• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Yerli marka, bubble tea’yi dünyaya pazarlıyor

Yerli marka, bubble tea’yi dünyaya pazarlıyor

Tüm dünyada popülaritesi artan Tayvan kökenli içecek bubble tea, Türkiye’de de giderek yaygınlaşıyor. Özellikle çocuk ve gençlerin tercih ettiği yeni nesil içecek, aynı zamanda önemli bir ekonomik pazar haline geliyor. Yerli markalar ise üretim kapasitelerini artırarak yalnızca ülkemizde değil yurt dışında da büyüyor

fdturkey by fdturkey
22/03/2024
in Firmalardan haberler, Haberler
Reading Time: 2 mins read
A A

Hem büyük ölçekli işletmelerin hem de girişimlerin katkısıyla yeni ürünlerin dahil edildiği içecek pazarı günden güne büyüyor. Mordor Intelligence’ın açıkladığı veriler, 2023’ü 3,56 trilyon dolarla kapatan küresel içecek pazarının 4 yıl sonra 4,39 trilyon dolara ulaşacağına işaret ediyor. Dünya genelinde popülerleşen içecekler de sektörel ivmenin yükselmesini tetikliyor. Bunlar arasında globalde hızla yaygınlaşan yeni nesil bir içecek olan bubble tea öne çıkarken yerli marka Bobajoy, üretim kapasitesini artırarak bubble tea’nin yalnızca ülkemizde değil, farklı kıtalarda da potansiyeline ulaşmasını destekliyor. Çanakkale’de yeni bir fabrika kurma hazırlığı yapan marka, böylece Dünya’daki sektör liderlerinden biri olmayı hedefliyor.

“Bubble tea, Türkiye’de son 5 yılda yaygınlaştı”

Bobajoy’un Kurucu Ortağı Sabri Eyüp Küçük, “Bubble tea, bugün dünyada oldukça popüler bir ürün. Türkiye’de de yatırımlarımızla beraber özellikle son 5 yılda yaygınlaşmış durumda. Bu içecek, genel olarak çocuk ve gençlere hitap etse de farklı yaş gruplarının da beğenerek tükettiğini söyleyebilirim. Ben ve ortağım Şiar Turan uzun süren araştırmalar ve seyahatlerimiz sonucunda bu ürünün ülkemiz pazarında da sevileceğini düşünerek bir adım attık. 2015’te kurduğumuz markamız ile yalnızca Türkiye pazarını domine etmekle kalmıyor, aynı zamanda 40’tan fazla ülkeye de ihracat gerçekleştiriyoruz. Bubble tea’nin gün içinde tükettiğimiz pek çok meşrubat kadar popüler olacağını öngörüyoruz. Biz de yeni fabrikamızla beraber pazar payımızı küresel pazarda daha da büyüteceğiz” dedi.

“Yılda 50 milyon bardak bubble tea üretiyoruz”

Bubble tea üretim kapasitelerine dair bilgiler veren Bobajoy Kurucu Ortağı Sabri Eyüp Küçük, “2 fabrikamızda 200’ü aşkın çalışma arkadaşımızla birlikte kesintisiz bir üretim gerçekleştiriyoruz. Yıllık ortalama 50 milyon bardak bubble tea üretimi kapasitemiz mevcut. Türkiye haricinde 40’’ın üzerinde ülkeye ihracat gerçekleştiriyoruz. Bubble tea sektöründe dünyada fark yaratmayı hedefliyoruz” diyerek sözlerine şunları ekledi:

“Hedefimiz dünyanın en büyük üreticisi olmak. Bu gayeye ulaşabilmek için Çanakkale’de yeni bir fabrika kurma hazırlığındayız. Ayrıca, bir ilki temsil eden ve patenti alınmış olan özel bir ürün dahil olmak üzere, toplamda iki yeni ürün ve marka daha  yarattık. Böylece, dünya pazarındaki yerimizi sağlamlaştıracağız. Özellikle Avrupa ve Amerika’da güçlü bir varlık göstereceğiz. Uluslararası pazarda rekabet avantajı kazanacağız. Bugün, ürünlerimizi Türkiye’de 5 bini aşkın noktada çocuklar ve gençler ile buluşturuyoruz. Bubble tea’yi Uzak Doğu’dan çıkıp ülkemizde harmanlanarak dünyaya tekrar yayılan kültürel bir lezzete dönüştüreceğiz.”

Tags: #bobajoy#bubbletea#çanakkale#fabrika#gençtüketiciler#içecekpazarı#iceceksektoru#küreselpazar#marka#rekabetavantajı#uluslararasipazar#üretimkapasitesi#ürüncesitliligi#yatırımihracat
Previous Post

Su kaynaklarının doğru kullanımı en kritik adım

Next Post

Türkiye’nin lider dondurulmuş patates üreticisi Atakey, 2023 yılında 59,4 bin ton üretimle hasılatını 2,5 milyar TL’ye çıkartarak güçlü performansını sürdürdü

fdturkey

fdturkey

Related Posts

Korea Pops, Deniz Mahsulleri Yükselişte ve 2025 Gıda Fuarı’ndan Diğer Yükselen Trendler
Haberler

Korea Pops, Deniz Mahsulleri Yükselişte ve 2025 Gıda Fuarı’ndan Diğer Yükselen Trendler

by fdturkey
21/08/2025
Geleneksel Yağlarla Hazırlanan Atıştırmalık Markası, Tüketicilerin Tohum Yağı İçermeyen Ürün Talebine Yanıt Olarak Yeni Lezzetler Ekliyor
Haberler

Geleneksel Yağlarla Hazırlanan Atıştırmalık Markası, Tüketicilerin Tohum Yağı İçermeyen Ürün Talebine Yanıt Olarak Yeni Lezzetler Ekliyor

by fdturkey
21/08/2025
Temiz içerik trendi, global pazarı yeniden şekillendiriyor
Haberler

Temiz içerik trendi, global pazarı yeniden şekillendiriyor

by fdturkey
20/08/2025
Arılar olmadan gıda güvenliği mümkün değil
Haberler

Arılar olmadan gıda güvenliği mümkün değil

by fdturkey
20/08/2025
Eksun Gıda 6 Aylık Dönemde  FAVÖK Tutarını 144 Milyon TL’ye Taşıdı
Haberler

Eksun Gıda 6 Aylık Dönemde FAVÖK Tutarını 144 Milyon TL’ye Taşıdı

by fdturkey
20/08/2025
Next Post
Türkiye’nin lider dondurulmuş patates üreticisi Atakey, 2023 yılında 59,4 bin ton üretimle hasılatını 2,5 milyar TL’ye çıkartarak güçlü performansını sürdürdü

Türkiye'nin lider dondurulmuş patates üreticisi Atakey, 2023 yılında 59,4 bin ton üretimle hasılatını 2,5 milyar TL'ye çıkartarak güçlü performansını sürdürdü

Banvit BRF, arıttığı suyun yüzde 51’ini  içme suyu kalitesinde geri kazandı

Banvit BRF, arıttığı suyun yüzde 51’ini içme suyu kalitesinde geri kazandı

BİM’den TÜBİTAK iş birliğinde yerli maya yoğurt 

BİM’den TÜBİTAK iş birliğinde yerli maya yoğurt 

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved