• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
F İstanbul, 100 ülkeden 16 bin 858 ziyaretçiyi ağırladı

F İstanbul, 100 ülkeden 16 bin 858 ziyaretçiyi ağırladı

Türkiye'nin en yenilikçi ve en hızlı büyüyen fuarı olan F İstanbul Gıda İhracat Fuarı 2023, 12-14 Temmuz tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi Yeşilköy’de düzenlendi. Gıda sektöründeki son iş fırsatlarını, sektörün önde gelen firmalarını ve iş insanlarını bir araya getiren fuar, bünyesinde 16 bin 858 ziyaretçiyi ağırladı. F İstanbul başta Avrupa, BDT, Kuzey Afrika ve Ortadoğu olmak üzere 100’e yakın ülkenin katılımıyla gıda sektöründeki en son trendleri sergileyerek iş birliği olanaklarının keşfedildiği zengin bir deneyim sundu

editor by editor
29/08/2023
in Fuar Haberleri, Haberler
Reading Time: 2 mins read
A A

F İstanbul, Türkiye’nin en büyük fuar alanı olan İstanbul Fuar Merkezi Yeşilköy’de gerçekleştirildi. Öncelikli hedefi markaları uluslararası pazarlar ile buluşturmak olan fuar, Türkiye’de üretim yapan yerli ve yabancı küresel markaların yanı sıra ürün ve teknolojileri ile dış pazarlardan pay almayı hedefleyen işletmeler için de önemli fırsatlar oluşturdu. Fuarda aynı zamanda yurtdışından hedef pazarda yer alan firmalar da fuara katılarak Türk markaları ile iş birlikleri oluşturmasına zemin hazırladı.

Gıda Ihracat Fuarı’na rekor katılım

Gıda ve İçecek Fuarı, Gıda, Ambalaj, Katkı Maddeleri ve Teknolojileri Fuarı, Market ve Mağaza Ekipmanları Fuarı, Kuru & Sert Kabuklu Meyve, Atıştırmalık Fuarı ve Bisküvi, Çikolata, Şekerleme Özel Bölümü kapsamında alanında tüm sektörleri tek çatı altında bir araya getiren F İstanbul fuarı dünya gıda ticaretine yön verdi.

1000’den fazla markaya “müşteri eşleştirme programları” ile yeni ticari bağlantılar kurma fırsatı sunan F İstanbul fuarı yoğun katılımcı ve ziyaretçisiyle dünya gıda sektörünün odağındaydı. İhracat pazarları; Avrupa, BDT, Kuzey Afrika ve Ortadoğu’nun yanı sıra uzak ülkeler stratejisi çerçevesinde bu yıl Güney Asya ve Güney Amerika pazarlarını hedef alan fuar bu yıl 100’ e yakın ülkeden toplam 16 bin 858 ziyaretçi ağırladı. So Fuar Grubu Kurucusu Özgür Sofuoğlu, “Gıda sektörü, uluslararası alanda ülkemizin geliştiği, markalaştığı ve rekabet gücünü artırdığı bir sektör olarak gelecek vadediyor. Geçen yıl F İstanbul fuarı 96 ülkeden 5586 profesyonel ziyaretçiyi ağırlamıştı. Bu yıl rekor bir katılımla 16 bin 858 ziyaretçiyi ağırladık. F İstanbul’un en önemli özelliklerinden birisi de Türkiye’nin ihracatına katkı sağlamak isteyen tüm firmalara eşit mesafede olmasıdır. Fuar; üretici, ihracatçı, ithalatçı, toptancı, dağıtıcı, e-ticaret siteleri ve zincir marketleri bir araya getirerek uluslararası ticaretin güçlenmesine katkı sağladı. Gerçekleştirdiğimiz F İstanbul Fuarı, yerli ve çok uluslu markaların ticari bağlantılarını artırarak gelen yabancı ziyaretçiler aracılığıyla da dünyaya tanıtarak ihracattaki paylarını arttırdı diyebiliriz” ifadelerini kullandı.

So Fuar Grubu bünyesinde yer alan Federal Fuar ve Kongre Yönetimi şirketi tarafından düzenlenen F İstanbul Fuarı, 10-13 Temmuz 2024 tarihlerinde İstanbul Fuar Merkezi, Yeşilköy’de düzenlenecek.

 

Tags: #Fİstanbul#fuar#fuarcılıksektörü#fuarhaberleri#gidafuari#gidasektoru#gıdatrendleri#isbirlikleri#işfırsatları#kureselmarkalar#sürdürülebilirlik#ticareteetkinlik#uluslararasipazarlarihracat
Previous Post

Sütaş’tan süt ve süt ürünlerinde ihracat rekoru

Next Post

Japon alıcılar Türk kuru meyve ihracatçılarıyla bir araya geldi

editor

editor

Related Posts

Kocaman Balıkçılık: Türkiye’nin Köklü Balıkçılık Markasından Küresel Vizyon
Haberler

Kocaman Balıkçılık: Türkiye’nin Köklü Balıkçılık Markasından Küresel Vizyon

by fdturkey
16/06/2025
PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor
Haberler

PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor

by fdturkey
13/06/2025
Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor
Haberler

Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor

by fdturkey
13/06/2025
Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında
Haberler

Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında

by fdturkey
13/06/2025
Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı
Haberler

Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı

by fdturkey
13/06/2025
Next Post
Japon alıcılar Türk kuru meyve ihracatçılarıyla bir araya geldi

Japon alıcılar Türk kuru meyve ihracatçılarıyla bir araya geldi

VEGGY, sağlıklı, lezzetli ve doğa dostu ürünleri ile ‘Etsiz Pazartesi’ çağrısı yapıyor

VEGGY, sağlıklı, lezzetli ve doğa dostu ürünleri ile 'Etsiz Pazartesi' çağrısı yapıyor

Ak Gıda, WorldFood İstanbul’da İçim, Président ve Masterini ile lezzet şovu yapacak

Ak Gıda, WorldFood İstanbul'da İçim, Président ve Masterini ile lezzet şovu yapacak

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved