• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Penguen Gıda, LIDL ile 29,64 euro tutarında anlaşma yaptı

Penguen Gıda, LIDL ile 29,64 euro tutarında anlaşma yaptı

editor by editor
05/06/2023
in Firmalardan haberler, Haberler
Reading Time: 2 mins read
A A

Penguen Gıda, bir KAP (Kamuyu Aydınlatma Platformu) açıklamasıyla duyurduğu habere göre, dünyanın önde gelen market zincirlerinden LIDL ile önemli bir anlaşmaya imza attı. 26 Mayıs 2023 tarihinde gerçekleştirilen bu anlaşma, çeşitli turşu ve konserve ürünlerini kapsayan bir işbirliği anlaşmasıdır. Anlaşmanın toplam tutarı 29.639.280 EUR olarak belirlenmiştir.

Penguen Gıda, LIDL ile yapılan bu anlaşma sayesinde, bir yıl süreyle ürünlerini LIDL marketlerinde tüketiciyle buluşturacak. Anlaşmada, hemen sevkiyatlara başlanacağını ve 2024 yılı Mayıs ayına kadar devam edeceğini belirtildi. Bu işbirliği, Penguen Gıda’nın ürünlerini uluslararası bir platformda sunma ve dağıtım imkanı sağlayacak.

Penguen Gıda, LIDL ile yapılan bu anlaşmanın önemini vurgulayarak, müşterilerine daha geniş bir kitleye ulaşma fırsatı sunacağını belirtti. Bu anlaşma, Penguen Gıda’nın ürünlerinin kalitesini ve çeşitliliğini uluslararası bir düzeyde sergileme imkanı sağlayacak ve şirketin büyümesine katkıda bulunacaktır.

Şirket, LIDL gibi büyük bir market zinciriyle işbirliği yapmanın, hem satış hacmini artırma hem de marka değerini yükseltme açısından büyük bir fırsat olduğunu değerlendirmektedir.

Penguen Gıda, LIDL ile yapılan bu anlaşmayla birlikte uluslararası pazarda daha da rekabetçi bir konuma gelmeyi hedeflemektedir. Müşterilerine kaliteli ve çeşitli ürünler sunma vizyonunu sürdüren şirket, LIDL ile olan işbirliğinin uzun vadeli ve karşılıklı fayda sağlayan bir ilişki olacağına inanmaktadır.

KAP açıklaması ise şöyle:

Dünya’nın önde gelen market zincirlerinden LIDL (LIDL Stiftung & Co. KG) ile Şirketimiz arasında 26.05.2023 tarihinde (bugün), çeşitli turşu ve konserve ürünlerinden oluşan 29.639.280 EUR tutarında 1 yıl süreli bir anlaşma gerçekleştirilmiş olup, sevkiyatlarımıza derhal başlanacak ve 2024 yılı Mayıs ayına kadar devam edecektir.

Tags: #anlaşma#çeşitlilik#gida#gidahaberleri#gidasektoru#gıdaendüstrisi#gıdafaaliyetleri#gıdaiçeriği#kalite#KamuyuAydınlatmaPlatformu#KAP#konserveürünler#LIDL#markadeğeri#PenguenGıda#rekabetçi#tursu#uluslararasipazar
Previous Post

Yerli ceviz, Ceviz Üreticileri Derneği ile markalaşıyor

Next Post

Barem Ambalaj, 4,6 milyon euro tutarında makine ve ekipman alımını ile ilgili sözleşme imzaladı

editor

editor

Related Posts

Kocaman Balıkçılık: Türkiye’nin Köklü Balıkçılık Markasından Küresel Vizyon
Haberler

Kocaman Balıkçılık: Türkiye’nin Köklü Balıkçılık Markasından Küresel Vizyon

by fdturkey
16/06/2025
PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor
Haberler

PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor

by fdturkey
13/06/2025
Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor
Haberler

Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor

by fdturkey
13/06/2025
Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında
Haberler

Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında

by fdturkey
13/06/2025
Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı
Haberler

Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı

by fdturkey
13/06/2025
Next Post
Barem Ambalaj, 4,6 milyon euro tutarında makine ve ekipman alımını ile ilgili sözleşme imzaladı

Barem Ambalaj, 4,6 milyon euro tutarında makine ve ekipman alımını ile ilgili sözleşme imzaladı

Dardanel, NATO’nun onaylı tedarikçisi olmaya hak kazandı

Dardanel, NATO'nun onaylı tedarikçisi olmaya hak kazandı

Türkiye, Avrupa ülkeleri arasında dijital reklam yatırımı “En Fazla Büyüyen Ülke” oldu

Türkiye, Avrupa ülkeleri arasında dijital reklam yatırımı "En Fazla Büyüyen Ülke" oldu

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved