• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Ülker kuru yemiş ve meyve bar pazarına “Ülker Go Ahead” ile girdi

Ülker kuru yemiş ve meyve bar pazarına “Ülker Go Ahead” ile girdi

fdturkey by fdturkey
29/01/2025
in Haberler
Reading Time: 3 mins read
A A

Türkiye’de gıda sektörünün lideri Ülker, son yılların gittikçe önem kazanan “Bütünsel İyilik”  trendine uygun olarak  “Ülker GO Ahead” markalı 5 yeni ürününü tüketiciyle buluşturdu. Ülker CEO’su Mete Buyurgan, “Tüketici davranışlarındaki değişime uygun stratejilerle ürettiğimiz ve tüketicilerimize lezzetli bir deneyim sunan kuru yemiş ve meyve barlarla, bu kategorinin de en güçlü markası olmayı hedefliyoruz,” dedi.

Türkiye’nin lider gıda markası Ülker, ‘’Ülker GO Ahead’ markasıyla, kuru yemiş ve meyve bar kategorisine girdi.

Ülker GO Ahead’in şeker ilavesiz, koruyucusuz ve renklendiricisiz, yüksek lifli “Kırmızı Meyveli ve Bitter Çikolatalı Kuru Yemiş Bar”, “Portakallı ve Bitter Çikolatalı Kuru Yemiş Bar”, “Kuru Yemişli ve Bitter Çikolatalı Meyve Bar”, “Bitter Çikolatalı ve Yer Fıstıklı %20 Proteinli Bar”, “Çilekli ve Kakaolu Meyve Tatlısı” çeşitleri raflarda yerini aldı.

Ülker CEO’su Mete Buyurgan: Bütünsel iyilik trendi 2020’den bu yana yükselişte

Ülker CEO’su Mete Buyurgan, dünya genelinde, fiziksel, zihinsel ve ruhsal iyiliği ön planda tutan bütünsel iyilik trendinin özellikle 2020’den itibaren yükselişe geçtiğini, buna bağlı olarak dünya geneliyle birlikte Türkiye’de tahıl, kuru yemiş ve meyve barlara ilginin arttığını söyledi.

Nielsen  Perakende Panel 2024 verilerinin  sonuçlarına göre Türkiye’deki tahıl, kuru yemiş ve meyve bar pazarının 2024’te hem ciro hem de tonaj bazında büyüdüğünü ifade eden Buyurgan, 2024’te tüketimin tonaj bazında  yüzde 26,7 büyüyerek  5 bin 580 tona, cironun ise yüzde 108’luk artışla 2,9 milyar TL’ye ulaştığını kaydetti.

Buyurgan, ayrıca global projeksiyonlara göre önümüzdeki dönemde dünyadaki pazarın da önemli büyüme potansiyelinin olduğunu gördüklerini ifade etti.

Bütünsel iyilik trendine uygun ilk adımlarını Ülker Altınbaşak, Ülker Everwell, Ülker Dido Şeker İlavesiz, Ülker 9 Kat Şekersiz, Ülker Pastil, Ülker Çikolata Şeker ilavesiz markalarıyla attıklarını ifade eden Buyurgan, tüketici tercihleri ve dinamik pazar koşullarına uyum için, özellikle kuru yemiş ve meyve bar segmentine Ülker Go Ahead markasıyla yatırım yaptıklarını belirtti.

“Son 5 yılda 220’nin üzerinde ürünü tüketicimizle buluşturduk”

2024 yılının en fazla lansman gerçekleştiren markası  (Ipsos Hane Halkı Paneli verilerine göre)  olduklarını  ifade eden Mete Buyurgan sözlerine şöyle devam etti: “Gıda sektörü, hızla değişen yaşam tarzlarına uyum sağlamak zorunda ve bu noktada inovasyon, tüketiciye hem lezzetli hem de pratik seçenekler sunmanın anahtarı haline geliyor. Ülker’de değişen beklentiler ve yeni yaşam trendleriyle tüketicilerimiz için sürekli yenilikçi ürünler geliştiriyoruz. Yıldız Holding bünyesinde yer alan Sakız Şeker Ar-Ge merkezimizle birlikte toplam 3 Ar-Ge merkezine sahip tek gıda markasıyız. Sadece 2024 yılında Ocak- Eylül ayında toplam 35 yeni ürünümüzü hayata geçirdik. Geçtiğimiz sene inovatif ürünlerimiz, sakız şeker kategorisi hariç, toplam iç piyasa ciromuzun %13’ünü oluşturdu. Son 5 yılda ise 220’nın üzerinde yeni ürünümüz raflardaki yerini aldı. Tüketici davranışlarındaki değişime uygun stratejilerle ürettiğimiz, her segmentten tüketiciye lezzetli bir deneyimin kapısını açan kuru yemiş ve meyve barlarla, bu kategorinin de en güçlü markası olmayı hedefliyoruz.”

Tags: #GoAhead#kuruyemis#MeteBuyurgan#meyvebar#sağlıklıatıştırmalık#ulker
Previous Post

Nutricia Türkiye’den Büyüme Geriliğine Dair Çarpıcı Araştırma

Next Post

Atakey ürün portföyünü kaplamalı soğan halkası ve peynir çubuğuyla genişletiyor

fdturkey

fdturkey

Related Posts

TÜGİS, Tüketicileri Küflü Gıdalardaki Tehlikeye Karşı Uyardı
Haberler

TÜGİS, Tüketicileri Küflü Gıdalardaki Tehlikeye Karşı Uyardı

by fdturkey
07/05/2025
McVitie’s Çikolatalı Digestives 100. Yılında Muhteşem Kutlamalarıyla Dünya Sahnesinde
Haberler

McVitie’s Çikolatalı Digestives 100. Yılında Muhteşem Kutlamalarıyla Dünya Sahnesinde

by fdturkey
07/05/2025
Alfa Laval, Expoliva 2025’te büyük kapasiteli zeytinyağı üretimi sistemini tanıtacak
Haberler

Alfa Laval, Expoliva 2025’te büyük kapasiteli zeytinyağı üretimi sistemini tanıtacak

by fdturkey
07/05/2025
Haberler

Doğal İçerikli Ürün Tercih Edenler İçin Yeni Bir Seçenek: Keçiboynuzu Unu

by fdturkey
07/05/2025
İçim Süt, 2024 İstanbul İhracat Şampiyonu oldu
Haberler

İçim Süt, 2024 İstanbul İhracat Şampiyonu oldu

by fdturkey
02/05/2025
Next Post
Atakey ürün portföyünü kaplamalı soğan halkası ve peynir çubuğuyla genişletiyor

Atakey ürün portföyünü kaplamalı soğan halkası ve peynir çubuğuyla genişletiyor

Araştırma: İnek Sütü Tartışılıyor, Bitkisel Sütler Yükseliyor

Araştırma: İnek Sütü Tartışılıyor, Bitkisel Sütler Yükseliyor

Eren Günhan Ulusoy: “Un sektörü 2024 ylılını yeniden dünya şampiyonluğuya kapattı”

Eren Günhan Ulusoy: “Un sektörü 2024 ylılını yeniden dünya şampiyonluğuya kapattı”

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved