri Better Days sözünün detaylarını katılımcılarla paylaştılar.

Kellogg Türkiye Genel Müdürü Burcu Yazıcı
Kellogg Türkiye Genel Müdürü Burcu Yazıcı

Yazıcı, Türkiye’de Kellogg’un insanların besin ihtiyaçlarını tam olarak karşıladıkları iyi ve adil bir dünya vizyonuyla çalıştığını bu bağlamda, ‘Gelecek Onların Elinde’ sloganından yola çıktıkları projeyi anlatarak şunları söyledi. ‘’ Kellogg olarak, İstanbul Teknik Üniversitesi (İTÜ) Gıda Mühendisliği Bölümünün ev sahipliğinde gerçekleşen Kalite ve Ürün Deneyimi Semineri’nde gıda sektörü temsilcileri, akademisyenler, üretici birlikleri, gıda güvenliği uzmanlarıyla ve öğrencilerle bir araya gelmekten ötürü mutluluk duyuyoruz. Küresel ölçekte yürüttüğümüz “Daha İyi Günler” projemiz kapsamında, ihtiyaç sahibi insanların beslenmesine, beslenme eğitimlerine ve kadın çiftçilerimizi önceliklendirerek tarıma verdiğimiz desteğimizi artırmaya devam ediyoruz. Bu, bizim, insanların sadece doyduğu değil aynı zamanda her anlamda tatmin olduğu, iyi ve adil bir dünya vizyonuyla çıktığımız yoldur.’’

Seminerde konuşan, Kellogg Regülasyon ve İyi Yaşam Yöneticisi Radwa Medhat konuyla ilgili olarak ise, ‘’Pazarlarımızdaki sağlık sorunlarını değerlendiriyoruz. Bunları tahıllarımızın iyiliğiyle harmanlıyor, zenginleştirmeye odaklanıyor, yiyeceklerimizi gelecek nesillerin refahı için nasıl tasarlıyoruz sorularına devamlı çözüm üretiyoruz. Oluşturduğumuz anlara kadar sağladığımız besinlerle tüketicilerimizi besliyoruz,” dedi.

Kellogg Orta Doğu, Kuzey Afrika ve Türkiye Kurumsal İlişkiler Direktörü Lamia Fakhr ise; ‘’Kellogg olarak biz, dünyayı bulduğumuzdan daha iyi bir yer haline getirmek için elimizden gelen her şeyi yaparak kurucumuzun mirasını sürdürmeye kararlıyız. “Better Days” ile, 2030’un sonuna kadar 3 milyar insan için, refah, açlık, sürdürülebilirlik, eşitlik, çeşitlilik ve katılımı bir bütün olarak ele alarak, gıdaya sürdürülebilir ve eşitlikçi erişimi ileri taşımayı taahhüt ediyoruz. ’’Better Days”, insanların sadece doyduğu değil aynı zamanda her anlamda tatmin olduğu, dünyamızın geliştiği ve masada herkese yer olduğu gündür.

Kellogg herkes için ‘daha iyi günler’ oluşturmayı sürdürüyor

Global çapta yürütülen Kellogg’s® Better Days  projesi kapsamında başta kadınlar olmak üzere dünya çapında 1 milyon çiftçiyi desteklemeyi hedefleyen Kellogg, insanlara ve çevreye yaptığı katkılarla 115 yılı aşan yolculuğuna devam ediyor:  Kellogg, sorumlu kaynak kullanımından tüm değer zinciri boyunca doğal kaynakları korumaya, malzeme ve gıda atıklarını azaltmadan geri dönüştürülebilir, yeniden kullanılabilir veya gübrelenebilir ambalajlar sağlamaya kadar pek çok farklı alanda da faaliyetlerini sürdürüyor.

Kellogg, ürünleri aracılığıyla, dünyada toplumların gelişimine katkıda bulunuyor. 2030’un sonuna kadar ürün ham maddelerini sorumlu bir şekilde tedarik etme taahhüdüyle dünya çapında çiftçileri desteklemeye devam ediyor. Better Days projesi kapsamında daha az doğal kaynak kullanıp, üretkenliği ve iklim değişikliklerine duyarlı tarım uygulamalarını geliştirmeye odaklanan Kellogg, bugüne kadar 40’tan fazla Kellogg’s Origins programıyla 433 binden fazla çiftçi, kadın ve işçiye ulaştı.

Kellogg Türkiye yerli üreticileri destekleme amaçlı yaptığı projede ilk hasat ürünlerini topladı. Isparta, Sivas ve Eskişehir’de yulaf üretimine olumlu anlamda katkı sunan Kellogg Türkiye, proje kapsamında çifçilere ziraat mühendisi danışmanlığından, gübre ve bitki koruma ürünlerine kadar pek çok alanda destek oldu.

Tags: #atıştırmalıksektörü#çiftçi#destek#gidahaberleri#gıdaendüstrisi#gıdafaaliyetleri#kahvaltılıkgevrek#Kellogg#sürdürülebilirtarım#tarim#tedarikzinciri#üretim
Previous Post

Akbank KOBİ’lere Almanya’ya nasıl ihracat yapacaklarını gösteriyor

Next Post

Pınar Et, karbon nötr olma yolunda güneş enerjisine yatırım yapıyor

editor

editor

Related Posts

SMA Comfort 3 ile Konfor Yeniden Tanımlanıyor
Firmalardan haberler

SMA Comfort 3 ile Konfor Yeniden Tanımlanıyor

by fdturkey
11/06/2025
Cappy Bubble, tüm dünyada ilk kez Türkiye’de tüketicilerle buluşacak
Firmalardan haberler

Cappy Bubble, tüm dünyada ilk kez Türkiye’de tüketicilerle buluşacak

by fdturkey
11/06/2025
Türkiye’den Dünyaya: Nilky, Uluslararası Büyümesini İngiltere’ye Taşıyor
Firmalardan haberler

Türkiye’den Dünyaya: Nilky, Uluslararası Büyümesini İngiltere’ye Taşıyor

by fdturkey
10/06/2025
Pepsico Türkiye çevre için daha sürdürülebilir yaşam adına adımlar atmaya devam ediyor
Firmalardan haberler

Pepsico Türkiye çevre için daha sürdürülebilir yaşam adına adımlar atmaya devam ediyor

by fdturkey
10/06/2025
Dünya Bitkisel Yağ Arzının %40’ını Karşılayan Palm Yağında Sürdürülebilir Üretim Artıyor
Firmalardan haberler

Dünya Bitkisel Yağ Arzının %40’ını Karşılayan Palm Yağında Sürdürülebilir Üretim Artıyor

by fdturkey
10/06/2025
Next Post
2023’te yenilenebilir enerji talebi yüzde 11 artacak

Pınar Et, karbon nötr olma yolunda güneş enerjisine yatırım yapıyor

BENEO, Bitki Bazlı Tavuğu Fi Avrupa’da Bir Sonraki Seviyeye Taşıyor

BENEO, Bitki Bazlı Tavuğu Fi Avrupa'da Bir Sonraki Seviyeye Taşıyor

Nespresso, yeni yıl heyecanını Festive kahveleri ile yansıtıyor

Nespresso, yeni yıl heyecanını Festive kahveleri ile yansıtıyor

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved