• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Nestlé Türkiye Pazarlama ve Kurumsal İletişim Departmanında Üst Düzey Atama

Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörü Başak Ünal

Nestlé Türkiye Pazarlama ve Kurumsal İletişim Departmanında Üst Düzey Atama

158 yıl önce İsviçre’de yolculuğuna başlayan ve 118 yıldır Türkiye’de faaliyetlerini sürdüren Nestlé’nin Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörlüğü görevini Başak Ünal üstlendi. Ünal, yeni pozisyonunda Cumhuriyet’in ilk küresel sanayi yatırımcılarından biri olan şirketin, tüm pazarlama ve iletişim kanallarındaki çalışmalarına liderlik edecek ve sürdürülebilirlikten büyümeye kadar birçok alanda şirket stratejisine yön verecek

fdturkey by fdturkey
19/01/2024
in Firmalardan haberler, Haberler
Reading Time: 2 mins read
A A

Dünyanın lider gıda şirketi Nestlé, şirket bünyesindeki bireysel kariyer hedeflerini destekleyen küresel çapta yürüttüğü çalışan gelişim programları çerçevesinde gerçekleştirdiği yerel atamalarla Türkiye’de güçlenmeye devam ediyor. Bu kapsamda, Nestlé çatısı altında 17 yıldır, Türkiye ve global ölçekte çeşitli üst düzey pozisyonlarda rol alan Çikolata İş Birimi Global Kategori Lideri Başak Ünal, 2024 yılı itibari ile Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörü olarak yeni görevine başladı.

Nestlé’deki kariyerine 2007 yılında başlayan Ünal, Çikolata ve İçecekler İş Birimlerinde marka değerini katkı sağlayan yatırımlarla güçlü lansmanlar gerçekleştirdi. Tüketici içgörü ve iletişimi ile geliştirip zenginleştirdiği birçok projeye de imza attı. Ünal, Nestlé’nin çalışanlarına globalde kariyer deneyimi imkânı sağlayan ve yerel pazarlarındaki pozisyon potansiyellerine ivme katan stratejisiyle 2020’de Global Kategori Lideri oldu. Şirketin Genel Merkezinin yer aldığı İsviçre’deki görevi sırasında, ürün portföyü ile büyüme stratejisi, inovatif ürün lansmanları, sürdürülebilirlik iletişimleri gibi önemli planlamaları gerçekleştirdi. Global ölçekte inovasyon ve araştırma ile geliştirilmiş ürün lansmanları üzerinde çalışarak, ürünlerin piyasaya sunulmasını destekledi.

Ünal, yeni görevinde global tecrübeleri ile yerel hedefleri gerçekleştirmek üzere kapsamlı bir pazarlama ve iletişim stratejisi geliştirmek ve uygulamaktan sorumlu olacak. Marka kimliği ile entegre tüm pazarlama ve iletişim kanallarında şirketin kamuoyundaki imajını ve itibarını yönetecek. İç iletişimden medya satın alma ve planlamaya, paydaş ilişkilerinden kriz yönetimi, sürdürülebilik, dijital pazarlamaya kadar iletişimin her alanında ekibiyle birlikte rol üstlenecek.

Tags: #atama#dijitalpazarlama#gida#gıdaendüstrisi#iletisim#işbirliği#kariyer#kariyergelisimi#krizyonetimi#kurumsaliletisim#liderlik#marka#markahikayesi#markaimaji#medya#Nestle#NestléTürkiye#paydashub#pazarlama#şirket#strateji#sürdürülebilirlik#tuketiciglobal
Previous Post

Aile yadigarı lezzetler “Sinangil 60 Yıllık Tarifler” kitabında toplanıyor

Next Post

Emirates, 300 yemek tarifinden oluşan vegan mutfağına olan talebin %40 arttığını duyurdu

fdturkey

fdturkey

Related Posts

Kocaman Balıkçılık: Türkiye’nin Köklü Balıkçılık Markasından Küresel Vizyon
Haberler

Kocaman Balıkçılık: Türkiye’nin Köklü Balıkçılık Markasından Küresel Vizyon

by fdturkey
16/06/2025
PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor
Haberler

PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor

by fdturkey
13/06/2025
Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor
Haberler

Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor

by fdturkey
13/06/2025
Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında
Haberler

Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında

by fdturkey
13/06/2025
Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı
Haberler

Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı

by fdturkey
13/06/2025
Next Post
Emirates, 300 yemek tarifinden oluşan vegan mutfağına olan talebin %40 arttığını duyurdu

Emirates, 300 yemek tarifinden oluşan vegan mutfağına olan talebin %40 arttığını duyurdu

Pınar’dan yumuşak içimli “Pınar Sparkling”

Pınar’dan yumuşak içimli “Pınar Sparkling”

Egeli yaş meyve sebze ve mamulleri ihracatçıları 2024 yılı için 1 milyar 450 milyon dolar hedef koydu

Egeli yaş meyve sebze ve mamulleri ihracatçıları 2024 yılı için 1 milyar 450 milyon dolar hedef koydu

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved