• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Lezita 2025’te iç ve dış pazarda büyüme hedefiyle yatırıma odaklanacak

Lezita 2025’te iç ve dış pazarda büyüme hedefiyle yatırıma odaklanacak

fdturkey by fdturkey
02/01/2025
in Haberler
Reading Time: 3 mins read
A A

Türkiye’nin en büyük sanayi kuruluşlarından Lezita, uluslararası gıda markası olma vizyonuyla yatırım, ihracat ve büyüme konularında belirlediği vizyoner hedeflere kararlılıkla ilerliyor. Son üç yılda 100 milyon euro’luk yatırım gerçekleştiren Lezita, 2025’te yenilikçi ürün portföyüyle iç ve dış pazarlardaki etkisini artırmayı hedefliyor.

Türkiye’nin önde gelen piliç eti markalarından Lezita, uluslararası gıda markası olma vizyonu ile 2024 yılında da üretmeye, istihdam sağlamaya ve büyümeye devam etti. Türkiye’nin en büyük sanayi kuruluşları arasında 78’inci, Ege Bölgesi Sanayi Odası’nın Ege’nin İlk 100 Büyük Sanayi Kuruluşu listesinde 6’ncı sırada yer alan Lezita, 2025 yılında da yatırıma, iç ve dış pazarda büyümeye odaklanacak. Piliç eti sektörünün en büyük ilk üç markasından biri olan Lezita, son üç yılda 100 milyon euro’luk yatırım gerçekleştirdi. Lezita Genel Müdürü Mesut Ergül, Lezita’nın iş stratejisinin temelinde 2025 yılında da yatırımların yer alacağını söyledi.

“Hedefimiz beyaz et sektöründe liderlik”

Mesut Ergül şöyle konuştu: “Deprem nedeniyle ara verdiğimiz Kahramanmaraş yatırımımıza hızla devam ediyoruz. İç Anadolu, Güneydoğu ve Doğu Anadolu bölgelerine daha yakın olacağımız yeni tesisimiz, Ortadoğu’ya olan yakınlığıyla da ihracatımızı artıracak. Bu tesis sayesinde üretim kapasitemizi iki katına çıkarmayı hedefliyoruz. Damızlık, kuluçkahane ve yem fabrikasını da içeren bu yatırımla hedefimiz beyaz et sektöründe liderlik. Yeni yatırımlarımızla piliç eti üretimi, ileri işlem üretimi, tedarik zinciri, satış, pazarlama ve müşteri hizmetleri alanlarında daha da güçleneceğiz.”

“İhracat hacmimizi 2025’te yeni ülkelerle artıracağız”

Lezita, farklı ülkelerdeki satışlar için ilgili pazarın gereksinim ve tüketim trendlerine göre ürün ve satış aksiyonları geliştiriyor. Lezita’nın yenilikçi ürünlerini, yaklaşık 70 ülkede tüketiciyle buluşturduklarını dile getiren Mesut Ergül, “Lezita, yurt dışında da tercih edilen markalar arasında yer alıyor. Hedef pazarlarımıza yönelik kampanyalarla Lezita’yı uluslararası platformlarda daha geniş kitlelere tanıtma stratejisi izliyoruz. Müşterilerimizden gelen geri bildirimlere ve fuar katılımlarına büyük önem veriyoruz. Bu doğrultudaki çalışmalarla ihracat yaptığımız ülkelere sürekli yenilerini ekliyoruz. 2025’te de mevcut pazarlarımıza yenilerini ekleyerek ihracat hacmimizi artırmayı planlıyoruz” dedi.

Yenilikçi ürünlerini rafta fark yaratacak uygulamalarla geniş kitlelere ulaştırıyor

Doğrudan 3500, dolaylı olarak 10 bin kişiye istihdam sağlayan Lezita, yeniliğe tutkun ve iletişimin gücüne inanan bir marka. Dünya genelindeki yeni trendleri ve tüketici ihtiyaçlarını yakından takip ettiklerini vurgulayan Mesut Ergül, “Demografik yapıyı analiz ederek, bu doğrultuda aksiyon alıyoruz. “Hayatın Lezzeti” mottomuzla hayatın tüm renklerini ürünlerimize taşıyoruz. Yenilikçi ürünlerimizi rafta fark yaratacak uygulamalarla geniş kitlelere ulaştırıyoruz. İlkini İzmir’de, ikincisini Ankara’da açtığımız konsept mağazalarımız, tüketicilerimizle bire bir bağ kurma fırsatları sunuyor. Hedefimiz konsept mağazalarımızı tüm Türkiye’ye yaymak. Gelecek yıl marka iletişimine yönelik çalışmalar yapacağız. Uluslararası gıda markası olma hedefimiz doğrultusunda, Lezita’nın bilinirliğini ve tüketiciye erişimi artırmak için pazarlama kampanyaları hayata geçireceğiz. Mottomuzdan aldığımız ilhamla yenilikçi ve lezzetli ürünlerimizin daha fazla kesim tarafından tanınmasına yönelik çalışmalara devam edeceğiz” diye konuştu.

Tags: #gida#Lezita#MesutErgül#tavuk
Previous Post

Tamek, yılbaşı etkinliğinde Türkiye’nin ilk yapay zekâ marka elçisini ağırladı

Next Post

Rioba’dan Soğuk Kış Günlerinde İçinizi Isıtacak Sıcak İçecekler

fdturkey

fdturkey

Related Posts

Kocaman Balıkçılık: Türkiye’nin Köklü Balıkçılık Markasından Küresel Vizyon
Haberler

Kocaman Balıkçılık: Türkiye’nin Köklü Balıkçılık Markasından Küresel Vizyon

by fdturkey
16/06/2025
PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor
Haberler

PepsiCo Türkiye “Bir Damla Bir Dünya Projesi” ile fabrikalarında kullandığı suyu doğaya geri kazandırıyor

by fdturkey
13/06/2025
Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor
Haberler

Tokyo, JOOP 2025 Yarışmasıyla Zeytinyağı ve Tasarımda Mükemmelliği Kutluyor

by fdturkey
13/06/2025
Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında
Haberler

Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” yayında

by fdturkey
13/06/2025
Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı
Haberler

Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün kadın çiftçilere verdiği eğitimlerin yeni dönemi tamamlandı

by fdturkey
13/06/2025
Next Post
Rioba’dan Soğuk Kış Günlerinde İçinizi Isıtacak Sıcak İçecekler

Rioba’dan Soğuk Kış Günlerinde İçinizi Isıtacak Sıcak İçecekler

Keskinoğlu ‘En Çok Vergi Ödeyen Kurum’ Ödülü Aldı

Keskinoğlu ‘En Çok Vergi Ödeyen Kurum’ Ödülü Aldı

HE’den Çölyak ve Glüten Hassasiyeti Olanlara Yılbaşı Hediyesi

HE’den Çölyak ve Glüten Hassasiyeti Olanlara Yılbaşı Hediyesi

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved