• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
GCA kurumsal kimliğini yeniledi

GCA kurumsal kimliğini yeniledi

Gürok Grubun 30 yılı aşkın süredir sofra camı üretiminden edindiği birikim ve deneyimini cam ambalaj sektöründe de yenilikçi bir yaklaşımla sürdüren GCA, kurumsal logosunu ve sloganını yeniledi. GCA, cam ambalaj sektöründeki öncülüğünü ve inovasyon tutkusunu yansıtan logosu ve “Ambalajın Cam Zamanı” sloganı ile cam ambalajın sadece estetik değil; aynı zamanda çevre dostu, sürdürülebilir, özgün ve son teknoloji bir çözüm olduğuna dikkat çekiyor

fdturkey by fdturkey
16/10/2023
in Firmalardan haberler, Haberler
Reading Time: 2 mins read
A A

2015 yılından bu yana cam ambalaj sektöründeki yenilikçi ürün yelpazesini, geleceği şekillendiren teknolojileri ile iş ortağı olarak gördüğü müşterileriyle buluşan GCA, kurumsal logosunu ve sloganını yeniledi. Yeni logosunda kavanoz ve şişe ikonlarına meşaleye yakın bir kullanım ile yer veren GCA, markasının cam dönüşümüne öncülüğünü vurgularken, “Ambalajın Cam Zamanı” sloganı ile ise camın önemini ve gelecekteki rolünü ön plana çıkarıyor. GCA ayrıca bu yenilikçi sürecin bir parçası olarak, Ekim ayının ilk iki haftasında, tarihi ve kültürel dokusuyla öne çıkan, üretim tesisinin bulunduğu Kütahya’nın sokaklarını, GCA’nın “Ambalajın Cam Zamanı” sloganıyla buluşturacak.

“Her başarılı kurum gibi biz de evriliyor, büyüyor ve yenileniyoruz”

Kurumsal kimliklerinin yenilenme sürecini değerlendiren GCA Genel Müdürü Dr. Abdullah Gayret,“Her başarılı kurum gibi biz de evriliyor, büyüyor ve yenileniyoruz.  GCA olarak artık,  cam ambalaj sektöründe öncülüğümüzü ve inovasyon tutkumuzu yansıtan yeni logomuz ve sloganımız ile müşterilerimizle buluşacağız. Yeni logomuzda yer alan kavanoz ve şişe ikonları, üretim alanımızı ve cam ambalaj sektöründeki geniş yelpazemizi simgelerken, cam ambalajın sadece estetik değil; aynı zamanda çevre dostu, sürdürülebilir, özgün ve son teknoloji bir çözüm olduğunu vurguluyoruz. Cam ambalaja görsel olarak meşaleye yakın bir kullanım ile yer verirken markamızın cam dönüşümüne öncülük ederek yolu aydınlattığını göstermek istedik. Şirketimizin yenilikçi ve teknoloji odaklı kimliğini yansıtan yeni logomuz, modern tasarım anlayışıyla birleşerek sektördeki dinamizmimizi ve ileriye dönük vizyonumuzu ön plana çıkarıyor. Bu yenilikçi ve çağdaş dönüşümümüzü ise “Ambalajın Cam Zamanı” ile taçlandırdık,” diye konuştu.

 “Camın sürdürülebilirlikle buluşan bir sanat eseri olduğunu anlatacağız”

Bu yenilik rüzgârına özel kampanya süreci yürüttüklerini vurgulayan Abdullah Gayret, şöyle konuştu: ”Cam ambalajın estetik, fonksiyonellik ve sürdürülebilirlikle buluştuğu bir sanat eseri olduğunu anlatacağız. Kütahya’nın en işlek caddelerinde, ana yollarında ve popüler meydanlarında yer alacak devasa billboardlar, şehrin siluetini “Ambalajın Cam Zamanı” görselleriyle süsleyecek. Her bir görsel, camın doğa dostu yapısını, sonsuz geri dönüşüm potansiyelini ve markalar için sağladığı değeri anlatan etkileyici mesajlarla desteklenecek. Bunun yanı sıra daha fazla kişiye ulaşmak ve yenilikçi kimliğimizi anlatmak için 02-04 Ekim 2023 tarihleri arasında Luxe Pack Monaco 2023 Fuarı’nda ziyaretçiler ile buluştuk. 11-14 Ekim 2023 tarihleri arasında İstanbul Avrasya Ambalaj 27. Uluslararası Ambalaj Endüstrisi Fuarı’na katılım sağlayacağız. Böylece iş ortaklarımızla her fırsatta bir araya gelerek ihracatın toplam işimiz içindeki payını da daha yükseklere çıkarmış olacağız”

Tags: #ambalaj#ambalajendüstrisi#camambalaj#GCA#kurumsalkimlik#Kütahya#logodeğişikliği#LuxePackMonaco#sürdülebilirlik#teknoloji#yenilikçi#yenilikçiürünler#yenilogoihracat
Previous Post

Maltana’dan yeni lezzet: Maltana ZERO Ananas aromalı gazlı içecek

Next Post

Sri Lanka Kültür Gecesi Beta Gıda’nın katkılarıyla Adana’da ilk kez gerçekleşti

fdturkey

fdturkey

Related Posts

Kocaman Balıkçılık: Türkiye’nin Köklü Balıkçılık Markasından Küresel Vizyon
Haberler

Kocaman Balıkçılık: Türkiye’nin Köklü Balıkçılık Markasından Küresel Vizyon

by fdturkey
16/06/2025
PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor
Haberler

PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor

by fdturkey
13/06/2025
Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor
Haberler

Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor

by fdturkey
13/06/2025
Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında
Haberler

Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında

by fdturkey
13/06/2025
Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı
Haberler

Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı

by fdturkey
13/06/2025
Next Post
Sri Lanka Kültür Gecesi Beta Gıda’nın katkılarıyla Adana’da ilk kez gerçekleşti

Sri Lanka Kültür Gecesi Beta Gıda’nın katkılarıyla Adana’da ilk kez gerçekleşti

Aroma sürüdürülebilir bir gelecek için geliştirdiği yenilikçi ürünlerini tanıttı

Aroma sürüdürülebilir bir gelecek için geliştirdiği yenilikçi ürünlerini tanıttı

Şişecam Avrasya Ambalaj Fuarı’na katıldı

Şişecam Avrasya Ambalaj Fuarı'na katıldı

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved