Metro Türkiye, özel markalı ürünler alanında küresel ölçekte en itibarlı ödül organizasyonlarından biri olarak görülen Private Label Manufacturers Association (PLMA) tarafından düzenlenen ‘Uluslararası Özgün Markalar’ yarışmasında, Metro Chef Acı Biber İplikleri ile “Mükemmellik Ödülü” kazandı.
Ülkemizde faaliyete başladığı 1990 yılından bu yana yeme içme sektörü profesyonellerinin çözüm ortağı olan Metro Türkiye, dünya çapında 4000’den fazla üyesi bulunan Private Label Manufacturers Association (PLMA) tarafından 2014 yılından bu yana düzenlenen ve alanında dünyanın en itibarlı organizasyonlarından biri olarak kabul edilen “Uluslararası Özgün Markalar” yarışmasında, Metro Chef Acı Biber İplikleri ile Meyve Sebze kategorisinde birinciliği elde ederek Mükemmellik Ödülü’ne layık görüldü.
Başvuruda bulunan ürünlerin kendi kategorilerinde tat, tasarım, yarattığı fayda, fiyat-kalite karşılaştırması ve ambalaj gibi birçok kriterde değerlendirildiği yarışmaya Metro Türkiye, yüksek kaliteli ve ilham verici ürünler sunduğu Metro Chef markasına ait Acı Biber İplikleri ile katıldı. Acı lezzeti ve çıtırtılı formu jüri üyelerinin büyük beğenisini kazanan Metro Chef Acı Biber İplikleri, Meyve Sebze kategorisinde birinci oldu.
Zengin ürün yelpazesini talep ve ihtiyaçlar, tüketim alışkanlıkları ve yeni trendler doğrultusunda geliştirdiği inovatif ürünlerle sürekli olarak yenileyen Metro Türkiye, şeflerin bulmakta zorlandığı Acı Biber İpliği’ni Metro Chef markasıyla raflara taşıyarak daha ulaşılır hale getirdi. Kırmızı Şili biberinin ince şeritler halinde kesilmesiyle elde edilen Metro Chef Acı Biber İplikleri, dört mevsim boyunca yemeklere lezzet ve doku katmanın yanı sıra çorbalar, salatalar ve mezeler üzerinde süsleme olarak da kullanılabiliyor.