• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Yılın Seçilmiş Ürünü’nün 2023 ödülleri 2 Mayıs’ta sahiplerini buldu

Yılın Seçilmiş Ürünü’nün 2023 ödülleri 2 Mayıs’ta sahiplerini buldu

Her yıl düzenli olarak gerçekleştirilen ve 4 bin tüketicinin nabzını tutan Yılın Seçilmiş Ürünü organizasyonunun 2023 sonuçları açıklandı. Seçilen ürünlerin markalarına ödülleri 2 Mayıs’ta düzenlenen törende takdim edildi

editor by editor
03/05/2023
in Firmalardan haberler, Haberler, Sektör Güncel
Reading Time: 3 mins read
A A

Artık markalar tüketicileri değil, tüketiciler kendi markasını ve ürününü seçiyor. Son olarak her yıl binlerce tüketicinin oylarına dayanarak inovasyonları ödüllendiren Yılın Seçilmiş Ürünü organizasyonunun 2023 sonuçları açıklandı. Tüketici araştırması NielsenIQ tarafından 10 – 23 Mart’ta çevrimiçi olarak gerçekleştirildi. 4 bin tüketicinin oyları neticesinde kazanan ürünlerin ödülleri, Yılın Seçilmiş Ürünü’nün 2 Mayıs’ta gerçekleştirdiği törende takdim edildi. 

“44 ülkedeki 4,5 milyar tüketiciyi doğru ürünlere yönlendiriyoruz”

Yılın Seçilmiş Ürünü Türkiye Kurucusu Çiğdem Micozkadıoğlu ise konuya dair şu açıklamayı yaptı: “1987’den bu yana 44 ülkedeki 4,5 milyar tüketiciyi en iyi ürünlere yönlendirmeyi, üreticileri de kalite ve inovasyonları için ödüllendirmeyi amaçlıyoruz. Organizasyonda markalar ödül kazanmasa da, bağımsız ve güvenilir tüketici araştırması ile inovasyona ve rakiplerine dair çok değerli içgörüler elde ediyor. Kazanan markalar ise ürünlerinin bilinirliğini artırırken, aynı zamanda yeni ürünlerinin denenmesini sağlıyor ve satış kanalları oluşturma fırsatı yakalıyor. Tüketiciler ise hayatlarını daha kolaylaştıran ya da rengiyle, tadıyla, kokusuyla kendilerine hitap eden ürünleri takdir etmiş oluyor. Bu da markalar ve tüketiciler arasında işbirliği ortamı yaratıyor ve pazara tüketicilerin ihtiyaçlarına ya da zevklerine hitap edecek ürünlerin sunulmasına kapı aralıyor.”

Organizasyon, geri dönüşü kanıtlanmış pazarlama aracı niteliği taşıyor

Gelecek yıl araştırmaya katılmak isteyen markalar için tüm süreci detaylı bir şekilde açıklayan Yılın Seçilmiş Ürünü Türkiye Kurucusu Çiğdem Micozkadıoğlu’dan edinilen bilgilere göre Yılın Seçilmiş Ürünü, uluslararası tanınmış bir organizasyon olmanın yanı sıra geri dönüşü kanıtlanmış bir pazarlama aracı niteliği taşıyor. Araştırmaya yalnızca son 24 ayda pazara sunulmuş tüketici ürünleri katılabiliyor. Bu ürünler, pazarlama, reklam, medya, perakende dünyasının önemli isimlerinden oluşan Yılın Seçilmiş Ürünü Etik Komitesi tarafından başvuru kriterlerine uygunluğu açısından değerlendiriliyor. Hizmet ettikleri tüketim ihtiyacı ve barındırdığı özelliklere göre belirli kategorilere ayrılıyor. Ardından ise 4 bin tüketicinin oylamasına sunuluyor. Kazananlar ise özel olarak bilgilendiriliyor.

Tüketicilerin %55’i logo kullanılan ürünleri satın almaya yöneliyor

Tüketicilerin oylaması sonucunda ödül kazanan şirketler ürünlerinde Yılın Seçilmiş Ürünü logosunu kullanma hakkı elde ediyor. NielsenIQ’nun son araştırmalarında bir ürünün reklamında Yılın Seçilmiş Ürünü logosu kullanıldığında tüketicilerin %60’nın reklama güvendiği kaydedilirken, %55’inin de üzerinde bu logonun olduğu ürünü satın almaya yöneldiği belirtiliyor. Tüm finalistler ise süreç neticesinde hazırlanan raporda kategorilerdeki dinamikler, inovasyon ve alışveriş trendlerini gösteren analize sahip olabiliyor. 

Yılın Seçilmiş Ürünü’nün 2023 kazananları aşağıdaki gibi sıralanıyor;

  1. Algida Maraş Usülü Bol Kaymak
  2. Calve Acı Peri Peri Sos
  3. Cif Krem Sprey
  4. Dove Duş Köpüğü Argan Yağı
  5. Dove Hair Therapy Saç Bakım Serisi
  6. Goodyear Eagle Sport 2
  7. Knorr 5 Dakikada Humus 
  8. Knorr Çabuk Mac & Cheese
  9. Nestle Damak Karamel Krokan
  10. Philips 3000 Serisi Hava Temizleyici
  11. Philips Azur 8000 Serisi Buharlı Ütü
  12. Philips Buharı Düzleştirici 7000 Serisi
  13. Philips LatteGo Tam Otomatik Espresso Makinesi
  14. Philips SpeedPro Max Aqua Plus Kablosuz Dik Süpürge
  15. Supradyn Kids
Tags: #2023odulu#Algida#araştırmasonuçları#bilinirlik#Cif#Dove#Goodyear#inovasyon#kalite#knorr#marka#NielsenIQ#pazarlama#Philips#Supradyn#tuketici#urun#yenilik#yilinsecilmisurunu#ysulogocalve
Previous Post

Yeni tüketici anketi, bilimsel olarak kanıtlanmış prebiyotiklere olan talebi ortaya koyuyor

Next Post

Mettler-Toledo, Interpack’ta verimliliği artıran uygun fiyatlı akıllı ürün kontrol sistemleri teknolojilerini sergiliyor

editor

editor

Related Posts

Kocaman Balıkçılık: Türkiye’nin Köklü Balıkçılık Markasından Küresel Vizyon
Haberler

Kocaman Balıkçılık: Türkiye’nin Köklü Balıkçılık Markasından Küresel Vizyon

by fdturkey
16/06/2025
PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor
Haberler

PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor

by fdturkey
13/06/2025
Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor
Haberler

Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor

by fdturkey
13/06/2025
Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında
Haberler

Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında

by fdturkey
13/06/2025
Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı
Haberler

Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı

by fdturkey
13/06/2025
Next Post
Mettler-Toledo, Interpack’ta verimliliği artıran uygun fiyatlı akıllı ürün kontrol sistemleri teknolojilerini sergiliyor

Mettler-Toledo, Interpack'ta verimliliği artıran uygun fiyatlı akıllı ürün kontrol sistemleri teknolojilerini sergiliyor

Hijyenik Makine Tasarımının Toplam Değerini Hesaplama

Hijyenik Makine Tasarımının Toplam Değerini Hesaplama

Duru Pratik, Garnitür’le haşlanmış ürünler serisini genişletiyor

Duru Pratik, Garnitür’le haşlanmış ürünler serisini genişletiyor

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved